Audi RS6 dostane biturbo desetiválec s výkonem 579 koní

Nové Audi RS6 patří mezi netrpělivě očekávané vozy. Chystá se totiž rozvířit vody ostrých supersedanů (a superkombi), a to za pomoci vysokého výkonu. Pod kapotu nové „eresšestky” bude agregát s objemem 5,0 l s technologii přímého vstřikování FSI, který bude dopován dvojicí turbodmychadel. Výkon motoru tak bude dosahovat hodnoty 426 kW (579 k), což je nejvíc mezi konkurenty a v bitvě o co nejvyšší výkony tak půjde Audi jednoznačně do čela. Jen pro připomenutí, minulý model RS měl pod kapotou osmiválec 4,2 l se dvěma turbodmychadly a výkonem 331 kW (450 k). RS6 bude k dostání jako sedan i kombi a svou premiéru si obě verze odbudou příští rok na jarním autosalonu v Ženevě, následně po něm půjdou do prodeje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Starší špionážní foto Audi RS6 Avant z Nordschleife

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků