Audi RS6 bude výkonnější než BMW M5

Audi připravuje výkonnější verzi svého modelu S6. Ten má pod kapotou desetiválcový motor vycházející z Lamborghini Gallarda s objemem 5.2 l a přímým vstřikováním FSI. Zatímco v S8 má výkon 450 k (330 kW), v S6 „jen“ 420 k, tedy 308 kW; tolik, co má Audi RS4 (ovšem z motoru o nižším objemu). Gallardo pak nabízí z pěti litrů rovných 500 k (368 kW).

Nový model RS6 ovšem překoná vše, co má Audi momentálně v nabídce - pokud nepočítám chystající se model R8. Základem bude opět osvědčený desetiválec, ale s výkonem okolo 550 k, tedy více, než má supersportovní Gallardo i konkurenční BMW M5. Novinka se představí nejpozději na detroitském autosalonu na začátku příštího roku.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků