Audi RS6 Avant a RS7 ve verzi performance si už můžete objednat i v ČR

Na podzim zaujala automobilka Audi ještě ostřejším provedením performance svých už tak dost ostrých modelů RS6 Avant a RS7 Sportback. Jestliže máte o jedno z těchto aut zájem, můžete si ho už objednat také na českém trhu. Tuzemské zastoupení totiž aktuálně zahájilo předprodej.

Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback  

Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback  

Jen pro připomenutí, provedení performance má výkon osmiválcového motoru zvýšený na 445 kW (605 k) a točivý moment končí hodnotou 750 Nm. Poháněna jsou přirozeně všechna čtyři kola, akcelerace z nuly na 100 km/h proběhne za 3,7 s a nejvyšší rychlost činí 305 km/h.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Každá sranda ale něco stojí, což platí také o těchto vrcholných variantách Audi A7 a A6. Levnější kombi pořídíte za 3 034 900 Kč, za RS7 Sportback zaplatíte o 199 000 Kč více.

A nebojte se, že byste si už dále neměli za co připlácet, v nabídce je totiž řada různých (někdy i trochu zvláštních) věcí. Tak například abyste se rozjeli na slibovaných 305 km/h, musíte si připlatit, protože v základu mají i tyto verze omezovač nastavený pouze na klasických 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků