Audi RS5: 500 koní z dílen Senner Tuning

A máme zde další přírůstek do klubu „pětisetkoňáků“. Vůz vychází z Audi RS5, ale připravte si na něj alespoň 130 000 eur.

Pod nový projekt se podepsala renomovaná německá ladičská společnost Senner Tuning. Ta o sobě v poslední době dala vědět třeba pěknou prací na základě modelu Nissan 370Z, přičemž již na začátku podzimu jsme psali o specificky laděném sedanu Audi S5 Sportback. Ale sága pokračuje, tentokrát pro vás máme speciální ladičkou sadu určenou tentokrát opět pro Audi, tentokrát však dvoudveřové specifikace RS5. Kromě řady designérských retuší se můžete těšit také na více než 50 koní k dobru.

A buďme k sobě upřímní, tento stroj je určen především těm, kteří prahnou po výkonu, a to alespoň během společenské konverzace. Do prádla si pánové ze Senner Tuningu vzali zážehový osmiválec s objemem 4,2 l a přímým vstřikováním benzínu, který byl osazen novou výfukovou soustavou z nerezové oceli opatřenou dálkově ovládaným akustickým ventilem. A výsledné parametry stojí zato. Odladěný motor nyní, i bez instalace přeplňování, dosahuje výkonu 506 koní (372 kW), ve standardu přitom dává 450 koní (331 kW), a točivého momentu 478 Nm. Limit nejvyšší rychlosti byl posunut z běžných 250 na 280 km/h, pokud toužíte po hranici 300 km/h, u Senneru v tom nevidí problém, ale musíte si připlatit také za speciální pneumatiky.

Audi RS5 z dílen Senneru je s ohledem na zlepšení výkonových parametrů schopno zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,2 s. Senner Tunning v rámci této přestavby dodává také v deseti stupních stavitelné tlumicí a pružicí jednotky Bilstein B16 PSS10 nebo standardní dvacetipalcové lité ráfky o šířce 9,5 palců vpředu a 11 palců vzadu nazuté do pneumatik 255/30 vpředu a 295/25 vzadu.

„Show-car“ na snímcích je ale opatřen speciálními ráfky Spider SC1 na straně řidiče a Varianza T1S na straně opačné. Za zmínku stojí také nové rámy okenních skel, maska chladiče a zpětná zrcátka, interiér může být opatřen širokou škálou specifických druhů čalounění a obkladových materiálů.

Pokud o podobný vůz stojíte, musíte si odložit alespoň 132 800 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS5 z dílen Senner Tuning

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků