Audi RS6 Avant: proklatě rychlý kombík přijíždí

V nabídce českého Audi se nyní objevuje extrémně dynamické a zároveň prostorné kombi Audi RS6 Avant. Za kolik bude k mání?

Nové vysoce výkonné kombi Audi RS6 Avant bylo veřejnosti poprvé představeno na autosalonu ve Frankfurtu na podzim minulého roku. Jeho desetiválcový motor s uspořádáním dvou řad válců do V vychází z motoru použitého v Audi S6 a S8, ale byl přepracován prakticky ve všech směrech, aby byl schopen dlouhodobě odvádět podstatně vyšší výkony. Dvojice turbodmychadel zajišťuje vysoký výkon v širokém spektru otáček motoru. Vrcholná hodnota křivky točivého momentu 650 Nm je k dispozici mezi 1500 a 6250 ot./min., maximální výkon 426 kW (580 k) je podáván mezi 6250 a
6700 ot./min..

Audi RS6 Avant potřebuje k dosažení rychlosti 100 km/h jen 4,6 s a hodnotu 200 km/h lze na rychloměru odečíst za 14,9 s po startu. Jde tak o drtivé vítězství ohromného výkonu nad neméně ohromnou hmotností vozu - RS6 Avant má v kolonce pohotovostní hmotnost uvedenou až neuvěřitelnou cifru 2025 kg.

Stalo se dobrou tradicí, že sportovní výkony vozů Audi RS lze spojit s vysokou užitnou hodnotou kombi Avant. V případě vozu RS6 Avant je k dispozici 565 l pro zavazadla v základním uspořádání a 1660 l po sklopení zadních sedadel.

Výbava verze pro český trh obsahuje vedle všech samozřejmých bezpečnostních prvků také stálý pohon všech kol quattro s asymetrickým dynamickým rozdělením točivého momentu, sportovní podvozek včetně Dynamic Ride Control, 19“ kola, exkluzivní interiér s dekorací interiéru v karbonovém provedení a navigaci.

Základní ceny všech modelů vozů Audi v České republice jsou od dubna odvozovány od aktuálního kurzu české koruny k euru (devizy - prodej podle kurzovního lístku banky UniCredit Bank). Audi RS6 Avant tak po přepočtu ceny dle aktuálního denního směnného kurzu k 31. 5. 2008 stojí 2 755 800 Kč s DPH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků