Audi RS4 má příští rok dostat 450 koní

Zhruba na konci června probleskly médii informace o tom, že automobilka Audi chce stáhnout z výroby model RS4. Poté však kontrolovalo samo vedení automobilky, které ujistilo, že model RS4 bude v nabídce až do příštího roku, ovšem poté se ukončí výroba a další vozy s označením RS4 budou na trhu až po uvedení nové generace Audi A4.

Tip: Jízdní dojmy ze současné Audi RS4 naleznete zde

Nyní přichází další várka informací, kterým ovšem chybí oficiální potvrzení.

Každopádně informace přišly z dobře informovaných zdrojů, které se mýli jen výjimečně. Ty hovoří o tom, že automobilka chce v příštím roce představit upravený model RS4 s výkonem 450 koní. Vše má zůstat stejné jako nyní, jen zásahem pod přední kapotu by Audi dosáhlo vyššího výkonu.

Ptáte se proč? Jednoduše řečeno, v současnosti tvoří v segmentu rychlé střední třídy Audi až druhé housle. Nejvýkonnější je nový Mercedes-Benz C63 AMG a Audi RS4 drží druhé místo spolu s BMW M3. Bavorská automobilka navíc počítá s ostrou verzí CSL a Audi by tak zůstalo poslední.

Již jen z marketingových důvodů není takový stav zrovna příznivý a pokud je určitá rezerva v motoru, pak není nic lepšího, než výkon navýšit a postoupit o pár příček výše.

Zda se toto ovšem stane skutečností, nebo v příštím roce Audi RS4 skončí s výkonem 420 koní a nástupce hned tak nebude, to zatím s jistotou nevíme.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků