Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálně jede 330 km/h

Audi RS6 Avant je kombi, které skutečně netrpí nedostatkem koní pod kapotou, ale přesto se najdou zákazníci, kteří by chtěli více. Přesně pro ty je určena úprava od společnosti Schmidt Revolution. Ta nastěhuje pod kapotu RS6 až 695 koní. Tedy 511 kW, abychom byli úplně přesní.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Úprava, která zvedne výkon Audi RS6 Avant na 500 kW (680 koní) vás bude stát 3 499 euro, pokud by vám to ale pořád bylo málo, můžete si pořídit nerezový výfuk s elektronicky ovládanou klapkou. Díky němu se zvedne výkon motoru o dalších 11 kW (15 koní), ale budete muset vytasit dalších 4 299 euro. Jen pro srovnání, standardem pro RS6 Avant je výkon 412 kW (560 koní). Maximální rychlost upraveného auta činí 330 km/h, o zrychlení se v tiskové zprávě nic nepíše.

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Další možnosti pak zahrnují sportovní pružiny za 799 euro, folii na karoserii, která stojí 1 899 euro a konečně nemohou chybět ani pořádná kola. Schmidt Revolution nabízí disky o velikosti 21 palců s pneumatikami ContiSportContact SP s rozměrem 295/30. Na ně potřebujete 3 999 euro. Mimochodem, jestli vám 695 koní nestačí, u ABT mají RS6 Avant s výkonem rovných 700 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský