Audi RS6 dostane biturbo desetiválec s výkonem 579 koní

Nové Audi RS6 patří mezi netrpělivě očekávané vozy. Chystá se totiž rozvířit vody ostrých supersedanů (a superkombi), a to za pomoci vysokého výkonu. Pod kapotu nové „eresšestky” bude agregát s objemem 5,0 l s technologii přímého vstřikování FSI, který bude dopován dvojicí turbodmychadel. Výkon motoru tak bude dosahovat hodnoty 426 kW (579 k), což je nejvíc mezi konkurenty a v bitvě o co nejvyšší výkony tak půjde Audi jednoznačně do čela. Jen pro připomenutí, minulý model RS měl pod kapotou osmiválec 4,2 l se dvěma turbodmychadly a výkonem 331 kW (450 k). RS6 bude k dostání jako sedan i kombi a svou premiéru si obě verze odbudou příští rok na jarním autosalonu v Ženevě, následně po něm půjdou do prodeje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Starší špionážní foto Audi RS6 Avant z Nordschleife

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků