Audi RS3 Sportback vs. Mercedes-Benz CLA 45 AMG: Dálkový duel

17 komentářů

Josef
26. září • 22:40

Hezká a moc dobrá auta. Kdybych si mohl vybrat, tak bral bych ten výkonově "horší" - MB AMG. :-) Já bych osobně ty rozdíly ve výkonu na silnici v praxi stejně nepoznal.:-)

JPP
23. září • 15:13

To už je x-tý test, který popisuje tragický launch control v Mercedesu, to proboha neumí nastavit SW v řídící jednotce? Nebo ten motor opravdu nevydrží dva rozjezdy na plný kotel a rozsypal by se?

Noclaf
23. září • 13:33

Mam tricipovou hvezdu rad, ale prdel CLA se mi teda vubec nelibi. Vypada to jakoby na zadek cokoladovyho auta chvili svitilo slunicko a cely to povolilo tvary a sesunulo se. :-/

sokar
23. září • 13:41

Jo ten zadek u MB je vyloženě hnusnej. Z profilu jak banán a zezadu jak kačer v plínce.
Taky se mi to nelíbí.:-/

Zelí
23. září • 12:04

Pětiválec je pětiválec. Proti čtyřválci je to jiná liga.

Josef
26. září • 22:30

Pro Zelí | 23. 09. 2015 12:04 | [78.80.205.xxx] - je zajímavé, že zde vidíš jako podstatné počet válců (...jiná liga) a vedle v diskusi o Seatu jsi schopen Zelí napsat, cituji:"Zelí | 25. 09. 2015 20:38 | [78.80.205.xxx]
To máš 100% pravdu, ale ve výkonové hmotnosti je na tom S6 líp.
Jinak kdysi jsem viděl jak se borec v MB 2.5t traktoru s třílitrem o výkonu 165kw se marně snažil do kopce předjet stokoňovou fabku."Zelí, Zelí,....ach jo. :-)

Clanek
23. září • 11:21

Prekvapive vyrovnane. Akcelerace lehce lepsi audi, na brzdy lehce lepsi MB.
Vzhledem k cenu a petivalci z techto dvou pak bycharsky audi.

stealth01
23. září • 9:48

Pokud já vím, tak přední brzdy jsou osmipístkové a pocházejí původně z R8.RS brake systemswith the standard 19-inch RS brake system in
the Audi RS 3 Sportback. The 8-piston fixed callipers at the front take
powerful hold of the front wave brake discs, whose cast friction ring
with a wave-shaped outer contour is connected to the aluminium
brake disc chamber by means of steel pins. This so-called floating
mounting ensures that the friction ring remains largely tenson-free,
thus improving stability when subjected to high temperatures. Axial
perforation and cooling channels for internal ventilation increase the
performance of the brake discs. The intelligent mix of materials and
the characteristic geometry of the friction rings help reduce weight,
thus improving the balance of unsprung masses.

runner42
23. září • 9:27

132 kW na litr objemu? To se mění motor každé tři měsíce jak u Formule 1? To si fakt někdo dobrovolně koupí?

Sir CHerokee
23. září • 11:27

Mám na GLA 45 najeto 16 000 km, jezdím denně, zatím žádný problém. Spotřeba 10 litrů na 100 km. Spokojenost. Jinak záruka 4 roky a servis zdarma 6 let (včetně náplní). Takže uvidíme....mercedes má ručně skládaný motor, nemám o něj strach.

Stanley
24. září • 6:42

ta spotreba sa mi nejako nezda..
ja jazdim na 2 litrovom turbobenzine len so 180kW na xDrivovej trojke a ledva sa viem dostat na 10 a to jazdim ako dochodca..

me@the.net
24. září • 18:32

no vidis a ja sa s 330xd ledva dostanem pod 7l aj to pri jazde na EcoPro a start/stop aktivnym. mimo mesta predpisova jazda sa da okolo 5l. a v papieroch mam priemernu 5.2, co je nemozne :-)

Seat
24. září • 9:46

2.0 cupra 280 (300) koní a jezdím město za (někdy pod) 9l a to to nešetřím. Mimo město jsem jel teď zatím nejmíň úsek za 5.2l/100km.

stealth01
24. září • 10:45

Já jsem s touto RS3 jel dálnici asi 50 kilometrů rychlostí mezi 110-130 a ukazovalo to sedm litrů. Nevím, jaká je odchylka PP, ale i kdyby to byl naprosto absurdní litr nahoru, tak i osm není špatné.

Kebek
23. září • 19:02

ten měl také ručně skládaný motor :-Dhttps://www.youtube.com/watch...

Aladin
23. září • 10:51

Je to jen o hlavě. R.1914 měl tento krasavec :
http://auta5p.eu/muzea/ntm_praha_2013/ntm_... ...
výkon 7.3 kw na litr objemu.

Kankunen
23. září • 8:45

Paráda, žádné žvásty jen naměřené hodnoty a přesně a citlivě definované vlastnosti aut.
Mně by zajímala ještě skutečná váha aut a pneumatiky. Ty ovlivňují hlavně brzdnou dráhu. Velké brzdy jsou proto, aby se nepřehřály a ne aby krátily brzdnou dráhu.

Doporučujeme

Články odjinud