Audi RS3: superostrý hothatch bude (spy photos)

Mitch  |  13. 04. 2009 10:33

Tak tomuhle uz se da rikat hothatch. Jelikoz takove GTi s cca. 200k je smesne.

Odpovědět  |   | 
Cjoctavian  |  13. 04. 2009 11:10

tahokov na bocnych otvoroch v narazniku S3 a uz je to hned testovanie RS3?

Odpovědět  |   | 
BHudak  |  13. 04. 2009 11:45

Podívej se na ty brzdy.... Ne všechno poznáš jen podle tahokovu.

Odpovědět  |   | 
Huf  |  14. 04. 2009 09:56

Tenhle motor je dar z nebes, s tím 2.0 TFSI už nešlo jít dál. Ještě Haldex IV generace a zbytek světa se může jít dívat, jak se navrhují správná auta
MTM navíc určite vymyslí nějakou upgrade a pak to bude hotová nirvána

Odpovědět  |   | 
BHudak  |  14. 04. 2009 11:01

Proč myslíš, že s nim nešlo jít dál? 350koní by zvládnul...

Odpovědět  |   | 
Huf  |  14. 04. 2009 14:32

Ale při velkých úpravách.
Já novou S3 mám, MTM mi zvedlo výkon na reálných 310PS a 400NM. Jede to pěkně. Například STička se nechytají a to mě baví, přestože se nejedná o přímou konkurenci.
Dalších 20PS a NM dostaneš ze stejného motoru, když Ti dodají nový výfukový systém. To vše se stávajícím turbem, protože je dost velké. Pak jde jít do větší akce s novým turbodmychadlem, výfukem a svody a jsi na 380PS a 450NM, ale to už je dost drsné a drahé (cca 450tisíc). Tím chci říct, že už se vypaltí koupit silnější auto a poladit jen mírně. Dosáhneš stejného výkonu, budeš mít auto v záruce a většinou taky obdržíš větší brzdy a víc výbavy.

Odpovědět  |   | 
BHudak  |  14. 04. 2009 16:34

jojo, ty úpavy tohohle motoru jak říkáš znám. K04ka co v tom je má potenciál až k 340koním, ale to už je tak maximum a je k tomu potřeba výfuk, sání, ta vysokotlaká palivová pumpa a soft. Pak právě jde o to, že po chvíli klekne spojka, brzdy taky nejsou to pravý ořechový, i když má S3ka 4pístky, podvozek atd atd.... 380koní s GT2871r taky jde, ale linearita průběhu výkonu je tatam... Já ale mluvím o sérii. Kdy si myslim, že by továrna dokázala naladit i tenhle dvoulitr na 350koní. Právě použitím většího turbodmychadla, kterýmu by odspodu sekundoval kompresor jako u 1,4TSI. Podle mě by se ani nemusel moc upravovat motor. Max jiné vstřiky a zesílené ojnice. A nemusel by se kvůli tomu výkonu vyvíjet novej R5 nebo VR5 motor a audi by hned mělo vorchspung durch technik.
Jinak nechceš nějak pokecat o autech? Máme Octávku I RS s GT2871r s podobnym výkonem, jako máš ty v S3ce a kamaráda co má dokonce ve stejnym autě 400koní, tak bychom mohli třeba někdy porovnat ;)

Odpovědět  |   | 
Huf  |  14. 04. 2009 17:42

Předně si myslím, že rvát víc jak 200PS na předek je nesmysl. Aby se s autem dalo jezdit a člověk to měl tak nějak na háku, je potřeba mít pohon všeh kol. Jednak přenos sil do volantu je nahovno, druhak výjezdy ze zatáček jsou s předokolkou i se samosvorem pomalé, o celkové trakci za snížených adhezních podmínek už vůbec nemluvě.
Láká mně nová S4, ale nemám rád sedany ani kombíky. Ten aktivní diferák je každopádně ale super. Mám ho na X6 a driftovačka je to unikátní. Takže TT-RS je jasný favorit na příští sezónu, leda že by byla RS5ka taky přeplňovaná. Ta atmosféra V8 mi moc neimponuje.
Jestli to chce porovnat, občas jezdím na okruh do Brna, ale upozorňuju předem, že jezdím na slicích a oktávka s jakýmkoliv výkonem je snadná kořist

Odpovědět  |   | 
BHudak  |  14. 04. 2009 17:57

Do Brna? Takže koukám zase druhej konec republiky. Mi příjde, že tuněj (ted myslim tim správnym směrem) snad jen moraváci. :) Tak on ten samosvor udělá hodně a těch +/-300koní se na předku ještě dá.

Odpovědět  |   | 
Huf  |  14. 04. 2009 18:14

Já su ze Zlína
Každopádně máš pravdu

Odpovědět  |   | 
BHudak  |  14. 04. 2009 21:57

Právě to je hrozný. Vždycky když na někoho narazim s pro mě zajímavym autem, tak je ze Zlína, Ostravy atd... Akorát tady kámoš má OI RS převrtanou 1,8čku na 2,0L se 400konma skoro v osmi tisících. Ted mu má dorazit jednotka z USA a to asi bude peklo to auto :) Tak sem zvědavej. Brácha má taky OI RS na cca 300koních a já mam Fabku 1,8T na 220ti koních. Tak blbneme aspon společně. Btw: nemáš video zrychlení? Já mam jen bráchovo, když to ještě neměl sladěný a jen 0-100km/h... :

http://www.youtube.com/watch?v=IJ_gLZMUhyk

Odpovědět  |   | 
Huf  |  15. 04. 2009 17:56

Nemám, já jsem jen uživatel
Tedy žádná videa, žádný náročný tuning. Mé auta musí jen vypadat a dobře jezdit. Takže i proto dávám ruce pryč od náročných přestaveb. Raději jsem, když to za mně vymysí někdo od sportovních odnoží dobrých značek, protože huntovat auto a mít záruku a podporu servisu, je paráda

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

dnes | Petr Schnagl | 45 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A