Audi RS4 žije, spekulacím je konec (spy photos)

Tak se zdá, že nekonečné dohady o bytí či nebytí Audi RS4, do nichž se zapojila i AutoRevue.cz, končí. Fotografové totiž novou verzi ostrého rodinného auta nachytali při testování na Nürburgringu.

O tom, že to bude jednoznačně nejsilnější A4, svědčí nový přední nárazník s velkými vstupy vzduchu, obří brzdové kotouče, 21-ti palcová kola a RS znak na masce. Rozšířené blatníky budou u sériově vyráběného vozu vypadat určitě zcela jinak, elegantněji.

Pod kapotou očekáváme stejný motor 4.2 FSI, který také pohání RS5. Nejvyššího výkonu 331 kW (450 k) dosahuje při 8250 min-1 a maximum točivého momentu 430 N.m poskytuje v širokém pásmu otáček od 4000 do 6000 min-1.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Foto Automedia ©

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků