Audi RS4: osm válců bez turba

39 komentářů

Jaro
18. března • 17:24

V mesiaci 2/2006 som  mal možnosť v rámci prezentácie vo výrobnom  závode v Ingollstaddte zajazdiť si s týmto autom v Bavorsku cca 120 km,dialnica + cesty 1 triedy. Toto auto má všetko čo potrebujete ak si chcete zajazdiť so športovu limuzínou,chcem len na margo povedať priaznivcom  turba,že fabrika dobre  urobila,keď motor vyladila bez turba,lebo dnes dokáže hociaka fabrika s turbom našlapať motor,lenže tento je skutočne vyladený.Ten záber točiveho momentu sa skutočne prejavý asi od 4800 ot/min,až po obmedzovač a to mne osobne imponovalo.
S  týmito autami pracujem už 9 rokov,ale zaposledné tri roky sa táto automobilka svojimi výrobkami posunula skutočne velmi do predu., Len tak Ďalej .  !!!!!!
               Jaro

dave
5. března • 23:31

ahoj vsichni priznivci teto skvele znacky, chtel sem vas upozornit na nepravdivou informaci v popisu vozidla od Petra Broža !! Audi RS4 nema klasicke quattro 50:50 ale ma 60:40!!

Petr Broža
5. března • 23:40

Ano, je to tak; v době psaní článku nebyly ještě dostupné všechny informace, je to 60:40 ve prospěch zadní nápravy.

Maros
23. února • 7:02

RS4 bomba

Maros
23. února • 7:01

RE: je to fakt super auto,ti vole

Maros
23. února • 7:00

cafte je to super auto

mayk
22. února • 23:53

nooo vypadá to hezky a hezky to pojede,schválne jestli si budou mít co říct s M3....myslim ze na suchu a na vode nova M3 tohle rozseká pokud ne motoricky tak podvozkove asi jo...minimalne tak zni vseobecne odhady nova 3ka je prý výborná..kazdopadne S4ka je (nerad to rikam) hezci ...

Longerr
22. února • 14:53

Nebojte, RS6 s V8 bude mat urcite nejake to turbo navyse :)

Fero
22. února • 16:56

Nebude - mal byt tam byt V10 z Galarda

Petr Broža
22. února • 19:10

Motor z Gallarda, ale lehce přiškrcený (tuším -100 k), by měl jít do sériové verze Le Mans...

-Ferda-
22. února • 22:23

Le Mans disponuje takovym potencialem, ze kdyby tam dali motor V10 z Gallarda, tak by samotne drazsi Gallardo slo do kytek...

fuci
22. února • 14:02

jo ještě Vám sem dam tenhle odkaz : to modrý auto je RS4´00 , to z kterýho je to točený bude nejspíš M5, jelo se to udajne nekde v rusku u Moskvy....  je to masakr. ty lidi určitě řídit umí ale ohleduplní moc nejsou         (já bych je za to zavřel...)
http://www.big-boys.com/articles/dangerousdriver.html

monty
23. února • 15:04

fuha, nejaky bug. :) Pekne to zafloodovalo. Btw, preteky boli gumball 3000. Dost zname. Modre audi je AUDI RS4 MTM. Po slovensky-> 600koni a ta stara predfaceliftova M5 (nema okruhle spatne zrkadielko, cize je dost mozne ze je to iba 540i) tym padom nemala vela sanci.

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3000. A nie je to RS4, ale

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3000. A nie je to RS4,

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3000. A nie je to

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3000. A nie je

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3000. A nie

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3000. A

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3000.

monty
23. února • 15:02

je to gumball 3

monty
23. února • 15:02

je to

monty
23. února • 15:02

je t

-Ferda-
22. února • 22:21

Me z toho videa jeste ted mrazi v zadech  Zvuk motoru robrej, prilnoavost pneu zrejme taky a brzdy to na snimku vzdy dobrzdily.... Ale nelibi se mi takove chovani !!! Maj blbnout na okruhu a ne v provozu... Kdyz zabijou sebe, proc ne, jejich blbost, ale aby pri tom zarval jeste nekdo dalsi? Prelamat nohy, parchantum

KO
22. února • 17:07

Video je to pekny, ale radej by to meli zkouset jinde a ne za provozu. Zavrit az zcernaj malo. Pri predstave, ze je nekde potkam s feldou a takovejhle idiot to do mne vrazi ze zadu (i kdyz umi ridit tak pravdepodobnost ze neco zpusobi byt za sebou je vysoka)a ja budu razem u Pana, je mi jaksi nevolno.

delph
22. února • 11:09

podle mího názoru někdo udělá něco jako rss nebo něco takovího a narve tam to turbo...

fuci
22. února • 13:57

pravda, to bude asi slušnej masakr :o)))
jinak to trošku blatníky má no ... ale RS4 ´00 je prostě hezčí, nemůžu si pomoct :))) a na vlastní oči ... mnam, málem mi vylezly z důlku :)    (vono to asi bude tim že mam A4avanta :o) )

vedeni
22. února • 9:39

To jim zbyly naky stary volanty, nebo proc neni v novym designu "se stredem odkazujicim na masku chladice"?

fuci
22. února • 8:56

kde je Avant ? dyt tohle nemá ani pořádně vylezlý blatníky (bo to jenom neni videt?) no starší RS4 bylo lepší .... 

komar
22. února • 9:58

Jo jo, avanty jsou parádní, prostě rodinné auto co natrhne prdel lecjakým rádoby sportovním šidítkům.
Když se mrkneš, tak to lehce má vyprdlé blatníky. Tak decentně. Ale kára to je slušná, si řekneš tuctovka a nakonec vidíš jen zadní lampy jak se ztrácejí v dáli

Name_and_Surname
22. února • 11:48

Tak tak, naprostej souhlas. Vypada to skoro jako sériovka, ale kdekomu uteče...

Pette
22. února • 8:28

velmo pekne auticko... aj ked M3 sa mi bude urcite pacit viac..

goes
22. února • 1:24

no skoda, prave diky tem turbomotorum to bylo paradni auto....

sayza
22. února • 1:28

Jo, proc je vlastne turbomotor horsi nez atmosfericky?

Fero
22. února • 10:03

Problem je v tom, ze turbo zabera s oneskorenim, preto atmosfericky motor reaguje rychlejsie a citlivejsie na zoslapnutie akceleratora; atmosfericky motor ma "sportovu" momentovu charakteristiku(zvysuje otacky - zvysuje sa vykon a kr. moment); turbo motor zabera od 1800-2000 otacok, co je pri bezne jazde vyhoda, ale pri sportovej nevyhoda - tazko da davkuje kr. moment

jednoducho s atmosferickym motorom sa auto lepsia "riadi plynom", co je dolezite pre vychutnanie jazdy

petr
22. února • 13:16

Fero placas nesmysli "atmosfericky motor reaguje rychlejsie" to fakt blbost ono je to hlave v ridici Turbo chce neco jineho nez Atmotmosferika,o davkovani kr. momentu bych uplne pomlcel!!Spise de o to ze ridit plynem atmosferiku je jednodusi!!!!

Jogurt
23. února • 12:09

Nemám V8 4,2 v atmosférické verzi od Audi vůbec v lásce. Uznávám, že patří do A8 ale jinde bych raději viděl méně žravé a akusticky lepší turbomotory. Audi turba benzínová turba umí a je velká škoda, že od nich utíká k těmhle monstrům. Chápu, že do RS4 prostě V8 biturbo nejde nacpat, není tam místo ani pro turba, ani pro vzduchové potrubí a ani pro mezichladiče. Už s motorem pro S4 byl prostorový problém a musel se přesunout pohon rozvodu na zadní stranu a řemen nahradil řetěz.
Upřímně řečeno, motorovou politiku kdysi oblíbené turbořady S.. a RS nechápu, nelíbí se mi a už bych si takové auto nekoupil. A s láskou vzpomínám na S6 2,2 turbo v úpravě SMS Konrad 228kW, které bylo báječné a prožil jsem s nám skvělé zážitky. Další S6 s motorem V8 a 250kW už nestálo za nic. Nejelo líp, žralo o polovinu víc a mělo nepříjemný zvuk. 3,2TFSI převrtané na třeba 3,8 by bylo jistě jiné kafe.
Cosi mi říká, že audi chce s tímhle krokem trochu předběhnout blížící se novou M3 a stáhnout k sobě klienty dřív, než M3 vyjede..... je to hloupost (můj názor).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dave
22. března • 8:59

Je vidět, že jsi S4 nebo RS4 nikdy neměl. Tyhle motory mají sakra velký problémy s turbama. Jedou fakt skvěle, ale kazdou chvíli se to sere. Moje vlastní zkušenost s S4 a kámošova s RS4

hmm
22. února • 7:21

nevim jestli je tezsi V6 2,7L bi-turbo a nebo V8 4,2L...

Doporučujeme

Články odjinud