Audi RS4 lze konečně objednat i u nás (kompletní ceník)

16 komentářů

Lambo Fan
23. listopadu • 9:31

To snad bude konečně mít i automatickou převodovku...

Mr.Digital
22. listopadu • 22:59

proletl jsem to jen v rychlosti, ale nezaznamenal jsem techn.parametry tohoto rychlíku poradíte mi kde je najdu ? diky

pjanda
22. listopadu • 23:43

Zkuste nas starsi clanek s predstavenim vozu

http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=6664

Je tam pomerne dost informaci vcetne grafu vykonu apod.

Dusan
22. listopadu • 20:26

Zakladni vybava neni nejhorsi, ale preci jenom se Audi nezapre nekterymi priplatkovymi prvky, ktere by fakt u auta v cene pres dva miliony mohly byt v zakladu jako treba operka vpredu, vyhrivani sedacek vpredu, pamet k sedackam nebo slusne radio.

pjanda
22. listopadu • 23:41

Vidim jine zajimave veci. Na jednu stranu je vuz po vzoru starsich S a RS modelu v zakladu vyborne vybaven, na druhou mu chybi nektere veci, ktere me lehce zaskocily - treba elektricke ovladani zadnich oken. RS4 s klickou... Nebo tempomat. Ale i tak je to slusne, rozumna priplatkova vybava se vejde do 10 procent zakladni ceny, coz u konkurence obvykle zdaleka nestaci. Celkova cena je nasazena vylozene na uroven ocekavanou u nove M3, tak uvidime, s cim se vytasi BMW...

Radek Ondrášík
22. listopadu • 20:37

Myslím, že si to chce jít do toho auta sednout. Vyhřívání budiž, to by tam našlo uplatnění, ale loketní opěrka vpředu a nebo paměť u standardních sedaček je myslím trochu nepoužitelné. Přes to boční vedení by se tam ruka špatně dávala. A ta paměť je také dost zbytečná, ony ty sedáky jsou dofukovací, takže po dotažení bočního vedení si toto můžete ještě dofouknout, proto si myslím, že toto by bylo zbytečné.

Dusan
22. listopadu • 21:01

Uznavam, ze stredova operka muze byt individualni, ovsem vyhrivani je alespon pro mne absolutni nutnost (v tomhle obdobi obzvlaste) a byva v zakladu i aut stojicich polovinu a pamet sedacek se hodi minimalne na sklon a posun dopredu dozadu. I kdyz mozna se predpoklada, ze takove auto majitel nikomu nepujci.

Radek Ondrášík
22. listopadu • 21:13

Myslím, že u auta tohoto ražení se toto dá s klidem odpustit, stejně jako kliky na sundávání oken vzadu

delph
22. listopadu • 21:36

no já bych tam loketní opěrku fakt nepotřeboval bych se při káždé jízdě bál nemít obě ruce na volantu. sundal bych je jen na nutné řazení... pokud bych nekoupil sekvenci

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
22. listopadu • 21:43

No prozatím je pouze manuální šesti-kvalt a pokud je mi známo, jiná převodovka se neplánuje. Možná časem příjde, ale těžko říct, takže kvedlání bude na místě :)

Petr
22. listopadu • 21:54

radek: Já byl na DTM v Brně tenhle rok a vim na 100% že tam jako Safety cary jezdili s RS4 v automatu a ještě sem se tomu strašně divil. Je to možný nebo ne? Dal bych za to asi ruku do ohně :)

Radek Ondrášík
22. listopadu • 22:06

Ano, jenže to byla stará RS4, měla 2.7T místo 4.2V8, což je první velký rozdíl, byla v combi, což je další velká změna a měla automat, což nyní RS4 nemá.

Mek
22. listopadu • 16:53

Už jsem myslel, že budu až do důchodu jezdit ve feldě...

Pes
22. listopadu • 18:50

Uff, taky jsem si konečně oddechl - už je tady! Už jsem fakt nevěděl, co budu dělat, skoro jsem se od čekání po..... a po.... Díky za záchranu

nocni_dric
22. listopadu • 15:52

a v provedeni avant RSso delat nebudou?prece jen libil se mi vic v kombiku, navic predjet nekoho s rodinkou, a prackou v kufru to protahne oblicej kdejakemu borci ve sportaku 

Pes
22. listopadu • 18:52

- a TO je důležité! Protáhnuté obličeje kdejakých borců!!!

Doporučujeme

Články odjinud