Asi jsem slepy nebo nevidim, ale na ktere fotce je videt, ze bude mozno mit manual?
Taktéž vidím všude jen automat, sice hlavice vypadá jak manuální převodovky, ale co by potom byly ty písmenka P,R,N,D :-D
to mate jako s vybavama, ty jsou na promo fotkach taky nejvyssi ;)
Muj prodejce mi totize tvrdi, ze v RS5 bude pouze automat. A soucasna A4 se mi co se tyce tvaru kastle vubec, ale vubec nelibi :-( Takze mi nezbude nic jineho, nez S5.
Proč by červené pole na 8k ot. vylučovalo turbomotor? Samozřejmě nikoliv diesel, ale benzin proč ne?
Protože koncern nedává velká turba, která by využila max otáčky kolem 8mi tis. Kvůli průběhu dává menší, který jsou efektivní v nižších a středních otáčkách. Viz max 6800ot u vetsiny turbomotoru dneska.
Otázkou je, jestli je pravdivý obrázek s otáčkoměrem. Faktem je, že pokud by chtěli dodržet jakousi logiku, pak by v RS5 byl shodný motor jako v RS4 a tam turbomotor není.
U Audi je vzdycky klasika, ze v RS je stejny motor jako v S, ale je jinak naladen ... historicky to tak vzdy bylo, takze pokud nepodlehlo Audi tlaku ekologu, neni duvod aby v RS5 byl jiny motor nez 4,2 V8 FSI minimalne na 420 koni.
Samozrejme nekomentuju rozdil S6 a RS6 - tam jsou turba navic, ale velikost a zaklad motoru zustava vzdy stejny.
no nemate pravdu, lebo v S6 je 5.2 V10 FSI a v RS6 je to 5.0 V10 TFSI, cize nielen turba, ale aj objem je iny.
Ale abych nebyl za mrzouta - pravdu máte v tom, že ten motor v RS6 je přepracován prakticky ve všech směrech, kvůli navýšení výkonu. Ale v propagačních materiálech od Audi je 5,2. Ačkoli objem je 4991 .... Takže hádat se nebudu, mám tu jen katalog od Audi, který uvádí 5,2 V10 TFSI a k němu je dodatek - motor vychází z původního motoru V10 použitého u S6, je však plně přepracován.
Do turbomotorů (pokud nejsou koncipovány od počátku jen jako turbo) se vkládají silnější vložky stěn válců kvůli větším tlakům a teplotnímu namáhání.2.7 turbo ve taré S4 je také původně 2,8V6. Tak stejně prostě zmenšíli v S6 5.2 vrtání a jinak je pajšl motoru podobný. Ne ale stejný. Lepší ojnice, klikovka, lůžka ložisek, to je jasné. Píst musí být nový tak jak tak.Nebo Volva. Ze 3.0 je 2,8 T6.Je to klasika. Překvapuje mně, že to zdejší motoristická veřejnost neví a plácá se v tom.
Tak si v tom udelame jasno. RS6 ma motor skutecne 5,0 a nikoliv 5,2. Je to opravdu kvuli silnejsim vlozkam. RS5 bude mit motor 4,2 (nikoliv 4,0 kvuli silnejsim vlozkam), atmosfericky polneny, se 450 konmi. Tento motor se pravdepodobne dostane s faceliftem nebo novym modelovym rokem i do R8. Jedna se o klasicke, i kdyz prepracovane FSI. S manualem se udajne nepocita.
Plete te se. Audi ma jediny motor 5,2 V10 ... a z nej vychazi vsechny modifikace. Audi RS6 je 5,2 V10 TFSI. Tento motor je u Audi v S6, RS6, S8, R8 - v jediném RS6 je s turby.
to, ze automobilky berou kola pro sve modely od pokoutnych vyrobcu a ti to pak prodavaji za desetinu ceny bezne na trhu neni treba hovorit, je to tak bezne, ale takto prilis obslehnout Dotz Freeride Peak to uz je vazne hodne.
to je jedno, ja bych si tam stejne dal dotz hanzo
hanzo je zaklad
dotz hanzo je komediální hnus!
on to myslel len ironicky ;-)
nie nie, Audi bolo prve (este u TT RS) - a okrem toho design je len podobny ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.