Audi RS4 a RS5 zůstanou u atmosférického osmiválce

Po nedávném představení přeplňovaného třílitrového šestiválce z dílen Audi, který má „za úkol” nahradit některé osmiválce pro řady A4 a A6, se začalo spekulovat, do jakých dalších modelů se tento motor může také dostat. Krom takřka všech dalších modelových řad přišly na přetřes i sportovní verze S a RS, zejména ty odvozené od A4.

Ačkoli by vzhledem k použití kompresoru a nikoli turbodmychadla nemuselo být nasazení tohoto motoru ani ve sportovně laděných provedeních vyloženě tragédií, kompresorový třílitr se nakonec dostane jen do verze S4. Nejostřejší provedení RS si mají ponechat současný motor 4,2 FSI V8, který má po příchodu RS5 nabídnout výkon až kolem 450 koní. S obdobným výkonem by pak měla přijít i nová RS4.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi RS4 Avant

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků