Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Seznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogalerie

Audi představilo modernizovanou verzi sportovního „kupésedanu“ RS7 Sportback. Pokud jste si už prošli fotogalerii a marně dumáte, v čem se nové Audi RS7 Sportback liší od toho dosavadního, ušetříme vám trápení. Hlavní novinkou je rozšíření výbavy o LED světla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největší novinkou omlazené RS7 jsou LED světlomety; technika se nemění

Jejich vzhledu se přizpůsobila i typická maska „Singleframe“, která dostala ještě ostřejší rohy. Audi zmiňuje také lehkou modifikaci předního nárazníku. 

LED světlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériové výbavě. Stejně jako u nedávno modernizované limuzíny A8 a modelu A7 si ovšem můžete připlatit za adaptivní „Matrix LED“ světla. 

Celkové vyznění vzhledu RS7 bude záležet na tom, jestli zvolíte některou ze tří příplatkových „zkrášlovacích“ sad. Jednotlivé detaily exteriéru mohou být provedeny v matném hliníku, černém „klavírovém“ laku nebo karbonu.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Interiér vypadá na první pohled k nerozeznání od toho současného. Audi nicméně uvádí, že upravilo design ovladačů ventilačních otvorů, řadicích tlačítek osmistupňové převodovky na volantu i emblém quattro na palubní desce.

Technika se nemění. Zdrojem hnací síly – a nechápavého kroucení hlavou předjížděných řidičů – je dvojitě přeplňovaný vidlicový osmiválec 4.0 TFSI s výkonem 560 koní a točivým momentem 700 Nm, o který se RS7 dělí s RS6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osmistupňovou automatickou převodovku a samozřejmě i pohon všech kol quattro

Sportback se s ním rozjede na 100 km/h za 3,9 s a levým pruhem německé dálnice může uhánět až 305 km/h. To ale jen tehdy, pokud si připlatíte za „dynamický paket“.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávat od třeího čtvrtletí 2014. Nenápadný facelift přichází vzápětí poté, co analogickým omlazením prošla výchozí řada A7.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků