Předpokládám, že pokud se RS4 dostane do výroby, tak to bude s motorem z RS5 tedy 4,2 FSI se 450 koněma. Proč by vymýšleli něco jiného, když toto funguje na shodné RS5.
Nevím nevím, tenhle motor byl právě ve staré RS4, v RS5 je jen upravený, takže bych řekl, že bude spíš něco nového.
V RS5 je právě ten 4,2 FSI 331KW při 8250 ot/min a 430 Nm. Takže nevidím důvod, proč by ho nedali do RS4, když A5 vychází z A4. Ve staré RS4 byl 4,2 s 309 KW.
BMW stanovuje trendy a Audi je sleduje.Takze kdyz se vi, ze next M3 bude mit foukanej motor, bude ho mit RS4 taky.
Neřekl bych, že by tomu tak kdy bylo. Audi si tvrdošíjně dělalo své turbomotory a atmosféru nechalo BMW. Teď se situace obrací, kdy RS5 má osmiválcovou atmosféru, RS6 má biturbo V10, S8 má atmosférický desetiválec.BMW to má cca obráceně. Sedma je nejvýkonější s turbem, Pětka je (byla) atmosféra a trojka opět atmosféra. Audi nekopíruje, ale nabízí alternativu. ;-)
Tak tohle by jsem oznacil za blbost roku 2011 a jsem zvedavy jestli ji nekdo dokaze prekonat. Nastavil jsi latku ale hodne vysoko.
Je celosveovy trend downsizingu - s ktorym zacal prave koncern VW...
kari.laz moc se motas v tech kruzich :-D
Naopak, ty se moc motáš na vrtuli. Podívej se o příspěvek níže, jak to s těmi motory je.
kari.laz: mne to je jedno, libi se mi RS5 stejne tak i M3 nebo C AMG, ale tvrdit ze RS je lepsi protoze ma 4x4 je blbost. Kazde ma neco do sebe a zalezi jen na kazdem co si vybere...
A kde jsem tvrdil, že je lepší, protože má 4x4?
Taky si myslím.
Audi má obrovskou výhodu, že obrovský výkon nežene na jednu nápravu. Co mi po tom, že konkurenti jsou rychlejší na suchém okruhu, když já jezdím po cestách normálních a někdy i zasněžených.
RS4 bylo parádní auto s jestě lepším motorem. Já jen nemůžu přijít na opravdu pádný důvod proč všechny automobilky přechází na přeplňované motory i u těch nějsportovnějších modelů které mají. Vždyť na spotřebu se u vozů v téhle kategorii snad nikdo nekouká a zkazit krásný charakter atmosférického motoru mi přijde strašná škoda. Jen můj názor ;-)
audi na nic neprechazi. Vraci se tam, kde zacalo a v cem je dobry. Viz audi sport quattro, audi rs2, prvni dve audi rs4, rs6... Vidis nejaky atmosfery? Nez placnes nejakou kravinu, tak si zjisti fakta...
Ale má také jednu nevýhodu - špatné rozložení hmotnosti. Težký motor před přední nápravou.
To dělá Audi dobře, nicméně mám pocit, že dostalo od BMW na zadek i na mokré trati. Musí to ovšem řídit někdo, kdo ví co dělá, ne motyka co má chuť jezdit rychle.
takze ty jezdis po normalnich cestach a jeste zasnezenych jak po okruhu ???
Rozbit auto sa da aj v menej ako 90... Obzvlast, ked je to BMW :-Dwww.autotube.cz ...
holt zadohrab je svi*ně:-D
pro mantose urcite :-D
BMW je ........ , dalo by se dobře vydělat na hromadné žalobě.
a za co bys je chtel zalovat ? ze neumis ridit :-D ??
uplne suhlasim.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.