Audi RS5 Cabriolet: první fotky

Audi představilo svůj nový kabriolet odvozený od modelu RS5 prostřednictvím online přenosu. Víme už tedy všechno podstatné. Nový kabriolet je osazen motorem 4.2 FSI s výkonem 331 kW (450 k) a točivým momentem 430 Nm, což stačí ke zrychlení z nuly na stovku za 4,9 s. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, pokud si bude zákazník přát, lze jej posunout na 280 km/h. Pohon všech kol je samozřejmostí.

Audi RS5 Cabriolet: premiéra 6. září, buďte u toho

Audi RS5 Cabriolet: premiéra 6. září, buďte u toho

RS5 Cabriolet měří na délku 4649 mm, široký je 1860 mm a vysoký 1380 mm. S plátěnou střechou je možné manipulovat při jízdě do rychlosti 50 km/h. Ke stažení postačí pouhých 15 sekund. Střecha je nabízena v černé, šedé, červené nebo hnědé barvě. Prodej v Německu odstartuje na jaře 2013. Základní cena činí 88 500 eur. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 157 749 km
Cena: 130 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2007
Stav: 171 326 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A4 1,8
Rok výroby: 2006
Stav: 164 457 km
Cena: 139 000 Kč
Audi S8 5,2
Rok výroby: 2006
Stav: 191 873 km
Cena: 380 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2010
Stav: 132 850 km
Cena: 450 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2013
Stav: 57 082 km
Cena: 850 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků