Audi RSR - supersportovní nálož z Ingolstadtu

Na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu, který se bude konat letos na pozdim, bude Audi prezentovat svůj supersportovní model RSR. Naváže tak na sérii konceptů, která započala modelem Pikes Peak v Detroitu a pokračovala úchvatným kupé Nuvolari v Ženevě.

Dvousedadlový sporťák bude osazen desetiválcem s přímým vstřikováním FSI o výkonu 308 kW/420 koní a točivém momentu 500 Nm. Ten pochází z rodinného pokladu Lamborghini Gallardo. S tímto motorem dosáhne audi třistakilometrové rychlosti a z nuly na sto akceleruje za 4,5 vteřiny. O přenos výkonu na vozovku se postará šestistupňová manuální převodovka. Vůz se začně pravděpodobně prodávat od poloviny roku 2004 za cenu okolo 125 000 euro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Design Audi RSR vychází z dřívější studie Rosemeyer

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků