Audi RS6 Sport a Exclusive: speciální série tanku dálnic

Supervýkonná, ale také supertěžká RS6 se v současném provedení prodává již nějaký ten rok a Audi se rozhodlo její prodeje podpořit dvěma novými edicemi.

První z nich jménem Sport se bude vyznačovat čalouněním interiéru s rozsáhlejším využitím kůže aplikované i na středovou konzoli a palubní desku a specifickými rohožemi na podlaze. Dalším stupněm modifikací je sada Exclusive, do jejíž výbavy patří kompletní čalounění speciálním druhem kůže, zákazníci také budou moci vybírat z rozšířené palety laků karoserie z nabídky quattro GmbH.

Obě série disponují kryty motoru z uhlíkových kompozitů, nově odladěným pérováním, dvacetipalcovými litými koly a plaketami s pořadovým výrobním číslem. Jízdní výkony se nijak nezmění, pod kapotou se bude nacházet zážehový vidlicový desetiválec, který díky přeplňování dvojicí turbodmychadel dosahuje výkonu 580 koní (426 kW) a točivého momentu 650 Nm. Z klidu na 100 km/h vůz zrychlí za 4,5 s a hladce dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.

Paket Sport je k mání za příplatek 3 250 Euro a sada Exclusive vás přijde na 8 310 Euro, celková produkce bude omezena na 500 jednotek.

Tip: Přečtěte si více o Audi RS6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků