Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní

Dvorní ladič vozů VW Group představuje pekelně rychlý kombík odvozený ze sériového modelu Audi RS6 Avant.

Dvojicí turbodmychadel přeplňovaný zážehový osmiválec dává pod kapotou standardního Audi RS6 560 koní, ale jak už jsme u podobných agregátů zvyklí, zlepšovat jejich výkonové parametry není velkým problémem. Své o tom ví i u firmy ABT Sportsline, tradičního úpravce automobilů značek koncernu VW Group. Nyní přicházejí s kombi Audi RS6 Avant, jež překonává všechna očekávání…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant z dílen ABT Sportsline jede až 320 km/h

Sada dílčích modifikací tohoto mohutného agregátu přinesla zvýšení výkonu na 700 koní a točivého momentu až na 880 Nm, čímž údajně klesla doba potřebná pro zrychlení z 0 na 100 km/h z původních 3,9 až na 3,5 s. Tento vcelku civilně vyhlížející kombík prý navíc jede až 320 km/h. A aby bylo hned na první pohled jasné, že jde o „něco extra“, nabízí ABT Sportsline kromě nových litých ráfků s průměrem až 22 palců také snížené pérování nebo kryty zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků