Audi RS5: 500 koní z dílen Senner Tuning

A máme zde další přírůstek do klubu „pětisetkoňáků“. Vůz vychází z Audi RS5, ale připravte si na něj alespoň 130 000 eur.

Pod nový projekt se podepsala renomovaná německá ladičská společnost Senner Tuning. Ta o sobě v poslední době dala vědět třeba pěknou prací na základě modelu Nissan 370Z, přičemž již na začátku podzimu jsme psali o specificky laděném sedanu Audi S5 Sportback. Ale sága pokračuje, tentokrát pro vás máme speciální ladičkou sadu určenou tentokrát opět pro Audi, tentokrát však dvoudveřové specifikace RS5. Kromě řady designérských retuší se můžete těšit také na více než 50 koní k dobru.

A buďme k sobě upřímní, tento stroj je určen především těm, kteří prahnou po výkonu, a to alespoň během společenské konverzace. Do prádla si pánové ze Senner Tuningu vzali zážehový osmiválec s objemem 4,2 l a přímým vstřikováním benzínu, který byl osazen novou výfukovou soustavou z nerezové oceli opatřenou dálkově ovládaným akustickým ventilem. A výsledné parametry stojí zato. Odladěný motor nyní, i bez instalace přeplňování, dosahuje výkonu 506 koní (372 kW), ve standardu přitom dává 450 koní (331 kW), a točivého momentu 478 Nm. Limit nejvyšší rychlosti byl posunut z běžných 250 na 280 km/h, pokud toužíte po hranici 300 km/h, u Senneru v tom nevidí problém, ale musíte si připlatit také za speciální pneumatiky.

Audi RS5 z dílen Senneru je s ohledem na zlepšení výkonových parametrů schopno zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,2 s. Senner Tunning v rámci této přestavby dodává také v deseti stupních stavitelné tlumicí a pružicí jednotky Bilstein B16 PSS10 nebo standardní dvacetipalcové lité ráfky o šířce 9,5 palců vpředu a 11 palců vzadu nazuté do pneumatik 255/30 vpředu a 295/25 vzadu.

„Show-car“ na snímcích je ale opatřen speciálními ráfky Spider SC1 na straně řidiče a Varianza T1S na straně opačné. Za zmínku stojí také nové rámy okenních skel, maska chladiče a zpětná zrcátka, interiér může být opatřen širokou škálou specifických druhů čalounění a obkladových materiálů.

Pokud o podobný vůz stojíte, musíte si odložit alespoň 132 800 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi RS5 z dílen Senner Tuning
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 720 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 135 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků