Audi RS6 Avant a RS7 ve verzi performance si už můžete objednat i v ČR

Na podzim zaujala automobilka Audi ještě ostřejším provedením performance svých už tak dost ostrých modelů RS6 Avant a RS7 Sportback. Jestliže máte o jedno z těchto aut zájem, můžete si ho už objednat také na českém trhu. Tuzemské zastoupení totiž aktuálně zahájilo předprodej.

Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback  

Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback  

Jen pro připomenutí, provedení performance má výkon osmiválcového motoru zvýšený na 445 kW (605 k) a točivý moment končí hodnotou 750 Nm. Poháněna jsou přirozeně všechna čtyři kola, akcelerace z nuly na 100 km/h proběhne za 3,7 s a nejvyšší rychlost činí 305 km/h.

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Každá sranda ale něco stojí, což platí také o těchto vrcholných variantách Audi A7 a A6. Levnější kombi pořídíte za 3 034 900 Kč, za RS7 Sportback zaplatíte o 199 000 Kč více.

A nebojte se, že byste si už dále neměli za co připlácet, v nabídce je totiž řada různých (někdy i trochu zvláštních) věcí. Tak například abyste se rozjeli na slibovaných 305 km/h, musíte si připlatit, protože v základu mají i tyto verze omezovač nastavený pouze na klasických 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků