Audi RS6 dostane biturbo desetiválec s výkonem 579 koní

Nové Audi RS6 patří mezi netrpělivě očekávané vozy. Chystá se totiž rozvířit vody ostrých supersedanů (a superkombi), a to za pomoci vysokého výkonu. Pod kapotu nové „eresšestky” bude agregát s objemem 5,0 l s technologii přímého vstřikování FSI, který bude dopován dvojicí turbodmychadel. Výkon motoru tak bude dosahovat hodnoty 426 kW (579 k), což je nejvíc mezi konkurenty a v bitvě o co nejvyšší výkony tak půjde Audi jednoznačně do čela. Jen pro připomenutí, minulý model RS měl pod kapotou osmiválec 4,2 l se dvěma turbodmychadly a výkonem 331 kW (450 k). RS6 bude k dostání jako sedan i kombi a svou premiéru si obě verze odbudou příští rok na jarním autosalonu v Ženevě, následně po něm půjdou do prodeje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Starší špionážní foto Audi RS6 Avant z Nordschleife

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků