Audi RS4 lze konečně objednat i u nás (kompletní ceník)

Po více než půl roce od představení veřejnosti se dočkali i čeští zákazníci. Nové Audi RS4 přichází do autosalonů a automobilka současně s tím zveřejnila kompletní ceník této vrcholné verze modelové řady A4.
Audi RS4 lze konečně objednat i u nás (kompletní ceník)

Vrcholná verze Audi RS4 s atmosférickým osmiválcem o objemu 4,2 litru dává výkon 309 kW (420 k) a točivý moment 430 Nm. Výkonný sedan s tímto výkonem zvládá sprint na stovku za 4,8 s a za 16,6 s se na tachometru objeví 200 km/h. Maximálka je pak tradičně omezena na 250 km/h. Výkon je přenášen pouze přes manuální šestistupňovou převodovkou na všechna kola. Nejen za tyto špičkové dynamické vlastnosti si Audi řekne o 2 217 300 Kč.

Tip: Přečtěte si o naše první jízdní dojmy ze svezení v novém Audi RS4.

Sériová výbava Audi RS4

  • airbag řidiče a spolujezdce
  • hlavové airbagy vpředu a vzadu
  • alarm včetně kontroly vnitřního prostoru
  • Audi parking systém vpředu a vzadu
  • automatická, dvouzónová, klimatizace
  • bezpečnostní sloupek řízení podélně i výškově stavitelný
  • čtecí lampičky vpředu i vzadu
  • dálkové ovládání centrálního zamykání
  • dekorace v provedení karbon
  • determální skla - zeleně tónovaná skla
  • elektrické ovládání oken vpředu
  • stabilizační systém ESP
  • imobilizér
  • informační systém řidiče s barevným displejem
  • 5 ramenná hliníková kola o rozměru 8,5x18" s pneu 255/40
  • kontrolní systém tlaku v pneumatikách
  • lepící sada tire mobility system
  • mlhové světlomety
  • nástupní lišty s nápisem RS4
  • sportovní podvozek včetně Dynamic Ride Control
  • skořepinová sedadla vpředu v provedení RS4 - manuálně podélně a výškově stavitelná, manuálně nastavitelný sklon opěradla, elektricky nastavitelná šířka sedáku a elektricky nastavitelná šířka opěradla sedadla
  • stálý pohon všech kol - quattro - s asymetrickým dynamickým rozdělením točivého momentu
  • třetí opěrka hlavy vzadu včetně tříbodového samonavíjecího pásu na středním sedadle vzadu
  • vnější zpětná zrcátka v provedení RS4 - zdvojené uchycení pomocí ramének, v optice matný hliník, elektricky nastavitelná a vyhřívaná, asférické na straně řidiče
  • xenonová světla Plus, včetně denních potkávacích světel
  • zadní opěradlo dělené a sklopné
  • zadní spoiler integrovaný do kapoty zavazadlového prostoru a do bočních dílů vzadu

Tímto ovšem výbava nekončí. Audi nabízí i pestrou škálu příplatkové výbavy, která pak může dostat cenu RS4 do zcela jiné výše. Audi bude nabízet i možnost tovární úpravy vozů, kterou pro ni zajišťuje divize Quattro.

Kompletní ceník, včetně příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde (277 kB).

Audi RS4 na okruhu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Oficiální fotografie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků