Audi RS6 Avant: proklatě rychlý kombík přijíždí

V nabídce českého Audi se nyní objevuje extrémně dynamické a zároveň prostorné kombi Audi RS6 Avant. Za kolik bude k mání?

Nové vysoce výkonné kombi Audi RS6 Avant bylo veřejnosti poprvé představeno na autosalonu ve Frankfurtu na podzim minulého roku. Jeho desetiválcový motor s uspořádáním dvou řad válců do V vychází z motoru použitého v Audi S6 a S8, ale byl přepracován prakticky ve všech směrech, aby byl schopen dlouhodobě odvádět podstatně vyšší výkony. Dvojice turbodmychadel zajišťuje vysoký výkon v širokém spektru otáček motoru. Vrcholná hodnota křivky točivého momentu 650 Nm je k dispozici mezi 1500 a 6250 ot./min., maximální výkon 426 kW (580 k) je podáván mezi 6250 a
6700 ot./min..

Audi RS6 Avant potřebuje k dosažení rychlosti 100 km/h jen 4,6 s a hodnotu 200 km/h lze na rychloměru odečíst za 14,9 s po startu. Jde tak o drtivé vítězství ohromného výkonu nad neméně ohromnou hmotností vozu - RS6 Avant má v kolonce pohotovostní hmotnost uvedenou až neuvěřitelnou cifru 2025 kg.

Stalo se dobrou tradicí, že sportovní výkony vozů Audi RS lze spojit s vysokou užitnou hodnotou kombi Avant. V případě vozu RS6 Avant je k dispozici 565 l pro zavazadla v základním uspořádání a 1660 l po sklopení zadních sedadel.

Výbava verze pro český trh obsahuje vedle všech samozřejmých bezpečnostních prvků také stálý pohon všech kol quattro s asymetrickým dynamickým rozdělením točivého momentu, sportovní podvozek včetně Dynamic Ride Control, 19“ kola, exkluzivní interiér s dekorací interiéru v karbonovém provedení a navigaci.

Základní ceny všech modelů vozů Audi v České republice jsou od dubna odvozovány od aktuálního kurzu české koruny k euru (devizy - prodej podle kurzovního lístku banky UniCredit Bank). Audi RS6 Avant tak po přepočtu ceny dle aktuálního denního směnného kurzu k 31. 5. 2008 stojí 2 755 800 Kč s DPH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 42 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků