Audi RS6 dostane biturbo desetiválec s výkonem 579 koní

Nové Audi RS6 patří mezi netrpělivě očekávané vozy. Chystá se totiž rozvířit vody ostrých supersedanů (a superkombi), a to za pomoci vysokého výkonu. Pod kapotu nové „eresšestky” bude agregát s objemem 5,0 l s technologii přímého vstřikování FSI, který bude dopován dvojicí turbodmychadel. Výkon motoru tak bude dosahovat hodnoty 426 kW (579 k), což je nejvíc mezi konkurenty a v bitvě o co nejvyšší výkony tak půjde Audi jednoznačně do čela. Jen pro připomenutí, minulý model RS měl pod kapotou osmiválec 4,2 l se dvěma turbodmychadly a výkonem 331 kW (450 k). RS6 bude k dostání jako sedan i kombi a svou premiéru si obě verze odbudou příští rok na jarním autosalonu v Ženevě, následně po něm půjdou do prodeje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Starší špionážní foto Audi RS6 Avant z Nordschleife

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků