Audi RS5: 500 koní z dílen Senner Tuning

10 komentářů

Pavel_
20. prosince • 18:18

No nevím podle mě ten kdo prahne po výkonu tak si koupí Nissan GTR a ještě mu zbyde na benzín. Osobně nechápu proč by si někdo tohle auto koupil? Nenabízí žádnou přidanou praktičnost oproti rizímu sporťáku. A za ty peníze nenabízí AUDI žádnou "exkluzivitu" ani ve spojení s tímhle tunningem....

Mr. Green
20. prosince • 18:34

GTR je konkurencí pro 997 Turbo, a to jak výkonově, tak i cenově. Nissan si byl správně vědom, že za 4 mega by si nikdo rozumný rejži nepořídil, a tak prodělečný prodej kompenzuje poměrně bídnou trvanlivostí dílů spolu s jejich nehoráznou cenou. On totiž roční provoz tohoto rákosníka vyjde dráž než i u 997 GT2, tj. výrazně (slyšel jsem, že snad dvojnásobně) dráž než u Turba.

Pavel_
20. prosince • 19:07

Čeho konkrétně se týkají výrazně vyšší náklady? Každopádně se Japoncům podařilo udělat ikonu, která dokáže porazit mnohem dražší auta. A to nejen v přímce...

Toper
20. prosince • 21:13

Prakticky veškerého spotřebáku na autě. Pneumatiky nevydrží, brzdy nevydrží, olej se mění co chvíli. S autem se prakticky nedá jezdit nadoraz, protože taková jízda není v souladu se záručními podmínkami výrobce atd. atd.

Pavel_
20. prosince • 22:16

Nejsem žádný specialista přes tyhle auta. Ale co vím tak to je naprosto běžně u těchto aut, že potřebují velmi častou výměnu oleje. Gumy se nechaj zničit za pár kol na okruhu. Ale nic z toho pokud se nepletu není přímo vázáno na výrobce - takže si můžu koupit gumy, jaké chci. atd. To by mě zajímalo, jak je tam omezeno, že nelze jezdit nadoraz? Nechci se hádat ale přijde mi to spíš, jak pomluva, těch, co mají něco výrazně dražšího ale neumí to stovku za tři?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
20. prosince • 22:31

Když chceš s autem na okruh, musíš si ho nechat zkontrolovat v servisu a nechat vyměnit kde co. Pokud to neuděláš, přijdeš o záruku. Když s autem párkrát nešetrně projedeš a nechá to v řídící jednotce jisté data, přijdeš o záruku. A takových situací je celá řada. Spíš se na záruční podmínky informuj přímo u Nissanu, tam ti řeknou vše. Ale moc tě to asi nepotěší. Jsou hodně striktní. ;-)

Pavel_
20. prosince • 23:07

Tak podobné "doložky" má každá automobilka. A dá se to i pochopit. Jízda na okruhu nadoraz dává autu pořádně zabrat. Je to velkej rozdíl jestli člověk občas šlápne na plyn na apexu nebo jestli najede desítky, stovky km na okruhu. Zajímalo by mě srovnání provozních nákladů. ale to se asi na webu jen tak nenajde? A když už je to pod článekm k Audi - myslím, že němci taky nebudou příliš benevoletní k zacházení s autem...holt žádné seriové auto není "okruhovej ani rally speciál, který vše vydrží"

Toper
20. prosince • 23:11

Ony nevydrží ani ty zívodní auta. ;-)
Jakési malé srovnání nákladů na GTR bylo v nějakém Speedu, ale fakt nevím, co to bylo za číslo, někde sem to zahlédl.

TomSQ
20. prosince • 11:58

neviete co je to za znacka diskov? pripadne aj model. dik

TomSQ
20. prosince • 11:59

uz viem :-))

Doporučujeme

Články odjinud