Audi RS4 žije, spekulacím je konec (spy photos)

Tak se zdá, že nekonečné dohady o bytí či nebytí Audi RS4, do nichž se zapojila i AutoRevue.cz, končí. Fotografové totiž novou verzi ostrého rodinného auta nachytali při testování na Nürburgringu.

O tom, že to bude jednoznačně nejsilnější A4, svědčí nový přední nárazník s velkými vstupy vzduchu, obří brzdové kotouče, 21-ti palcová kola a RS znak na masce. Rozšířené blatníky budou u sériově vyráběného vozu vypadat určitě zcela jinak, elegantněji.

Pod kapotou očekáváme stejný motor 4.2 FSI, který také pohání RS5. Nejvyššího výkonu 331 kW (450 k) dosahuje při 8250 min-1 a maximum točivého momentu 430 N.m poskytuje v širokém pásmu otáček od 4000 do 6000 min-1.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Foto Automedia ©

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků