Audi RS6 Sportec RS700: decentní sedan s obří sílou

Audi RS6 Sportec RS700: decentní sedan s obří sílou

Ačkoliv jméno švýcarské ladičské společnosti Sportec se obvykle pojí se sportovními vozy Porsche, letos pánové při příležitosti ženevského autosalonu sáhli po obvyklém zástupci vyšší střední třídy se čtyřmi kruhy na přídi avšak i s dobře známým označením RS6. Pod názvem Sportec RS700 se skrývá decentně laděný sedan, který se již z výroby může pochlubit hojným počtem koní pod kapotou.

Domníváte-li se, že číslo 700 značí počet koní pod kapotou po úpravě, pak uvažujete zcela správně. Díky technickým a elektronickým úpravám přeplňovaného desetiválce se jeho výkon vyšplhal ze 426 kW/580 až na 515 kW/700 koní a hůře na tom není ani maximální točivý moment, jenž nyní atakuje hranici 800 Nm. Takto posílené RS6 stačí na sprint z nuly na 100 km/h pouhé čtyři vteřiny, zatímco 190 km/h dosáhne již za 12 vteřin. To pravé ale nastane až po dodatečném odinstalování omezovače rychlosti, kdy tato audina bude schopna uhánět rychlostí až 308 km/h.
Sportec k tomu všemu nabízí ještě kit podvozku, jenž tento vůz posune o 30 mm blíže k zemi, k dispozici je přitom i další rada převážně stylingových doplňků. Jak jsme již zmínili v úvodu, tento kousek samozřejmě nechybí v hale věnované výtvorům světových ladičských společností v ženevském Palexpu.
Klepněte pro větší obrázek 
Audi RS6 Sportec
 
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků