Audi RS3: superostrý hothatch bude (spy photos)

12 komentářů

Huf
14. dubna • 9:56

Tenhle motor je dar z nebes, s tím 2.0 TFSI už nešlo jít dál. Ještě Haldex IV generace a zbytek světa se může jít dívat, jak se navrhují správná auta B-]
MTM navíc určite vymyslí nějakou upgrade a pak to bude hotová nirvána :-D

BHudak
14. dubna • 11:01

Proč myslíš, že s nim nešlo jít dál? 350koní by zvládnul...

Huf
14. dubna • 14:32

Ale při velkých úpravách.
Já novou S3 mám, MTM mi zvedlo výkon na reálných 310PS a 400NM. Jede to pěkně. Například STička se nechytají a to mě baví, přestože se nejedná o přímou konkurenci.
Dalších 20PS a NM dostaneš ze stejného motoru, když Ti dodají nový výfukový systém. To vše se stávajícím turbem, protože je dost velké. Pak jde jít do větší akce s novým turbodmychadlem, výfukem a svody a jsi na 380PS a 450NM, ale to už je dost drsné a drahé (cca 450tisíc). Tím chci říct, že už se vypaltí koupit silnější auto a poladit jen mírně. Dosáhneš stejného výkonu, budeš mít auto v záruce a většinou taky obdržíš větší brzdy a víc výbavy.

BHudak
14. dubna • 16:34

jojo, ty úpavy tohohle motoru jak říkáš znám. K04ka co v tom je má potenciál až k 340koním, ale to už je tak maximum a je k tomu potřeba výfuk, sání, ta vysokotlaká palivová pumpa a soft. Pak právě jde o to, že po chvíli klekne spojka, brzdy taky nejsou to pravý ořechový, i když má S3ka 4pístky, podvozek atd atd.... 380koní s GT2871r taky jde, ale linearita průběhu výkonu je tatam... Já ale mluvím o sérii. Kdy si myslim, že by továrna dokázala naladit i tenhle dvoulitr na 350koní. Právě použitím většího turbodmychadla, kterýmu by odspodu sekundoval kompresor jako u 1,4TSI. Podle mě by se ani nemusel moc upravovat motor. Max jiné vstřiky a zesílené ojnice. A nemusel by se kvůli tomu výkonu vyvíjet novej R5 nebo VR5 motor a audi by hned mělo vorchspung durch technik.
Jinak nechceš nějak pokecat o autech? Máme Octávku I RS s GT2871r s podobnym výkonem, jako máš ty v S3ce a kamaráda co má dokonce ve stejnym autě 400koní, tak bychom mohli třeba někdy porovnat ;)

Huf
14. dubna • 17:42

Předně si myslím, že rvát víc jak 200PS na předek je nesmysl. Aby se s autem dalo jezdit a člověk to měl tak nějak na háku, je potřeba mít pohon všeh kol. Jednak přenos sil do volantu je nahovno, druhak výjezdy ze zatáček jsou s předokolkou i se samosvorem pomalé, o celkové trakci za snížených adhezních podmínek už vůbec nemluvě.
Láká mně nová S4, ale nemám rád sedany ani kombíky. Ten aktivní diferák je každopádně ale super. Mám ho na X6 a driftovačka je to unikátní. Takže TT-RS je jasný favorit na příští sezónu, leda že by byla RS5ka taky přeplňovaná. Ta atmosféra V8 mi moc neimponuje.
Jestli to chce porovnat, občas jezdím na okruh do Brna, ale upozorňuju předem, že jezdím na slicích a oktávka s jakýmkoliv výkonem je snadná kořist B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BHudak
14. dubna • 17:57

Do Brna? Takže koukám zase druhej konec republiky. Mi příjde, že tuněj (ted myslim tim správnym směrem) snad jen moraváci. :) Tak on ten samosvor udělá hodně a těch +/-300koní se na předku ještě dá.

Huf
14. dubna • 18:14

Já su ze Zlína B-]
Každopádně máš pravdu ;-)

BHudak
14. dubna • 21:57

Právě to je hrozný. Vždycky když na někoho narazim s pro mě zajímavym autem, tak je ze Zlína, Ostravy atd... Akorát tady kámoš má OI RS převrtanou 1,8čku na 2,0L se 400konma skoro v osmi tisících. Ted mu má dorazit jednotka z USA a to asi bude peklo to auto :) Tak sem zvědavej. Brácha má taky OI RS na cca 300koních a já mam Fabku 1,8T na 220ti koních. Tak blbneme aspon společně. Btw: nemáš video zrychlení? Já mam jen bráchovo, když to ještě neměl sladěný a jen 0-100km/h... :http://www.youtube.com/watch?v=IJ_gLZMUhyk

Huf
15. dubna • 17:56

Nemám, já jsem jen uživatel :-D
Tedy žádná videa, žádný náročný tuning. Mé auta musí jen vypadat a dobře jezdit. Takže i proto dávám ruce pryč od náročných přestaveb. Raději jsem, když to za mně vymysí někdo od sportovních odnoží dobrých značek, protože huntovat auto a mít záruku a podporu servisu, je paráda B-]

Cjoctavian
13. dubna • 11:10

tahokov na bocnych otvoroch v narazniku S3 a uz je to hned testovanie RS3?

BHudak
13. dubna • 11:45

Podívej se na ty brzdy.... Ne všechno poznáš jen podle tahokovu.

Mitch
13. dubna • 10:33

Tak tomuhle uz se da rikat hothatch. Jelikoz takove GTi s cca. 200k je smesne.

Doporučujeme

Články odjinud