Audi RS4 se vrátí i jako sedan se šestiválcem s elektrickými turby

Audi RS4 se vrátí i jako sedan se šestiválcem s elektrickými turby

Nová generace Audi A4 dá samozřejmě vzniknout i ostřejším modelů Audi S4 a také Audi RS4. Konkurence BMW M3 a Mercedesu C 63 AMG se vrátí už v roce 2016 a opět bude dostupná i v karoserii sedan. Minulá generace se totiž prodávala výhradně jako kombi Avant.

Audi RS4 ovšem přijde o atmosférický vysokootáčkový osmiválec. Na jeho místo se usadí přeplňovaný šestiválec o objemu 3,0 l s elektrickými turbodmychadly.

Test ojetého Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Test ojetého Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Výkony nového modelu jsou ještě tajné, ale dá se očekávat hodnota někde mezi 420 a 450 koňskými silami. Přeplňovaný motor také nabídne výrazně vyšší točivý moment posazený do nižších otáček. Hlavní ale bude, že se podaří snížit emise a tabulková spotřeba.

Audi RS4 samozřejmě dostane pohon všech kol quattro se sportovním zadních diferenciálem a preferencí zadní nápravy. Akcelerace na stovku by se měla odehrát za asi čtyři sekundy a očekává se, že bez omezovače bude Audi schopné atakovat třístovku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků