Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní

10 komentářů

marepa
6. listopadu • 2:33

pekny, skoda ze se to v usa neprodava :(

honza
4. listopadu • 22:50

kombik je to vskutku impozantni i docela hezkej. k cemu je vsak platek karbonu na zrcatku, to mi hlava nebere... ze by hloupa poza pro hloupy klienty? skoro se mi chce rict skoda. takovyhle auto by si zaslouzilo z karbonu minimalne kapotu. no "nastesti" nejsem cilovka.

J
4. listopadu • 23:07

A to ja bych zase cilovka rad byl ;-) a klidne i s tim platkem na zrcatkach (v nejhorsim se urcite muzes dohododnout a dostat obyc, v tomhle cenovem rozmezi ti jeste radi namontujou zakladni z A6)

honza
5. listopadu • 15:29

no ja to nastesti dal do uvozovek... bohatstvi se nebranim, ale nijak o nej vyrazne neusiluju :-) kazdopadne mit ten budget a uvazovat o kombajnu, tak kdyby to nebyl lexus, bylo by to mozna tohle audi (ale v serii a vsechny "nasivky" by sly z auta dolu - nepotrebuju pokrikovat na ostatni co mam pod kapotou :-) )

x12345678
5. listopadu • 16:12

ABT je velmi flexibilní pokud se týče přání klienta, takže ti to rádi dodají s přifouknutým motorem a bez karbonových samolepek.

jogurt
4. listopadu • 23:30

99,9% driverů rozdíl mezi 560 a 700HP nepozná, protože nikdy nenajde odvahu to sešlápnout až na zem. Už jízda s desetiválcem RS6 minulé generace byla famózní a to měl "jen" 580k. Už skoro 20 let jezdím denně s auty 300++ HP, ale zážitek s RS6 je výjimečný kdykoliv.

mikeš
5. listopadu • 7:19

No já bych řekl, že ten kdo bude mít šanci vyzkoušet rozdíl mezi "základní" RS6 a ABT (tedy 560 a 700 koní) že to pozná hned. To je to samý jako kdyby jsi řekl, že není poznat rozdíl mezi 80ti koňovým autem a 120ti koňovým autem stejné výroby.
A ještě bych řekl, že naopak 99,9% lidí u nás by do toho sedlo a při nejbližší příležitosti by plynový pedál zamáčklo do podlahy, hlava nehlava (a já sem jeden z nich ;)

x12345678
5. listopadu • 8:38

no ehm, rozdíl mezi 80 a 120HP je něco jiného než 560 vs 700.

jirin
5. listopadu • 6:59

No ja měl možnost jezdit s min. generaci před a potom po upravě MTM na 720 HP a musim přiznat, že poznat to bylo. Ale je pravda, že využitelných míst pro takový výkon je u nás v CZ velmi málo.

x12345678
5. listopadu • 8:37

Pokud správně čtu, jogurt nepíše, že to není poznat ale že většina řidičů nemá schopnost to rozeznat. A s tím rozhodně souhlasím. Většina v CZ považuje za vražedný vrchol kosmu dvoulitr se 150HP. Ostatně rozdíl ve zrychlení 3,9 vs 3,5s ........

Doporučujeme

Články odjinud