Audi RS6 dostane biturbo desetiválec s výkonem 579 koní

Tmk  |  20. 05. 2007 00:46

Super uz aby to bylo

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  21. 05. 2007 10:10

Ten kdo četl poslední Carauto viděl test M5, E 63, RS4 vše kombi a nikdo nemá 160 pod 10s. Nemám rád Audi, ale tento výkon děla v mých očích z Audi favorita

Odpovědět  |   | 
atomato  |  21. 05. 2007 12:47

nj...ked tam nasupuju motor z galarda...

Odpovědět  |   | 
WildWave  |  21. 05. 2007 14:22

Ma ho aj S8, takze sa to dalo ocakavat.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  21. 05. 2007 12:36

Tak je to tady, ofenzíva Audi je tu se vším všudy, BMW poraženo ve všech třídách!!

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 05. 2007 14:26

Ty jsi debil

Odpovědět  |   | 
WildWave  |  21. 05. 2007 14:29

Debil byt nemusi, ale tiez s nim nesuhlasim.

Odpovědět  |   | 
tomasiso  |  21. 05. 2007 12:45

"bye bye" BMW M5

Odpovědět  |   | 
WildWave  |  21. 05. 2007 14:31

Jediny udaj - vykon vam staci k bohorovnym vyhlaseniam

Odpovědět  |   | 
doubt  |  21. 05. 2007 14:33

Proč tam nedají rovnou motor z Veyrona? Copak je jediným smyslem narvat do toho co největší výkon?

Odpovědět  |   | 
mvb  |  21. 05. 2007 14:53

casem se treba dockame... kdo vi kam az konkurence v tomto smeru vyrobce natlaci... kdyby ho tam dali uz dnes, tak by v budoucnu nemeli moc velkej prostor pro zlepsovani (zamerim-li se pouze na vykon) a tim i nizsi prodeje...

Odpovědět  |   | 
on3ill  |  21. 05. 2007 17:28

Motor z Veyronu a ještě třeba nějaký kompresor nebo turbo Výrobci cpou do svých aut čímdál výkonější motory, přitom využitelnost výkona žádná, k tomu prakticky všechna německá auta krom Porsche mají omezovač na 250 km/h a k dosažení této rychlosti stačí poloviční výkon než má toto Audi. Blíží se doba, kdy se bude muset dbát na emise a spotřebu a tohle předhánění v řádu set koní bude ukončeno.

Odpovědět  |   | 
tuky  |  21. 05. 2007 18:13

veyron ma 4 turba

emisie - oni najdu nejaku cesticku aby mali v strednej triede 600k [to, ze sa to neda dat na vozovku je druha vec]; riadiace jednotky a prevodovky budu schopne stlacit emisie na priatelnu hodnotu, a zaroven pri prudkom pridani pojduu emisne normy ta-tam [nieco ako naladenie americkych V8 -> mala spotreba; alebo SI system v subaru -> volba uspora/vykon]

Odpovědět  |   | 
on3ill  |  21. 05. 2007 18:56

prave, 4 je malo, chce to aspon 5 !

Odpovědět  |   | 
Tada  |  21. 05. 2007 17:50

Skonci to jedine prichodem E63 Kompressor AMG nebo E65 AMG

Odpovědět  |   | 
Petrxyz  |  21. 05. 2007 17:18

A bude to mít odpojitelnou přední nápravu a samosvorný diferák na zadní nápravě aby se s tím dalo driftovat ? Asi s touhle Audinou moc zábavy nebude, jenom prostě bude hodně rychlá, rychlejší než M5 ale bude to stačit ?

Odpovědět  |   | 
JK  |  21. 05. 2007 18:22

Mít 600 kobyl jen na zadní nápravě, není žádna sranda i pro zkušeného řidiče.

Odpovědět  |   | 
fan  |  21. 05. 2007 18:08

Hm, konečně cca 600 ps na všechna 4. Dokonaly, co dodat. Snad jen ta spotřeba...

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  21. 05. 2007 21:16

by mě zajímalo jak dlouho si člověk bude ten výkon s 80l nádrží vychutnávat :D ale těch pár jednotek km to bude asi slušný fofr

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo