Audi RS4 a RS5 zůstanou u atmosférického osmiválce

Po nedávném představení přeplňovaného třílitrového šestiválce z dílen Audi, který má „za úkol” nahradit některé osmiválce pro řady A4 a A6, se začalo spekulovat, do jakých dalších modelů se tento motor může také dostat. Krom takřka všech dalších modelových řad přišly na přetřes i sportovní verze S a RS, zejména ty odvozené od A4.

Ačkoli by vzhledem k použití kompresoru a nikoli turbodmychadla nemuselo být nasazení tohoto motoru ani ve sportovně laděných provedeních vyloženě tragédií, kompresorový třílitr se nakonec dostane jen do verze S4. Nejostřejší provedení RS si mají ponechat současný motor 4,2 FSI V8, který má po příchodu RS5 nabídnout výkon až kolem 450 koní. S obdobným výkonem by pak měla přijít i nová RS4.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi RS4 Avant

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků