Ty fotky jsou urcite S6ky, protoze kdyby takhle vypadala RS6ka, tak se asi jako fanda Audi zakopu do zeme
Už pár let se značnou nevolí vnímám odklon Audi od přeplňovaných benzínových motorů k velkoobjemovým atmosférickým. Rád vzpomínám na S6 2,2turbo (169->228kW) a nerad na jeho následovníka s atmosférickým osmiválcem (250kW). S tím prvním byla radost jezdit, motor jak břitva s báječným zátahem odspodu až do 7200 otáček s rozumnou spotřebou a nekonečnou životností, osmiválec měl nepříjemný ostrý sound, do 3200 otáček netáhl nic moc a pak sice ano, ale se spotřebou o 80% vyšší než turbo. V podstatě totéž platí o RS4. 2,7 biturbo byla krása, současná verze V8 je rozhodně uživatelsky velkým krokem zpět. S desetiválcem v nové RS6 se jistě dostanu brzy do osobního kontaktu, nicméně už teď mi cosi říká, že situace se bude opakovat. 4,2biturbo bude těžké atmosférickým desetiválcem překonat. Spíš nemožné.
Ja zase vitam atmosfericke motory, vytoceny turbo motor, brekeke zvuk a pokud to neni dobre biturbo, tak to trha a nikdy se motory asi nezbavi klasickeho turboefektu. Kdyz si clovek kupuje takoveto auto asi ceka krom vykonu taky jistou davku pohodli a luxusu, coz se s turbem moc dohromady nekloubi...Na druhou stranu by vyrobci mohli vyrabet treba MM6 s dvojitym biturbem, pro kazdych pet valcu dvoji preplnovani, ale to by se uz asi tezko dalo udrzet na zemi a pod kapotou je uz i tak dost plno, kampak by se ta turba dala?? Ale pro skalni fandy turbomotoru by to byl splneny sen.
nemuzu si pomoct, ale tak hladky chod, jako melo RS6 (4.2bT) se jen tak nevidi, to bylo tak paradne odledeny vykon a kroutak, ze to plynule tahlo celou dobu na maximum, ted to uz takove nebude. Myslim, ze je to skoda
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.