Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Seznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogalerie

Audi představilo modernizovanou verzi sportovního „kupésedanu“ RS7 Sportback. Pokud jste si už prošli fotogalerii a marně dumáte, v čem se nové Audi RS7 Sportback liší od toho dosavadního, ušetříme vám trápení. Hlavní novinkou je rozšíření výbavy o LED světla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největší novinkou omlazené RS7 jsou LED světlomety; technika se nemění

Jejich vzhledu se přizpůsobila i typická maska „Singleframe“, která dostala ještě ostřejší rohy. Audi zmiňuje také lehkou modifikaci předního nárazníku. 

LED světlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériové výbavě. Stejně jako u nedávno modernizované limuzíny A8 a modelu A7 si ovšem můžete připlatit za adaptivní „Matrix LED“ světla. 

Celkové vyznění vzhledu RS7 bude záležet na tom, jestli zvolíte některou ze tří příplatkových „zkrášlovacích“ sad. Jednotlivé detaily exteriéru mohou být provedeny v matném hliníku, černém „klavírovém“ laku nebo karbonu.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Interiér vypadá na první pohled k nerozeznání od toho současného. Audi nicméně uvádí, že upravilo design ovladačů ventilačních otvorů, řadicích tlačítek osmistupňové převodovky na volantu i emblém quattro na palubní desce.

Technika se nemění. Zdrojem hnací síly – a nechápavého kroucení hlavou předjížděných řidičů – je dvojitě přeplňovaný vidlicový osmiválec 4.0 TFSI s výkonem 560 koní a točivým momentem 700 Nm, o který se RS7 dělí s RS6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osmistupňovou automatickou převodovku a samozřejmě i pohon všech kol quattro

Sportback se s ním rozjede na 100 km/h za 3,9 s a levým pruhem německé dálnice může uhánět až 305 km/h. To ale jen tehdy, pokud si připlatíte za „dynamický paket“.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávat od třeího čtvrtletí 2014. Nenápadný facelift přichází vzápětí poté, co analogickým omlazením prošla výchozí řada A7.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků