Audi RS3 se zřejmě opravdu ukáže již ve Frankfurtu

Audi RS3 se zřejmě opravdu ukáže již ve Frankfurtu

Zmínka o tom, že se již delší dobu avizované Audi RS3 představí na letošním frankfurtském autosalonu, zněla před několika týdny jako pouhá spekulace. Zvlášť poté, co Audi něco takového zcela vyloučilo. Ale teď, už jen necelý týden před otevřením bran této velkolepé akce, nabírá toto možnost opět na pravdivosti a světe div se - nepřímo to vyplývá i z posledních prohlášení samotné  automobilky.

I nadále je však tento vůz zahalen velkým tajemstvím a o tom, co bude tuto nejsilnější A3 v historii značky pohánět, můžeme pouze spekulovat. Nejpravděpodobněji se však jeví to, že Audi pro potřeby tohoto modelu použila 2,5 litrový přeplňovaný pětiválec (stejný jako u modelu TT RS), jenž by měl disponovat výkonem kolem 330 koní a maximálním točivým momentem 450 Nm, což je na takto malý a lehký vůz opravdu grandiózní hodnota.
Už teď je však, bez oficiálních informací jasné, že i když se automobilka nakonec rozhodla pro jinou pohonnou jednotku, i tak bude Audi RS3 pořádně výkonná a hravě udělá vítr na okruzích.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Možná sériová podoba RS3 a její předobraz v podobě loňského konceptu Audi
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků