Audi RS4 a RS5 zůstanou u atmosférického osmiválce

30 komentářů

Karol Jedlicka
31. července • 20:58

Mel jsem pujcene Audi RS4 z roku 2006 na 1 den a utratil jsem za benzín 3500 Kč a najel necelých 600 km, ale jinak krasný prožitek z jízdy, ale živit bych to nechtěl

arties
31. července • 15:17

Měl jsem možnost svézt se s Audi RS4 po okruhu zvuk motoru mi přišel krásný,ale problém je v tom,že oproti BMW jeho zvuk má na svědomí koncovka výfuku,kdežto u M3 to je přímo od motora......A jízdní vlastnosti u Audi nemá cenu komentovat........... a nebo trochu jo.Ono když přes 55 procent váhy spočívá na předku a pak tam dají V8 a to tak,že před přední nápravu tak se nelze divit,že auto je tak hodně nedotáčivé,narozdíl od BMW.kde mají motor co nejdále za přední nápravou.Někde jsem četl jak nejlépe poznat rozdíl jízdních vl.Audi a BMW.Zajděte do obchodu a vemte si košík na kolečkách a jednou si dejte balík vody(jedno jaký) úplně dopředu a zkuste zatočit kolem regálů,jedete v Audi, a ted naopak dozadu a opět zkuste zatočit,jasně je to divný ale zhruba tak to je.Jo a píše se STANDARD a ne STANDART, ZDAREC

doombukurest
31. července • 9:05

tak to je zle:( ten motor je strasny zrut a zvuk ma ako vysavac:D

Kankunen
31. července • 9:37

Myslí to vážně, nemyslí to vážně?

Slaine
31. července • 10:13

Je to blbec, není to blbec. :-D

doombukurest
31. července • 10:28

preco som blbec? to auto jazdim takze myslim ze viem o com hovorim.Ten motor ma strasnu spotrebu po meste nema problem ist za viac ako 30...mozem porovnavat m3 e46 som jazdil za 13-14 litrov.....pokial tomu neveris pozri si moj album na pokeci snoopy2004 pripadne videa na ceknito doomsnoopy pridam tam aj rs4....takze este raz sa pytam preco som blbec? len preto ze to auto jazdim a mam pocit ze ten motor nieje az taky uzasny?

Niemand
31. července • 12:03

Blbec nejste, to pisi jenom lide, co nemaji argumenty.
Pokud s tim vozem jezdite po meste za 30 litru, pak je neco spatne. Bud mate velmi sportovni styl jizdy, nebo je motor v neporadku.Byl jste s tim v servisu? Co na to rikali?Jezdecky styl ma take velkou vahu. Ja jezdim ve meste za 4.5-8 nafty. Podle toho jaky je provoz, jak specham, jestli je pustena klimatizace atd.Zvuk motoru je hodne individualni vec. To je proste vas nazor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
doombukurest
31. července • 12:10

nie jazdim s tym po Bukuresti to znamena zapchy ..maximalne 1-2 pustena klima na full
tu je video mojej starej m3 e46 ked som este zil na Slovensku je to nekvalitne tocene mobilom asi 3 roky dozadu ale vidiet tam moju malickost plus dobre pocut zvuk motora.....poprosim komentare ako jazdim a podobne nepotrebujem pocut
http://www.ceknito.sk/video/189211dodam aj rs4 predpokladam ze niekedy pondelok utorok.....
a ta rs4 fakt znie oproti mku ako vysavac:(

doombukurest
31. července • 12:16

http://www.ceknito.sk/video/189223
m3 proti 911
dodam aj to rs4 aby ti ludia ktory tvrdia ze som blbec len preto ze sa mi nepaci rs4 mohli porovnat zvuk.....

Orion
31. července • 12:40

Opravdu nechápu jak můžeš přejít z M3 na RS4 :-O proti M3 (kterou považuji za jedno z nejlepších aut) je RS4 úplně obyčejný osobák se silným motorem.. A to mám Audi rád..

doombukurest
31. července • 12:54

no m3 zu nemam....vlastne nemam ziadne sukromne auto ....
Pracujem v Rumunsku a mam 2 sluzobne auta clio sport ktore vyuzivam 90% casu a este rs4 ako repre vozidlo ..... auta si prenajimam od jednej firmy a ked som im hovoril ze chcem nieco na obchodne rokovania dali mi na vyber volvo s80 s turbom co som odmietol alebo audi a4...az ked mi ho priniesli som videl ze je to rs4......
M3 bola bozska rs4 je nudna nieje zla ale nudna.....ale spat k clanku nechapem preco audi bude pokracovat s 4.2.....aspon v mojej rs4 je ten motor neskutocne tazky na predok ale to je skor podvozkom a naozaj zerie aj travu vedla cesty....nieje to len moj pocit rs4 je tu viac a kazdy frfle na spotrebu....je mi jasne ze ked si niekto kupi rs nemysli na spotrebu alebo ine naklady ale fakt je ze m3 e46 papala 17-18 na okruhu.... ked tu niekto jazdil novu m3 tak asi tiez nieje stastny s spotreby oproti e46:P

Radek Ondrášík
31. července • 15:34

No tu zaciname narazet na to, ze zrejme mate nulove vnimani schopnosti auta. Ano jste spotrebitel, ale nejste ridic, jinak byste nemluvil o vaze toho V8 od Audi. On vazi mene, nez vazi novy 4,0 V8 co je v soucasne BMW M3. A soucasny 4,0 V8 od BMW M3 je o cca 40kg lehci, nez byl puvodni 3,2 R6 z E46 M3. Takze pokud vam vyhovovalo hrave BMW M3 E46, tak v teto oblasti musi byt motor z RS4 jeste lepsi, protoze nad tou predni napravou je jeste mene vahy, nez u E46.Jinak souhlasim, RS4 je vcelku nudne auto. Ale je to dano i pouzitym motorem, on ten V8 z RS4 ma daleko hladsi a plynulejsi prubeh, nez 3,2 R6 z M3 E46, takze tam chybi to pocitove zrychleni.

arties
31. července • 16:05

Hm tak s temi 40 kg ste to přehnal o 40 to je lehčí než 4,0V8 v BMW M5 e39 a o 15 kg než v minulé M3.Jako novinář který,ste určitě pár aut testoval,mimo nechcete tvrdit,že Audi je zábavnější,pozor říkám zábavnější ne bezpečnější než BMW,vždyt i z hlediska koncepce je to blábol a prosím urážky si nechte na večerní psaní na ICQ mě z toho vynechte......

Radek Ondrášík
31. července • 16:21

O dva příspěvky výše přece píšu, že v zábavnosti souhlasím s M3. Ovšem je třeba dodat, že každý má zábavnost v něčem jiném. A pochopím, pokud by bylo pro někoho RS4 zábavnější. Záleží co člověk od auta chce a něco poskytne jenom M3 a něco poskytne jenom RS4.A pokud s urážkami nezačnete vy, tak já také ne.

doombukurest
31. července • 16:26

myslel som to tak ze sa mi neche verit ze az o 40kg ma ta r6 viac ako v8 bmw m(tam som myslel aby ste sa neurazil ale ze sa mi tomu nechce verit).....je k tomu niekde nejake info ja som nasiel sa mi zda ze 15kg.....40 sa m zda az prehnane ale mozno sa mylim
PS: kedy spravi autorevue reportaz o Rumunskych cestach by ste sa dozvedeli nove veci ako napriklad vyznacena odbocovacia sipka v pruhu je iba orientacna nie prikazana:P

Radek Ondrášík
31. července • 16:43

Nejlepší info máte na press webu BMW, jinak např. zde: http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=11569

doombukurest
31. července • 17:06

Daher ist der V8 mit nur 202 Kilogramm ein ausgesprochenes Leichtgewicht. Selbst gegenüber dem Sechszylinder-Motor des Vorgängermodells beträgt die Gewichtsersparnis rund 15 Kilogramm. Das Gewicht von zwei zusätzlichen Zylindern wurde also deutlich überkompensiert. Hinzu kommt, dass das Hochdrehzahlkonzept prinzipiell einen leichten Antriebsstrang sowie sehr kurze Übersetzungen ermöglicht. Gleichwohl rücken bei steigender Motordrehzahl unvermeidlich die Grenzen der Physik näher. Bei 8.300 Kurbelwellenumdrehungen in der Minute legt beispielsweise jeder der acht Kolben pro Sekunde einen Weg von 20 Metern zurück. Enorme Materialbelastungen treten dabei auf. Auch deshalb legten die Konstrukteure beim neuen Achtzylinder-Motor höchsten Wert auf möglichst geringe bewegte Massen.
ja som nasiel toto 15kg? 40 sa mi zda naozaj vela sa mi zda ze e36 m malo 236kg

Radek Ondrášík
31. července • 17:11

jop je to 15. O dalsich tusim 10kg je lehci ten V8 od Audi.

doombukurest
31. července • 16:02

ano ale problem motoru rs4 je ze je pred prednou napravou .....takze zabava nulova len neprijemna nedotacavost...vnimanie auta mam myslim dobre:D viac menej sa vyjadrujem len k tomu ze v8 s rs4 neskutocne zerie a zvuk ma oproti m3 ziadny ...
takze nieje to tym ze mam nulove schopnosti vnimania auta len sa k tomu nechem vijadrovat pretoze nerad by som bol aby to tu skoncilo kde ako sa da ist na rs4 a m3.....
Urcite ak ste isiel na e46mku a rs4 tak viete aj sam ze m3 toho naozaj vela nespapa....o nakladoch na olej brzdy gumy pomlcime:P
To naozaj je v8 az o 40kg lahsia? wow tak to je krasne:P

Radek Ondrášík
31. července • 16:05

To taky neni tak uplne pravda. Motor, prevodovka apod. jsou u RS4 posunuty nad a za predni napravu, nyni to ma uz cela rada A4 a A5. Poloosy pak nejsou v ose motor-kolo, ale jsou mirne nahrnuty dopredu. Je to proto, aby se eliminovala vaha pred predni napravou.Jinak s tou spotrebou i zabavnosti u E46 souhlasim. Jinak ta BMW V8 je lehci a ta V8 od Audi je jeste lehci.

doombukurest
31. července • 16:13

ok niesom technik tazke mozno sa mylim s ulozenim toho motora ale co viem urcite je ze rs4 je o dost viac nedotacava a hlavne menej ovladatelna pocit s riadenia je uplne iny nehovorim ze je zla ale je ina.....jedine co viem fakt 100% posudit je ze to auto je na mesto a na zapchy tu v Bukuresti zrave az to pekne nieje:P
Teraz to neberte ako urazku vy ste moto novinar ja nie ale odkial mate to info ze m3 v8 je o 40kg lahsia ako stary r6 ja to akosi neviem najst...zda sa mi to az prehnane vela

Orion
31. července • 15:42

ono tady asi nejde ani tak o samotnou váhu motoru.. i lehčí motor ti může přijít jako težší pokud není tak dobře umítěn..

Orion
31. července • 13:36

Nová M3 co se týče spotřeby na tom není o tolik hůř. O dost hůř je na tom, ale už M5 a M6..

Kankunen
31. července • 13:04

Jezdit za 30 a myslet si, že to je u 4,2 Audi standart vypovídá za vše.

doombukurest
31. července • 13:14

jazdis ju? jazdil si ju? stretol som tu viac majitelov rs4 a nikto z nas nejazdi pod 25 po meste....u 4.2 rs je to standart...a nemyslim si to bohuzial to viem

doombukurest
31. července • 9:51

ak myslis mna ano myslim to vazne ten motor sa mi nepaci

Cjoctavian
1. srpna • 14:38

Uz si v tom aute niekedy sedel? Alebo nebodaj sa aj viezol? Je to ten nejdokonalejsi zvuk...a keby len zvuk

Kankunen
31. července • 10:20

Myslí vážně, ale těžko uvěřit.

Slaine
31. července • 10:13

Je to blbec. B-]

MAR
31. července • 9:54

Mne se teda paci, zvuk ma krasnej a to ze zere, je mne jedno :-))

Doporučujeme

Články odjinud