Audi RS4 a RS5 dostanou motor Porsche. Prozradila to prezentace dealera

Nová generace sedanu, kupé a kombi střední třídy od Audi dostane ve vrcholné specifikaci motor 2,9 TFSI V6, původem z Porsche Panamera 4S. Design předpovídá grafik X-Tomi Design.
Audi RS4 a RS5 dostanou motor Porsche. Prozradila to prezentace dealera

Trio modelů RS značky se čtyřmi kruhy ve znaku bude využívat posílený šestiválec o objemu 2,9 litru z Porsche Panamera 4S. Zatímco ve stuttgartském sedanu poskytuje 440 koňských sil, v Audi bude o 10 koní silnější. Alespoň to tvrdí web motor1.com, který fotku svého čtenáře z prezentace dealera v Norsku nemůže zveřejnit.

Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Podle dealerské prezentace bude mít zmíněný šestiválec vrchol točivého momentu 600 Nm a z nuly na sto kilometrů v hodině zrychlí pod čtyři sekundy. Maximální rychlost bude dle často porušované gentlemanské dohody německých výrobců omezena na 250 km/h. Kličkou v podobě paketu Dynamic však bude možné elektronický omezovač posunout na 280 km/h.

Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Nejmenovaný dealer se také měl zmínit o tom, kdy se zmíněné modely začnou vyrábět. První modely RS4 nové generace by z výrobních linek měly sjíždět v prosinci letošního roku 2017. RS5 Coupé se údajně začne vyrábět o měsíc později.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků