sednete do RS4 a pojezdete si >> dlouhy pojezdeni,, lepsi karu co se tyce interieru a hlavne zevnejsku limuziny nenajdete!!
http://st.vse.cz/~xguzj02/index.htm
Hmm, myslím si že to bude dobrá kára jaxfiňa, btw. s novou S4 už sem párkrát jel, jedenkrát i na okruhu a je to skvělé auto, ale nelze ho srovnávat s M3, néé protože by nebyly tyto dvě auto parametrově srovnatelné, al eprotože jsou koncepčně jiné.
M3 je 100% sporťák, který má dle mých skušeností lepší řízení a určitě i motor (3,2 343HP X 4,2 344HP), ale S4 je rodinný super rychlý kočár, nemluvě o quattru.
RS4 jsem ještě neřídil, ale myslím si, že i stará RS4 by M3 asi ukázala záda
Asi reakce na BMW M3, který má mít snad 400 koní
Turb se pod kapotou RS4 s nejvetsi pravdepodobnosti nedockame....audi hodla pouzit atmosfericky plneny osmivalec (4.2) s vykonem prevysujicim 420 koni.Zjevna snaha zabodovat v USA.Puvodne se ale mel testovat i 3.6 V6 TT s vykonem okolo 500 koni...skoda
V8 z RS4 by se pak mel objevit i v produkcni verzi le mans quattra kde bude pozdeji doplnen i 500konovym desetivalcem...
Co se reakci tyce, je to spis naopak (RS4 je ve vyvoji nepomerne dele)
Z atmosféry 4.2 V8 nevytáhnou 420 k, turbo to jistí.
Kez by , taky jsem fanouskem turb….ale mnohe zdroje (insideri, renomovane casopisy pry i sam sef vyvoje motoru) to tvrdi a naznacuji ze audi chce v budoucnu u sportovnich verzi uprednostnovat vysokootackove (8000+rpm) motory s atmosferickym plnenim(lepsi odezva na plyn atd.)… podle me se ale ke quattru pro svůj maly kroutak moc nehodi Abych nezapomnel na odpoved – z bezneho 4.2 v8 by to nevytahli ale pro motor tocici pres 8K by 100k/l nemelo byt problemem Pro konkretnost co se RS4 tyce – vykon se predpoklada mezi 400-450konmi pricemz nejvic se mluvi prave o 420, kroutak okolo 450nm,stovka pod 5 (4.7) ,200 za 15 a nordschleife pod 8 minut Zajimave bude tez sledovat co se vyklube z nove S3…autobild predvida 2,0TFSI s 280k , auto-motor-sport dokonce vysokootackovy 3.2v6 s 330k (coz by do te udajne nove filozofie audi zapadalo pokud se tyka i S variant)
To mv: suhlas radsej by som tam mal biturbo V8 4,2, ale podla najnovsieho nemeckeho ams to ma byt atmosfericky motor s 425k. Inak ale motor V8 4,2, ktory je v RS 6 Plus nema bohvieaky vykon - 480 k, 560 Nm v porovnani s MB E 55 AMG (700 Nm), ale aj s novou M5 (520 Nm bez turba) nic moc. Navyse auto je tazke, takze.... Skor by som privital, keby sa okrem zvysenia vykonu pokusili znizit hmotnost........a este pre porovnanie BMW 535d ma objem 3,0 l, twin turbo, 272 k a 560 Nm (!)myslim, ze na BMW M5 a na novu M3 na okruhu nebude stacit nikdo, bez ohladu na hodnoty zrychlenia...a este casy na Hockenheime podla casopisu sportauto: BMW M3 SMG 1,17.8 s, RS4 Avant Sport 1,17.5 s, BMW M3 CSL 1,13.5, Nordschleife 7 min 50 s. a RS4 Avant Sport s polozavodnymi pneu Corsa (podobne ako CSL) 1,15.7, Nordschleife 8 min 17s.
není důvod aby nevytáhli 420 koní za 4,2litru. 100k na litr už není nic extrémního. Audi má ale velké zkušenosti s turbomotory a byla by škoda kdyby zůstalo jen u atmosféry.
100k/litr je u serioveho atm. motoru porad jeste lahudka. Nekdo uz to zvlada relativne dlouho, nekdo to jeste nikdy nedokazal. Proste "nekdo ma a nekdo nema", Audi patri do te druhe skupiny. Myslim, ze pokud se tam vejde, tak tam daji turbo.
Trosku delam do motorek a nevim o stroji, ktery by nemel u litroveho obsahu pod 100 koni a to jsou motocyklove motory (hlavne zavodni) koncepcne proti formulim, stare vrany. U 4 litroveho motoru mohou vyhnat na pastvu cca 1.500 koni .
BMW M3 má z litru sto koní, protože proč? Protože BMW umí Stejně jako BMW M5 a 507 koní z pětilitru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.