Audi RS6 Avant dostalo výkon 695 koní. Maximálně jede 330 km/h

Audi RS6 Avant je kombi, které skutečně netrpí nedostatkem koní pod kapotou, ale přesto se najdou zákazníci, kteří by chtěli více. Přesně pro ty je určena úprava od společnosti Schmidt Revolution. Ta nastěhuje pod kapotu RS6 až 695 koní. Tedy 511 kW, abychom byli úplně přesní.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Úprava, která zvedne výkon Audi RS6 Avant na 500 kW (680 koní) vás bude stát 3 499 euro, pokud by vám to ale pořád bylo málo, můžete si pořídit nerezový výfuk s elektronicky ovládanou klapkou. Díky němu se zvedne výkon motoru o dalších 11 kW (15 koní), ale budete muset vytasit dalších 4 299 euro. Jen pro srovnání, standardem pro RS6 Avant je výkon 412 kW (560 koní). Maximální rychlost upraveného auta činí 330 km/h, o zrychlení se v tiskové zprávě nic nepíše.

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Audi RS6 Avant: superkombi od ABT s výkonem 700 koní  

Další možnosti pak zahrnují sportovní pružiny za 799 euro, folii na karoserii, která stojí 1 899 euro a konečně nemohou chybět ani pořádná kola. Schmidt Revolution nabízí disky o velikosti 21 palců s pneumatikami ContiSportContact SP s rozměrem 295/30. Na ně potřebujete 3 999 euro. Mimochodem, jestli vám 695 koní nestačí, u ABT mají RS6 Avant s výkonem rovných 700 koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků