Audi RS5 od MTM: první tuning pětkového „eresa”

Renomovaná ladičská společnost MTM představuje první sadu svých modifikací pro kupé Audi RS5, vesměs elektronického charakteru. Pohon všech kol, automatická převodovka a výkon 450 koní, to vše zůstalo zachováno, nicméně po nutných úpravách nyní leží špička nejvyšší rychlosti tohoto vozu až na 303 km/h (a na trojky se teprve připravte). To přijde potenciálního majitele na 1 499 eur a dalších 125 eur za „instalaci“.

V sadě MTM nabízené pro Audi RS5 Coupe najdeme též výfukovou soustavu za 3 333 eur, širokou škálu litých ráfků s průměry 19 a 20 laců s možností vkládání distančních podložek nebo TV aparaturu instalovanou za příplatek 233 eur. U MTM přitom slibují, že se brzy dočáme ještě sportovního podvozku a také dalších vizuálních úprav.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS5 od MTM zatím takto
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 720 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 135 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků