pořád to bude škaredá A3, koněma to nedožene, navíc automat.. Kdyby mohla Škoda (jakože nemůže..) vyrábět Oktávku RS v quatru, bylo by to auto jako cumel. A to přece skopčáci nemohou připustit. A o 3dveřové verzi ani nemluvím. Vám není divné, že Škoda nemá žádné kupéčko? Proč asi...
Dej si sprchu, studenej obklad a pak si skoč do garáže přeleštit svou TDI oktávku, ty jeden cumle.;-)
Nevíte někdo jestli to už je torsen nebo opět haldex?
ORS v kvatru by bylo jako cumel?:-D A k tomu, co by skoda mohla nebo nemohla - skoda sama by mohla tak maximalne zbankrotovat, to se nestalo a tak je dnes montovnou jeste vetsiho low-endu, nez je VW sam. Takze ne, neni nijak divne, ze nema kupecko, proc taky?
skoda toho manualu...
Třeba se dočkáme později manuálu, snad ...Třeba se manulál začne dělat s příplatkem :-D ... proboha to snad ne !!
...mam jedine dve vyhrady (jednu malu a jednu ZASADNU). Ta mala je voci dizajnu svetiel, to sa da spravit rozhodne lepsie (ale zase pokial je zachovana dokonala funkcnost, cert to vezmi).No a ta ZASADNA vyhrada je, ako autor takisto SPRAVNE naznacil, prave ta nemoznost volit manual vs automat. Teda radost z plnej kontroly a dokonaleho ''in medias res'' s pohodlim. Tu jednoznacne boduje BMW. Manual ma proste nieco do seba (a to nieco je dost zasadne) - inteligencia (zatial nijaky automat necita cestu dopredu a myslienky vodica a asi nikdy ani nebude), plus priamy kontakt (a to uz je problem s automatom neriesitelny, kadejake padla, packy, gombiky a kopec priblblej elektroniky k tomu su dobre akurat tak na xbox, ale v kare ktora ma byt pre VODICA-GURMANA to fakt nema co hladat)
krasny auto v tomhle provedeni, i po letech. ale proc, PROC je tam sakra ten s tronic, kterej z toho udela zas totalni playstation. ach jo :-(
ferrari, lambo, porsche... jsou ta auta malo sportovni?
co to je sakra za blbej argument? u 911 neni pdk povinnost, u lamba (gallardo) neni povinnost ani superleggery, s manualem se delalo i murci, u ferrari to zatim povinnost je treba u 458, ale u cali uz ne a u 458 taky nebude.takze o co jde? o moznost volby, tu tady nemam a vadi mi to.
neni povinnost, ale za chvilku bude. lamborghini uz driv oznamilo, ze v budoucnosti nebude moznost volby manualu. u jinych znacek uz taky zacina silne prevazovat automat, ikdyz by to driv vubec nikdo nerekl :-|
Presne tak, ten automat chapu u SUV nebo A8, ale u sportaku by ta mozno volby byt mela.
Připadne mi, že nejvíc keců o nepoužitelnosti mají ti, kteří si takové/obdobné auto stejně nikdy nekoupí. :-)
mam A4, RS3 bych si klidne koupil. ale ne s automatem... naposledy me se 7°dsg vozil znamy v rs5 a to bylo tak otresny, ze uz bych v tom nikdy nechtel jet ani jako mitfara kor pak to ridit...
V cem byla ta prevodovka RS5 tak otresna?
A neni duvodem zivotnost motoru, spojky a prevodovky? S automatem to proste nepretocis a nedovoli to dlouhodobe vytacet na atd. Navic s tim muze jet i lemra a prevodovka neodejde po 50 tis. km... Nebude to ono? Jakoze ja sam bych rozhodne takove auto bral tez vyhradne s manualem, ale z hlediska politiky VW? Resp. uz maj 7 stupnovej automat na silne motory, tak se jima asi nechce vyvyjitet manual? Nevim, jen me to tak napadlo...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.