Audi RS4 a RS5 zůstanou u atmosférického osmiválce

Po nedávném představení přeplňovaného třílitrového šestiválce z dílen Audi, který má „za úkol” nahradit některé osmiválce pro řady A4 a A6, se začalo spekulovat, do jakých dalších modelů se tento motor může také dostat. Krom takřka všech dalších modelových řad přišly na přetřes i sportovní verze S a RS, zejména ty odvozené od A4.

Ačkoli by vzhledem k použití kompresoru a nikoli turbodmychadla nemuselo být nasazení tohoto motoru ani ve sportovně laděných provedeních vyloženě tragédií, kompresorový třílitr se nakonec dostane jen do verze S4. Nejostřejší provedení RS si mají ponechat současný motor 4,2 FSI V8, který má po příchodu RS5 nabídnout výkon až kolem 450 koní. S obdobným výkonem by pak měla přijít i nová RS4.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Audi RS4 Avant

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků