Audi RS6 bude výkonnější než BMW M5

Audi připravuje výkonnější verzi svého modelu S6. Ten má pod kapotou desetiválcový motor vycházející z Lamborghini Gallarda s objemem 5.2 l a přímým vstřikováním FSI. Zatímco v S8 má výkon 450 k (330 kW), v S6 „jen“ 420 k, tedy 308 kW; tolik, co má Audi RS4 (ovšem z motoru o nižším objemu). Gallardo pak nabízí z pěti litrů rovných 500 k (368 kW).

Nový model RS6 ovšem překoná vše, co má Audi momentálně v nabídce - pokud nepočítám chystající se model R8. Základem bude opět osvědčený desetiválec, ale s výkonem okolo 550 k, tedy více, než má supersportovní Gallardo i konkurenční BMW M5. Novinka se představí nejpozději na detroitském autosalonu na začátku příštího roku.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků