Audi RS6 Avant: proklatě rychlý kombík přijíždí

V nabídce českého Audi se nyní objevuje extrémně dynamické a zároveň prostorné kombi Audi RS6 Avant. Za kolik bude k mání?

Nové vysoce výkonné kombi Audi RS6 Avant bylo veřejnosti poprvé představeno na autosalonu ve Frankfurtu na podzim minulého roku. Jeho desetiválcový motor s uspořádáním dvou řad válců do V vychází z motoru použitého v Audi S6 a S8, ale byl přepracován prakticky ve všech směrech, aby byl schopen dlouhodobě odvádět podstatně vyšší výkony. Dvojice turbodmychadel zajišťuje vysoký výkon v širokém spektru otáček motoru. Vrcholná hodnota křivky točivého momentu 650 Nm je k dispozici mezi 1500 a 6250 ot./min., maximální výkon 426 kW (580 k) je podáván mezi 6250 a
6700 ot./min..

Audi RS6 Avant potřebuje k dosažení rychlosti 100 km/h jen 4,6 s a hodnotu 200 km/h lze na rychloměru odečíst za 14,9 s po startu. Jde tak o drtivé vítězství ohromného výkonu nad neméně ohromnou hmotností vozu - RS6 Avant má v kolonce pohotovostní hmotnost uvedenou až neuvěřitelnou cifru 2025 kg.

Stalo se dobrou tradicí, že sportovní výkony vozů Audi RS lze spojit s vysokou užitnou hodnotou kombi Avant. V případě vozu RS6 Avant je k dispozici 565 l pro zavazadla v základním uspořádání a 1660 l po sklopení zadních sedadel.

Výbava verze pro český trh obsahuje vedle všech samozřejmých bezpečnostních prvků také stálý pohon všech kol quattro s asymetrickým dynamickým rozdělením točivého momentu, sportovní podvozek včetně Dynamic Ride Control, 19“ kola, exkluzivní interiér s dekorací interiéru v karbonovém provedení a navigaci.

Základní ceny všech modelů vozů Audi v České republice jsou od dubna odvozovány od aktuálního kurzu české koruny k euru (devizy - prodej podle kurzovního lístku banky UniCredit Bank). Audi RS6 Avant tak po přepočtu ceny dle aktuálního denního směnného kurzu k 31. 5. 2008 stojí 2 755 800 Kč s DPH.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS6 Avant
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků