Audi RS5 zřejmě dostane osmiválec z RS4

Audi RS5 zřejmě dostane osmiválec z RS4

Automobilka „čtyř kruhů“ ještě stále zatajuje, co se bude skrývat pod kapotou ostré verze kupé RS5. Ještě před několika týdny se živě spekulovalo o tom, že automobilka se i u tohoto modelu dá na cestu jakéhosi downsizingu a pod kapotu dosadí mírně vyladěný třílitrový šestiválec z modelu S4. Další spekulace se pak točily kolem 5,2 litrového desetiválce z modelu S6 a S8, ovšem v současné době by to nebylo příliš logické řešení.

Podle nejnovějších zpráv to ale vypadá, že RS5 dostane motor, o kterém se spekulovalo už kdysi dávno. Tedy že převezme 4,2litrový osmiválec od modelu RS4, jenž bude nově disponovat výkonem kolem 450 koní a dodávan bude standardně se šestistupňovou manuální převodovkou nebo sedmistupňovým S-tronicem. Tato volba bude zřejmě vhodným kompromisem mezi oběma zvažovanými variantami a majitel se rozhodně nebude moci stěžovat na nedostatečný výkon...

Tip: Prohlédněte si špionážní fotografie nového Audi RS5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Audi RS5

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 13 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků