Audi RS3 je jedno z nejvýraznějších sportovních aut letošního roku a ještě dlouho se o něm bude mluvit. Bylo tak jen otázkou času, než se začne nějak upravovat. Zdroj: ABT

Audi RS3 je jedno z nejvýraznějších sportovních aut letošního roku a ještě dlouho se o něm bude mluvit. Bylo tak jen otázkou času, než se začne nějak upravovat. | Zdroj: ABT

Ostatně auto si o nějaký ten tuning vyloženě říká, ačkoliv každý zásah se na takto dokonale vyladěném celku může zvrátit v krok zpět. Když už tedy vylepšovat, tak jít za renomovanou firmou. Zdroj: ABT

Ostatně auto si o nějaký ten tuning vyloženě říká, ačkoliv každý zásah se na takto dokonale vyladěném celku může zvrátit v krok zpět. Když už tedy vylepšovat, tak jít za renomovanou firmou. | Zdroj: ABT

A tak tu máme německého úpravce ABT s dlouholetou tradicí v upravování vozů koncernu Volkswagen. Jejich práce na Audi RS3 již dříve začaly a představili nám tuningový kit, kde se výkon vyšplhal až na 460 koní. Zdroj: ABT

A tak tu máme německého úpravce ABT s dlouholetou tradicí v upravování vozů koncernu Volkswagen. Jejich práce na Audi RS3 již dříve začaly a představili nám tuningový kit, kde se výkon vyšplhal až na 460 koní. | Zdroj: ABT

Nyní představuje ještě lepší verzi, kterých vznikne pouze dvě stě a budou známé pod označením Audi RS3-R Zdroj: ABT

Nyní představuje ještě lepší verzi, kterých vznikne pouze dvě stě a budou známé pod označením Audi RS3-R | Zdroj: ABT

2,5litrový pětiválec má nyní místo 400 rovnou 500 koní a o rovnou stovku se navýšila také maximální hodnota točivého momentu, na rovných 600 N.m. Zdroj: ABT

2,5litrový pětiválec má nyní místo 400 rovnou 500 koní a o rovnou stovku se navýšila také maximální hodnota točivého momentu, na rovných 600 N.m. | Zdroj: ABT

Tato pěkně kulatá čísla doplňuje vzrušující údaj zrychlení z 0 na 100 km/h, ke kterému dojde za 3,3 sekundy. Zdroj: ABT

Tato pěkně kulatá čísla doplňuje vzrušující údaj zrychlení z 0 na 100 km/h, ke kterému dojde za 3,3 sekundy. | Zdroj: ABT

To je lepší o půl sekundy, a také o jednu desetinu sekundy rychleji než Lamborghini Murciélago LP640. Zdroj: ABT

To je lepší o půl sekundy, a také o jednu desetinu sekundy rychleji než Lamborghini Murciélago LP640. | Zdroj: ABT

Motor přitom zůstal víceméně stejný, ladil se jen software a dostal nový mezichladič a upravené vstřikování. Výfuk je stejný, je má jiné koncovky. Úpravy na podvozku se týkají nových pružin a dodatečných vzpěr a třeba tlumiče vám ABT vymění pouze na přání. Zdroj: ABT

Motor přitom zůstal víceméně stejný, ladil se jen software a dostal nový mezichladič a upravené vstřikování. Výfuk je stejný, je má jiné koncovky. Úpravy na podvozku se týkají nových pružin a dodatečných vzpěr a třeba tlumiče vám ABT vymění pouze na přání. | Zdroj: ABT

Venkovní úpravy zahrnují klasický kit v ABT stylu z karbonu a pár drobných změn je i uvnitř, třeba logo ABT na startovacím tlačítku. Cena za Audi RS3-R nebyla oznámena. Zdroj: ABT

Venkovní úpravy zahrnují klasický kit v ABT stylu z karbonu a pár drobných změn je i uvnitř, třeba logo ABT na startovacím tlačítku. Cena za Audi RS3-R nebyla oznámena. | Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

 Zdroj: ABT

| Zdroj: ABT

Ostatně auto si o nějaký ten tuning vyloženě říká, ačkoliv každý zásah se na takto dokonale vyladěném celku může zvrátit v krok zpět. Když už tedy vylepšovat, tak jít za renomovanou firmou. Zdroj: ABT
A tak tu máme německého úpravce ABT s dlouholetou tradicí v upravování vozů koncernu Volkswagen. Jejich práce na Audi RS3 již dříve začaly a představili nám tuningový kit, kde se výkon vyšplhal až na 460 koní. Zdroj: ABT
Nyní představuje ještě lepší verzi, kterých vznikne pouze dvě stě a budou známé pod označením Audi RS3-R Zdroj: ABT
2,5litrový pětiválec má nyní místo 400 rovnou 500 koní a o rovnou stovku se navýšila také maximální hodnota točivého momentu, na rovných 600 N.m. Zdroj: ABT
26
Fotogalerie

Audi RS3-R vede ostrý kompakt do vod supersportů. Na stovku je rychlejší než Lamborghini Murciélago LP640

Pokud je vám 400 koní z pětiválce málo, můžete se obrátit na přední tuningové společnosti. V ABT pojali RS 3 také jako limitku s vlastním názvem.

Audi RS 3 je jedno z nejvýraznějších sportovních aut letošního roku a ještě dlouho se o něm bude mluvit. Bylo tak jen otázkou času, než se začne nějak upravovat. Ostatně auto si o nějaký ten tuning vyloženě říká, ačkoliv každý zásah se na takto dokonale vyladěném celku může zvrátit v krok zpět. Když už tedy vylepšovat, tak jít za renomovanou firmou.

A tak tu máme německého úpravce ABT s dlouholetou tradicí v upravování vozů koncernu Volkswagen. Jejich práce na Audi RS 3 Sportback již dříve začaly a představili nám tuningový kit, kde se výkon vyšplhal až na 460 koní. Nyní představuje ještě lepší verzi, kterých vznikne pouze dvě stě a budou známé pod označením Audi RS3-R.

2,5litrový pětiválec má nyní místo 400 rovnou 500 koní a o stovku se navýšila také maximální hodnota točivého momentu, na rovných 600 N.m. Tato pěkně kulatá čísla doplňuje vzrušující údaj zrychlení z 0 na 100 km/h, ke kterému dojde za 3,3 sekundy. To je lepší o půl sekundy, a také o jednu desetinu sekundy rychleji než Lamborghini Murciélago LP640.

Motor přitom zůstal víceméně stejný, ladil se jen software a dostal nový mezichladič a upravené vstřikování. Výfuk je stejný, je má jiné koncovky. Úpravy na podvozku se týkají nových pružin a dodatečných vzpěr a třeba tlumiče vám ABT vymění pouze na přání. Venkovní úpravy zahrnují klasický kit v ABT stylu z karbonu a pár drobných změn je i uvnitř, třeba logo ABT na startovacím tlačítku. Cena za Audi RS3-R nebyla oznámena. Většinu jednotlivých komponentů si ale můžete nakoupit samostatně.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud