Audi RS5 od MTM: první tuning pětkového „eresa”

Renomovaná ladičská společnost MTM představuje první sadu svých modifikací pro kupé Audi RS5, vesměs elektronického charakteru. Pohon všech kol, automatická převodovka a výkon 450 koní, to vše zůstalo zachováno, nicméně po nutných úpravách nyní leží špička nejvyšší rychlosti tohoto vozu až na 303 km/h (a na trojky se teprve připravte). To přijde potenciálního majitele na 1 499 eur a dalších 125 eur za „instalaci“.

V sadě MTM nabízené pro Audi RS5 Coupe najdeme též výfukovou soustavu za 3 333 eur, širokou škálu litých ráfků s průměry 19 a 20 laců s možností vkládání distančních podložek nebo TV aparaturu instalovanou za příplatek 233 eur. U MTM přitom slibují, že se brzy dočáme ještě sportovního podvozku a také dalších vizuálních úprav.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS5 od MTM zatím takto

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků