Audi S1: Fabia RS čtyř kruhů již v Paříži (spy photos)

Audi tak trochu mezi řečí oficiálně potvrdilo, že ostrou verzí svého mini A1 s tradičním S ve jméně představí již na autosalonu v Paříži. Model je totiž uveden v seznamu pařížských světových premiér ingolstadtské automobilky, bohužel bez jakékoli další informace.

O vrcholících přípravách S1 nicméně svědčí i poslední špionážní snímky, které prototyp vozu zachytily (kde také jinde...) poblíž Severní smyčky Nürburgringu. Pokud si říkáte, že to je „obyčejnáA1 v S-line paketu, jste na omylu, konfekční kabát skrývá novou techniku. Očití svědci zmiňují, že přistižený vůz byl znatelně rychlejší než dosud nejostřejší verze A1 a pohlédněte třeba na koncovky výfuků. Takové na žádné současné A1 nenajdete, jakkoli odlišnost je to vskutku minimální. Produkční S1 bude ale pochopitelně odlišovat více vizuálních změn. Očekáváme především výrazněji tvarované nárazníky a větší otvory pro přívod vzduchu.

A jaká že technika S1 čeká? Nic přelomového, Audi již dávno vyloučilo quattro verzi A1 a S1 se tak stane prvním „eSkovým” Audi bez pohonu všech kol. Pod kapotou tedy najdeme totéž, co dnes zdobí českou Škodu Fabii RS nebo VW Volo GTI - dvakrát přeplňovaný motor 1,4 TSI s dvouspojkovým automatem DSG v závěsu. Aby se ale neříkalo, že S1 je jen předražená Fabia RS, má motor dostat o nějakého toho koníka navíc, aby byl alespoň trochu „svůj”.

Oficiální informace nás stihnou co nevidět, jistě se ještě před Paříží dočkáme dalších detailů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Nemusí se to zdát, ale přistiženým vozem je nová S1. Auto je prý „v-e-l-m-i rychlé”
...

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků