Audi RS5 zřejmě dostane osmiválec z RS4

Automobilka „čtyř kruhů“ ještě stále zatajuje, co se bude skrývat pod kapotou ostré verze kupé RS5. Ještě před několika týdny se živě spekulovalo o tom, že automobilka se i u tohoto modelu dá na cestu jakéhosi downsizingu a pod kapotu dosadí mírně vyladěný třílitrový šestiválec z modelu S4. Další spekulace se pak točily kolem 5,2 litrového desetiválce z modelu S6 a S8, ovšem v současné době by to nebylo příliš logické řešení.

Podle nejnovějších zpráv to ale vypadá, že RS5 dostane motor, o kterém se spekulovalo už kdysi dávno. Tedy že převezme 4,2litrový osmiválec od modelu RS4, jenž bude nově disponovat výkonem kolem 450 koní a dodávan bude standardně se šestistupňovou manuální převodovkou nebo sedmistupňovým S-tronicem. Tato volba bude zřejmě vhodným kompromisem mezi oběma zvažovanými variantami a majitel se rozhodně nebude moci stěžovat na nedostatečný výkon...

Tip: Prohlédněte si špionážní fotografie nového Audi RS5.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Audi RS5

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 41 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků