Audi RS3: kolibřík od B&B dává až 510 koní

Pokud jste si náhodou koupili nové Audi RS3 a standardních 340 koní (250 kW) a 450 Nm ani zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s vám nejsou dost dobré, německá ladičská společnost B&B Automobiltechnik ze Siegenu má pro vás řešení. Pro aktuální verzi Audi RS3 nabízí hned čtyři stupně posílení pětiválcového přeplňovaného motoru s objemem 2,5 l. V prvním dostanete díky modifikaci programu řídicí jednotky výkon 410 koní (302 kW) a točivý moment 560 Nm, v druhém jsou k mání 425 koní (313 kW) a 580 Nm a ve třetím 450 koní (331 kW) a 600 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vrcholem se stává modifikace dosahující výkonu 510 koní (375 kW) a točivého momentu 680 Nm, která ale dostala také větší turbodmychadlo a novou výfukovou soustavu z nerezové oceli. Nejvýkonnější Audi RS3 od &B Automobiltechnik zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,5 s a bez omezovače dosáhne rychlosti 310 km/h. U B&B Automobiltechnik proto vbízejí také sportovní podvozek v odladění Comfort, nebo Sport  snižující světlou výšku o 20 mm, výkonnou brzdovou soustavu a litá kola s průměrem až 20 palců. A cena? Přestavba na nejvýkonnější úroveň vás přijde v přepočtu na nemalých 390 000 Kč…

Tip 1: U B&B Automobiltechnik nedávno přestavěli Audi Q7 V12 TDI na 595 koní a 1 270 Nm
Tip 2: Audi A4 B&B 3,0 TDI dosahuje výkonů srovnatelných se standardní Audi S4

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků