Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní

Dvorní ladič vozů VW Group představuje pekelně rychlý kombík odvozený ze sériového modelu Audi RS6 Avant.

Dvojicí turbodmychadel přeplňovaný zážehový osmiválec dává pod kapotou standardního Audi RS6 560 koní, ale jak už jsme u podobných agregátů zvyklí, zlepšovat jejich výkonové parametry není velkým problémem. Své o tom ví i u firmy ABT Sportsline, tradičního úpravce automobilů značek koncernu VW Group. Nyní přicházejí s kombi Audi RS6 Avant, jež překonává všechna očekávání…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant z dílen ABT Sportsline jede až 320 km/h

Sada dílčích modifikací tohoto mohutného agregátu přinesla zvýšení výkonu na 700 koní a točivého momentu až na 880 Nm, čímž údajně klesla doba potřebná pro zrychlení z 0 na 100 km/h z původních 3,9 až na 3,5 s. Tento vcelku civilně vyhlížející kombík prý navíc jede až 320 km/h. A aby bylo hned na první pohled jasné, že jde o „něco extra“, nabízí ABT Sportsline kromě nových litých ráfků s průměrem až 22 palců také snížené pérování nebo kryty zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků