Audi RS3 Sportback: „čertík“ je venku

Audipetr  |  22. 11. 2010 12:46

krasny auto v tomhle provedeni, i po letech. ale proc, PROC je tam sakra ten s tronic, kterej z toho udela zas totalni playstation. ach jo

Odpovědět  |   | 
Rode  |  22. 11. 2010 13:34

ferrari, lambo, porsche... jsou ta auta malo sportovni?

Odpovědět  |   | 
Toper  |  22. 11. 2010 13:44

Připadne mi, že nejvíc keců o nepoužitelnosti mají ti, kteří si takové/obdobné auto stejně nikdy nekoupí.

Odpovědět  |   | 
Audipetr  |  22. 11. 2010 14:53

mam A4, RS3 bych si klidne koupil. ale ne s automatem... naposledy me se 7°dsg vozil znamy v rs5 a to bylo tak otresny, ze uz bych v tom nikdy nechtel jet ani jako mitfara kor pak to ridit...

Odpovědět  |   | 
Nommo  |  22. 11. 2010 20:21

A neni duvodem zivotnost motoru, spojky a prevodovky? S automatem to proste nepretocis a nedovoli to dlouhodobe vytacet na atd. Navic s tim muze jet i lemra a prevodovka neodejde po 50 tis. km... Nebude to ono?

Jakoze ja sam bych rozhodne takove auto bral tez vyhradne s manualem, ale z hlediska politiky VW? Resp. uz maj 7 stupnovej automat na silne motory, tak se jima asi nechce vyvyjitet manual? Nevim, jen me to tak napadlo...

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  23. 11. 2010 07:12

V cem byla ta prevodovka RS5 tak otresna?

Odpovědět  |   | 
Audipetr  |  22. 11. 2010 14:51

co to je sakra za blbej argument? u 911 neni pdk povinnost, u lamba (gallardo) neni povinnost ani superleggery, s manualem se delalo i murci, u ferrari to zatim povinnost je treba u 458, ale u cali uz ne a u 458 taky nebude.

takze o co jde? o moznost volby, tu tady nemam a vadi mi to.

Odpovědět  |   | 
Portio  |  22. 11. 2010 15:42

Presne tak, ten automat chapu u SUV nebo A8, ale u sportaku by ta mozno volby byt mela.

Odpovědět  |   | 
ffd  |  22. 11. 2010 16:32

neni povinnost, ale za chvilku bude. lamborghini uz driv oznamilo, ze v budoucnosti nebude moznost volby manualu. u jinych znacek uz taky zacina silne prevazovat automat, ikdyz by to driv vubec nikdo nerekl

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  22. 11. 2010 17:30

...mam jedine dve vyhrady (jednu malu a jednu ZASADNU). Ta mala je voci dizajnu svetiel, to sa da spravit rozhodne lepsie (ale zase pokial je zachovana dokonala funkcnost, cert to vezmi).

No a ta ZASADNA vyhrada je, ako autor takisto SPRAVNE naznacil, prave ta nemoznost volit manual vs automat. Teda radost z plnej kontroly a dokonaleho ''in medias res'' s pohodlim.
Tu jednoznacne boduje BMW.

Manual ma proste nieco do seba (a to nieco je dost zasadne) - inteligencia (zatial nijaky automat necita cestu dopredu a myslienky vodica a asi nikdy ani nebude), plus priamy kontakt (a to uz je problem s automatom neriesitelny, kadejake padla, packy, gombiky a kopec priblblej elektroniky k tomu su dobre akurat tak na xbox, ale v kare ktora ma byt pre VODICA-GURMANA to fakt nema co hladat)

Odpovědět  |   | 
R1S0  |  22. 11. 2010 18:10

skoda toho manualu...

Odpovědět  |   | 
louis  |  22. 11. 2010 21:51

Třeba se dočkáme později manuálu, snad ...
Třeba se manulál začne dělat s příplatkem ... proboha to snad ne !!

Odpovědět  |   | 
marfušenka  |  22. 11. 2010 20:32

pořád to bude škaredá A3, koněma to nedožene, navíc automat.. Kdyby mohla Škoda (jakože nemůže..) vyrábět Oktávku RS v quatru, bylo by to auto jako cumel. A to přece skopčáci nemohou připustit. A o 3dveřové verzi ani nemluvím. Vám není divné, že Škoda nemá žádné kupéčko? Proč asi...

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  23. 11. 2010 07:15

ORS v kvatru by bylo jako cumel? A k tomu, co by skoda mohla nebo nemohla - skoda sama by mohla tak maximalne zbankrotovat, to se nestalo a tak je dnes montovnou jeste vetsiho low-endu, nez je VW sam. Takze ne, neni nijak divne, ze nema kupecko, proc taky?

Odpovědět  |   | 
kk  |  25. 11. 2010 15:02

Dej si sprchu, studenej obklad a pak si skoč do garáže přeleštit svou TDI oktávku, ty jeden cumle.

Odpovědět  |   | 
Pierce  |  11. 03. 2011 14:03

Nevíte někdo jestli to už je torsen nebo opět haldex?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A