Audi RS3: kolibřík od B&B dává až 510 koní

Pokud jste si náhodou koupili nové Audi RS3 a standardních 340 koní (250 kW) a 450 Nm ani zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s vám nejsou dost dobré, německá ladičská společnost B&B Automobiltechnik ze Siegenu má pro vás řešení. Pro aktuální verzi Audi RS3 nabízí hned čtyři stupně posílení pětiválcového přeplňovaného motoru s objemem 2,5 l. V prvním dostanete díky modifikaci programu řídicí jednotky výkon 410 koní (302 kW) a točivý moment 560 Nm, v druhém jsou k mání 425 koní (313 kW) a 580 Nm a ve třetím 450 koní (331 kW) a 600 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vrcholem se stává modifikace dosahující výkonu 510 koní (375 kW) a točivého momentu 680 Nm, která ale dostala také větší turbodmychadlo a novou výfukovou soustavu z nerezové oceli. Nejvýkonnější Audi RS3 od &B Automobiltechnik zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,5 s a bez omezovače dosáhne rychlosti 310 km/h. U B&B Automobiltechnik proto vbízejí také sportovní podvozek v odladění Comfort, nebo Sport  snižující světlou výšku o 20 mm, výkonnou brzdovou soustavu a litá kola s průměrem až 20 palců. A cena? Přestavba na nejvýkonnější úroveň vás přijde v přepočtu na nemalých 390 000 Kč…

Tip 1: U B&B Automobiltechnik nedávno přestavěli Audi Q7 V12 TDI na 595 koní a 1 270 Nm
Tip 2: Audi A4 B&B 3,0 TDI dosahuje výkonů srovnatelných se standardní Audi S4

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků