Audi S1 chce v nové reklamě přivést do šedého světa trochu barev

Značka Audi právě představila jízdní video ke své připravované novince S1. Za tu minutu a půl vašeho času jeho zhlédnutí stojí.
Audi S1 chce v nové reklamě přivést do šedého světa trochu barev

V šedé, členité hale se setkávají dva malí dravci, jeden červený a druhý křiklavě žlutý. Jde samozřejmě o nové Audi S1, jež oslaví svoji premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Po krátkém prologu zakončeném pohledy na detaily karoserií vozy vystartují proti sobě a minutu jezdí. Výrobce přitom zdůrazňuje především pohon quattro, volbu jízdních režimů Audi Drive Select, audiosoustavu Bose a specifické provedení interiéru.

Audi S1 odhaleno. Kapesní čtyřkolka umí stovku pod šest sekund

Audi S1 odhaleno. Kapesní čtyřkolka umí stovku pod šest sekund

Připomeňme, že nový model S1 se bude dodávat ve tří a pětidveřovém provedení a stane se špičkovou verzí řady Audi A1. O jeho pohon se postará zážehový čtyřválec 2,0 TFSI s výkonem 231 koní (170 kW) a točivým momentem 370 Nm, jenž se na kola obou náprav přenáší skrze soustavu quatrro. Z 0 na 100 km/h zrychlí třídveřové Audi S1 za 5,8 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 250 km/h.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků