Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálně jede 330 km/h

Audi RS6 Avant je kombi, které skutečně netrpí nedostatkem koní pod kapotou, ale přesto se najdou zákazníci, kteří by chtěli více. Přesně pro ty je určena úprava od společnosti Schmidt Revolution. Ta nastěhuje pod kapotu RS6 až 695 koní. Tedy 511 kW, abychom byli úplně přesní.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Úprava, která zvedne výkon Audi RS6 Avant na 500 kW (680 koní) vás bude stát 3 499 euro, pokud by vám to ale pořád bylo málo, můžete si pořídit nerezový výfuk s elektronicky ovládanou klapkou. Díky němu se zvedne výkon motoru o dalších 11 kW (15 koní), ale budete muset vytasit dalších 4 299 euro. Jen pro srovnání, standardem pro RS6 Avant je výkon 412 kW (560 koní). Maximální rychlost upraveného auta činí 330 km/h, o zrychlení se v tiskové zprávě nic nepíše.

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Další možnosti pak zahrnují sportovní pružiny za 799 euro, folii na karoserii, která stojí 1 899 euro a konečně nemohou chybět ani pořádná kola. Schmidt Revolution nabízí disky o velikosti 21 palců s pneumatikami ContiSportContact SP s rozměrem 295/30. Na ně potřebujete 3 999 euro. Mimochodem, jestli vám 695 koní nestačí, u ABT mají RS6 Avant s výkonem rovných 700 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků