Audi RS4: další generace stále ve hře?

24 komentářů

kari.laz
4. ledna • 10:38

Předpokládám, že pokud se RS4 dostane do výroby, tak to bude s motorem z RS5 tedy 4,2 FSI se 450 koněma. Proč by vymýšleli něco jiného, když toto funguje na shodné RS5.

PV
4. ledna • 16:20

Nevím nevím, tenhle motor byl právě ve staré RS4, v RS5 je jen upravený, takže bych řekl, že bude spíš něco nového.

kari.laz
4. ledna • 16:54

V RS5 je právě ten 4,2 FSI 331KW při 8250 ot/min a 430 Nm. Takže nevidím důvod, proč by ho nedali do RS4, když A5 vychází z A4. Ve staré RS4 byl 4,2 s 309 KW.

Michal
4. ledna • 22:06

BMW stanovuje trendy a Audi je sleduje.
Takze kdyz se vi, ze next M3 bude mit foukanej motor, bude ho mit RS4 taky.

Toper
5. ledna • 9:33

Neřekl bych, že by tomu tak kdy bylo. Audi si tvrdošíjně dělalo své turbomotory a atmosféru nechalo BMW. Teď se situace obrací, kdy RS5 má osmiválcovou atmosféru, RS6 má biturbo V10, S8 má atmosférický desetiválec.BMW to má cca obráceně. Sedma je nejvýkonější s turbem, Pětka je (byla) atmosféra a trojka opět atmosféra. Audi nekopíruje, ale nabízí alternativu. ;-)

kari.laz
5. ledna • 7:38

Tak tohle by jsem oznacil za blbost roku 2011 a jsem zvedavy jestli ji nekdo dokaze prekonat. Nastavil jsi latku ale hodne vysoko.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
CJo
5. ledna • 13:29

Je celosveovy trend downsizingu - s ktorym zacal prave koncern VW...

Andre
5. ledna • 8:19

kari.laz moc se motas v tech kruzich :-D

kari.laz
5. ledna • 10:10

Naopak, ty se moc motáš na vrtuli. Podívej se o příspěvek níže, jak to s těmi motory je.

Andre
5. ledna • 13:18

kari.laz: mne to je jedno, libi se mi RS5 stejne tak i M3 nebo C AMG, ale tvrdit ze RS je lepsi protoze ma 4x4 je blbost. Kazde ma neco do sebe a zalezi jen na kazdem co si vybere...

kari.laz
5. ledna • 13:39

A kde jsem tvrdil, že je lepší, protože má 4x4?

Toper
4. ledna • 10:44

Taky si myslím.

Kankunen
4. ledna • 7:00

Audi má obrovskou výhodu, že obrovský výkon nežene na jednu nápravu. Co mi po tom, že konkurenti jsou rychlejší na suchém okruhu, když já jezdím po cestách normálních a někdy i zasněžených.

Jirka
4. ledna • 17:03

RS4 bylo parádní auto s jestě lepším motorem. Já jen nemůžu přijít na opravdu pádný důvod proč všechny automobilky přechází na přeplňované motory i u těch nějsportovnějších modelů které mají. Vždyť na spotřebu se u vozů v téhle kategorii snad nikdo nekouká a zkazit krásný charakter atmosférického motoru mi přijde strašná škoda. Jen můj názor ;-)

Bořek Hudák (bhudak)
4. ledna • 20:04

audi na nic neprechazi. Vraci se tam, kde zacalo a v cem je dobry. Viz audi sport quattro, audi rs2, prvni dve audi rs4, rs6... Vidis nejaky atmosfery? Nez placnes nejakou kravinu, tak si zjisti fakta...

Tycoon
4. ledna • 16:41

Ale má také jednu nevýhodu - špatné rozložení hmotnosti. Težký motor před přední nápravou.

RedBaron
4. ledna • 15:56

To dělá Audi dobře, nicméně mám pocit, že dostalo od BMW na zadek i na mokré trati. Musí to ovšem řídit někdo, kdo ví co dělá, ne motyka co má chuť jezdit rychle.

Andre
4. ledna • 9:11

takze ty jezdis po normalnich cestach a jeste zasnezenych jak po okruhu ???

CJo
4. ledna • 10:25

Rozbit auto sa da aj v menej ako 90... Obzvlast, ked je to BMW :-D
www.autotube.cz ...

kari.laz
4. ledna • 10:37

holt zadohrab je svi*ně:-D

Andre
4. ledna • 12:15

pro mantose urcite :-D

Zelí
4. ledna • 10:48

BMW je ........ , dalo by se dobře vydělat na hromadné žalobě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Andre
4. ledna • 12:13

a za co bys je chtel zalovat ? ze neumis ridit :-D ??

CJo
4. ledna • 8:42

uplne suhlasim.

Doporučujeme

Články odjinud