Audi RS4 a RS5 dostanou motor Porsche. Prozradila to prezentace dealera

Nová generace sedanu, kupé a kombi střední třídy od Audi dostane ve vrcholné specifikaci motor 2,9 TFSI V6, původem z Porsche Panamera 4S. Design předpovídá grafik X-Tomi Design.
Audi RS4 a RS5 dostanou motor Porsche. Prozradila to prezentace dealera

Trio modelů RS značky se čtyřmi kruhy ve znaku bude využívat posílený šestiválec o objemu 2,9 litru z Porsche Panamera 4S. Zatímco ve stuttgartském sedanu poskytuje 440 koňských sil, v Audi bude o 10 koní silnější. Alespoň to tvrdí web motor1.com, který fotku svého čtenáře z prezentace dealera v Norsku nemůže zveřejnit.

Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Nejnovější verze Audi A5 a S5 Cabriolet zažily americkou premiéru

Podle dealerské prezentace bude mít zmíněný šestiválec vrchol točivého momentu 600 Nm a z nuly na sto kilometrů v hodině zrychlí pod čtyři sekundy. Maximální rychlost bude dle často porušované gentlemanské dohody německých výrobců omezena na 250 km/h. Kličkou v podobě paketu Dynamic však bude možné elektronický omezovač posunout na 280 km/h.

Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Audi Q8 bude na trhu už příští rok. Takto zatím vypadá koncept

Nejmenovaný dealer se také měl zmínit o tom, kdy se zmíněné modely začnou vyrábět. První modely RS4 nové generace by z výrobních linek měly sjíždět v prosinci letošního roku 2017. RS5 Coupé se údajně začne vyrábět o měsíc později.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků