Audi RS7 Sportback v nové verzi. Poznáte rozdíl?

Seznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogalerie

Audi představilo modernizovanou verzi sportovního „kupésedanu“ RS7 Sportback. Pokud jste si už prošli fotogalerii a marně dumáte, v čem se nové Audi RS7 Sportback liší od toho dosavadního, ušetříme vám trápení. Hlavní novinkou je rozšíření výbavy o LED světla. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největší novinkou omlazené RS7 jsou LED světlomety; technika se nemění

Jejich vzhledu se přizpůsobila i typická maska „Singleframe“, která dostala ještě ostřejší rohy. Audi zmiňuje také lehkou modifikaci předního nárazníku. 

LED světlomety má nové Audi RS7 Sportback v sériové výbavě. Stejně jako u nedávno modernizované limuzíny A8 a modelu A7 si ovšem můžete připlatit za adaptivní „Matrix LED“ světla. 

Celkové vyznění vzhledu RS7 bude záležet na tom, jestli zvolíte některou ze tří příplatkových „zkrášlovacích“ sad. Jednotlivé detaily exteriéru mohou být provedeny v matném hliníku, černém „klavírovém“ laku nebo karbonu.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi

Interiér vypadá na první pohled k nerozeznání od toho současného. Audi nicméně uvádí, že upravilo design ovladačů ventilačních otvorů, řadicích tlačítek osmistupňové převodovky na volantu i emblém quattro na palubní desce.

Technika se nemění. Zdrojem hnací síly – a nechápavého kroucení hlavou předjížděných řidičů – je dvojitě přeplňovaný vidlicový osmiválec 4.0 TFSI s výkonem 560 koní a točivým momentem 700 Nm, o který se RS7 dělí s RS6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi RS7 Sportback má motor 4.0 TFSI, osmistupňovou automatickou převodovku a samozřejmě i pohon všech kol quattro

Sportback se s ním rozjede na 100 km/h za 3,9 s a levým pruhem německé dálnice může uhánět až 305 km/h. To ale jen tehdy, pokud si připlatíte za „dynamický paket“.

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Test Audi A8 4.2 TDI quattro: Dieselový reaktor

Modernizované Audi RS7 bude možné objednávat od třeího čtvrtletí 2014. Nenápadný facelift přichází vzápětí poté, co analogickým omlazením prošla výchozí řada A7.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi RS7 Sportback facelift
  2. Audi RS7 Sportback facelift: Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků