Audi RS3 Sportback: „čertík“ je venku

16 komentářů

marfušenka
22. listopadu • 20:32

pořád to bude škaredá A3, koněma to nedožene, navíc automat.. Kdyby mohla Škoda (jakože nemůže..) vyrábět Oktávku RS v quatru, bylo by to auto jako cumel. A to přece skopčáci nemohou připustit. A o 3dveřové verzi ani nemluvím. Vám není divné, že Škoda nemá žádné kupéčko? Proč asi...

kk
25. listopadu • 15:02

Dej si sprchu, studenej obklad a pak si skoč do garáže přeleštit svou TDI oktávku, ty jeden cumle.;-)

Pierce
11. března • 14:03

Nevíte někdo jestli to už je torsen nebo opět haldex?

Skyline
23. listopadu • 7:15

ORS v kvatru by bylo jako cumel?:-D A k tomu, co by skoda mohla nebo nemohla - skoda sama by mohla tak maximalne zbankrotovat, to se nestalo a tak je dnes montovnou jeste vetsiho low-endu, nez je VW sam. Takze ne, neni nijak divne, ze nema kupecko, proc taky?

R1S0
22. listopadu • 18:10

skoda toho manualu...

louis
22. listopadu • 21:51

Třeba se dočkáme později manuálu, snad ...
Třeba se manulál začne dělat s příplatkem :-D ... proboha to snad ne !!

Antiautomat
22. listopadu • 17:30

...mam jedine dve vyhrady (jednu malu a jednu ZASADNU). Ta mala je voci dizajnu svetiel, to sa da spravit rozhodne lepsie (ale zase pokial je zachovana dokonala funkcnost, cert to vezmi).No a ta ZASADNA vyhrada je, ako autor takisto SPRAVNE naznacil, prave ta nemoznost volit manual vs automat. Teda radost z plnej kontroly a dokonaleho ''in medias res'' s pohodlim.
Tu jednoznacne boduje BMW. Manual ma proste nieco do seba (a to nieco je dost zasadne) - inteligencia (zatial nijaky automat necita cestu dopredu a myslienky vodica a asi nikdy ani nebude), plus priamy kontakt (a to uz je problem s automatom neriesitelny, kadejake padla, packy, gombiky a kopec priblblej elektroniky k tomu su dobre akurat tak na xbox, ale v kare ktora ma byt pre VODICA-GURMANA to fakt nema co hladat)

Audipetr
22. listopadu • 12:46

krasny auto v tomhle provedeni, i po letech. ale proc, PROC je tam sakra ten s tronic, kterej z toho udela zas totalni playstation. ach jo :-(

Rode
22. listopadu • 13:34

ferrari, lambo, porsche... jsou ta auta malo sportovni?

Audipetr
22. listopadu • 14:51

co to je sakra za blbej argument? u 911 neni pdk povinnost, u lamba (gallardo) neni povinnost ani superleggery, s manualem se delalo i murci, u ferrari to zatim povinnost je treba u 458, ale u cali uz ne a u 458 taky nebude.takze o co jde? o moznost volby, tu tady nemam a vadi mi to.

ffd
22. listopadu • 16:32

neni povinnost, ale za chvilku bude. lamborghini uz driv oznamilo, ze v budoucnosti nebude moznost volby manualu. u jinych znacek uz taky zacina silne prevazovat automat, ikdyz by to driv vubec nikdo nerekl :-|

Portio
22. listopadu • 15:42

Presne tak, ten automat chapu u SUV nebo A8, ale u sportaku by ta mozno volby byt mela.

Toper
22. listopadu • 13:44

Připadne mi, že nejvíc keců o nepoužitelnosti mají ti, kteří si takové/obdobné auto stejně nikdy nekoupí. :-)

Audipetr
22. listopadu • 14:53

mam A4, RS3 bych si klidne koupil. ale ne s automatem... naposledy me se 7°dsg vozil znamy v rs5 a to bylo tak otresny, ze uz bych v tom nikdy nechtel jet ani jako mitfara kor pak to ridit...

Skyline
23. listopadu • 7:12

V cem byla ta prevodovka RS5 tak otresna?

Nommo
22. listopadu • 20:21

A neni duvodem zivotnost motoru, spojky a prevodovky? S automatem to proste nepretocis a nedovoli to dlouhodobe vytacet na atd. Navic s tim muze jet i lemra a prevodovka neodejde po 50 tis. km... Nebude to ono? Jakoze ja sam bych rozhodne takove auto bral tez vyhradne s manualem, ale z hlediska politiky VW? Resp. uz maj 7 stupnovej automat na silne motory, tak se jima asi nechce vyvyjitet manual? Nevim, jen me to tak napadlo...

Doporučujeme

Články odjinud