Audi RS6 Sport a Exclusive: speciální série tanku dálnic

Supervýkonná, ale také supertěžká RS6 se v současném provedení prodává již nějaký ten rok a Audi se rozhodlo její prodeje podpořit dvěma novými edicemi.

První z nich jménem Sport se bude vyznačovat čalouněním interiéru s rozsáhlejším využitím kůže aplikované i na středovou konzoli a palubní desku a specifickými rohožemi na podlaze. Dalším stupněm modifikací je sada Exclusive, do jejíž výbavy patří kompletní čalounění speciálním druhem kůže, zákazníci také budou moci vybírat z rozšířené palety laků karoserie z nabídky quattro GmbH.

Obě série disponují kryty motoru z uhlíkových kompozitů, nově odladěným pérováním, dvacetipalcovými litými koly a plaketami s pořadovým výrobním číslem. Jízdní výkony se nijak nezmění, pod kapotou se bude nacházet zážehový vidlicový desetiválec, který díky přeplňování dvojicí turbodmychadel dosahuje výkonu 580 koní (426 kW) a točivého momentu 650 Nm. Z klidu na 100 km/h vůz zrychlí za 4,5 s a hladce dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.

Paket Sport je k mání za příplatek 3 250 Euro a sada Exclusive vás přijde na 8 310 Euro, celková produkce bude omezena na 500 jednotek.

Tip: Přečtěte si více o Audi RS6.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků