Audi RS4 se vrátí i jako sedan se šestiválcem s elektrickými turby

Audi RS4 se vrátí i jako sedan se šestiválcem s elektrickými turby

Nová generace Audi A4 dá samozřejmě vzniknout i ostřejším modelů Audi S4 a také Audi RS4. Konkurence BMW M3 a Mercedesu C 63 AMG se vrátí už v roce 2016 a opět bude dostupná i v karoserii sedan. Minulá generace se totiž prodávala výhradně jako kombi Avant.

Audi RS4 ovšem přijde o atmosférický vysokootáčkový osmiválec. Na jeho místo se usadí přeplňovaný šestiválec o objemu 3,0 l s elektrickými turbodmychadly.

Test ojetého Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Test ojetého Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Výkony nového modelu jsou ještě tajné, ale dá se očekávat hodnota někde mezi 420 a 450 koňskými silami. Přeplňovaný motor také nabídne výrazně vyšší točivý moment posazený do nižších otáček. Hlavní ale bude, že se podaří snížit emise a tabulková spotřeba.

Audi RS4 samozřejmě dostane pohon všech kol quattro se sportovním zadních diferenciálem a preferencí zadní nápravy. Akcelerace na stovku by se měla odehrát za asi čtyři sekundy a očekává se, že bez omezovače bude Audi schopné atakovat třístovku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků