Audi RS6 Sport a Exclusive: speciální série tanku dálnic

Supervýkonná, ale také supertěžká RS6 se v současném provedení prodává již nějaký ten rok a Audi se rozhodlo její prodeje podpořit dvěma novými edicemi.

První z nich jménem Sport se bude vyznačovat čalouněním interiéru s rozsáhlejším využitím kůže aplikované i na středovou konzoli a palubní desku a specifickými rohožemi na podlaze. Dalším stupněm modifikací je sada Exclusive, do jejíž výbavy patří kompletní čalounění speciálním druhem kůže, zákazníci také budou moci vybírat z rozšířené palety laků karoserie z nabídky quattro GmbH.

Obě série disponují kryty motoru z uhlíkových kompozitů, nově odladěným pérováním, dvacetipalcovými litými koly a plaketami s pořadovým výrobním číslem. Jízdní výkony se nijak nezmění, pod kapotou se bude nacházet zážehový vidlicový desetiválec, který díky přeplňování dvojicí turbodmychadel dosahuje výkonu 580 koní (426 kW) a točivého momentu 650 Nm. Z klidu na 100 km/h vůz zrychlí za 4,5 s a hladce dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.

Paket Sport je k mání za příplatek 3 250 Euro a sada Exclusive vás přijde na 8 310 Euro, celková produkce bude omezena na 500 jednotek.

Tip: Přečtěte si více o Audi RS6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků