Audi RS5: 500 koní z dílen Senner Tuning

A máme zde další přírůstek do klubu „pětisetkoňáků“. Vůz vychází z Audi RS5, ale připravte si na něj alespoň 130 000 eur.

Pod nový projekt se podepsala renomovaná německá ladičská společnost Senner Tuning. Ta o sobě v poslední době dala vědět třeba pěknou prací na základě modelu Nissan 370Z, přičemž již na začátku podzimu jsme psali o specificky laděném sedanu Audi S5 Sportback. Ale sága pokračuje, tentokrát pro vás máme speciální ladičkou sadu určenou tentokrát opět pro Audi, tentokrát však dvoudveřové specifikace RS5. Kromě řady designérských retuší se můžete těšit také na více než 50 koní k dobru.

A buďme k sobě upřímní, tento stroj je určen především těm, kteří prahnou po výkonu, a to alespoň během společenské konverzace. Do prádla si pánové ze Senner Tuningu vzali zážehový osmiválec s objemem 4,2 l a přímým vstřikováním benzínu, který byl osazen novou výfukovou soustavou z nerezové oceli opatřenou dálkově ovládaným akustickým ventilem. A výsledné parametry stojí zato. Odladěný motor nyní, i bez instalace přeplňování, dosahuje výkonu 506 koní (372 kW), ve standardu přitom dává 450 koní (331 kW), a točivého momentu 478 Nm. Limit nejvyšší rychlosti byl posunut z běžných 250 na 280 km/h, pokud toužíte po hranici 300 km/h, u Senneru v tom nevidí problém, ale musíte si připlatit také za speciální pneumatiky.

Audi RS5 z dílen Senneru je s ohledem na zlepšení výkonových parametrů schopno zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,2 s. Senner Tunning v rámci této přestavby dodává také v deseti stupních stavitelné tlumicí a pružicí jednotky Bilstein B16 PSS10 nebo standardní dvacetipalcové lité ráfky o šířce 9,5 palců vpředu a 11 palců vzadu nazuté do pneumatik 255/30 vpředu a 295/25 vzadu.

„Show-car“ na snímcích je ale opatřen speciálními ráfky Spider SC1 na straně řidiče a Varianza T1S na straně opačné. Za zmínku stojí také nové rámy okenních skel, maska chladiče a zpětná zrcátka, interiér může být opatřen širokou škálou specifických druhů čalounění a obkladových materiálů.

Pokud o podobný vůz stojíte, musíte si odložit alespoň 132 800 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS5 z dílen Senner Tuning

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 950 km
Cena: 174 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 866 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků