Audi RSR - supersportovní nálož z Ingolstadtu

Na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu, který se bude konat letos na pozdim, bude Audi prezentovat svůj supersportovní model RSR. Naváže tak na sérii konceptů, která započala modelem Pikes Peak v Detroitu a pokračovala úchvatným kupé Nuvolari v Ženevě.

Dvousedadlový sporťák bude osazen desetiválcem s přímým vstřikováním FSI o výkonu 308 kW/420 koní a točivém momentu 500 Nm. Ten pochází z rodinného pokladu Lamborghini Gallardo. S tímto motorem dosáhne audi třistakilometrové rychlosti a z nuly na sto akceleruje za 4,5 vteřiny. O přenos výkonu na vozovku se postará šestistupňová manuální převodovka. Vůz se začně pravděpodobně prodávat od poloviny roku 2004 za cenu okolo 125 000 euro.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Design Audi RSR vychází z dřívější studie Rosemeyer

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků