Audi RS3: kolibřík od B&B dává až 510 koní

Pokud jste si náhodou koupili nové Audi RS3 a standardních 340 koní (250 kW) a 450 Nm ani zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s vám nejsou dost dobré, německá ladičská společnost B&B Automobiltechnik ze Siegenu má pro vás řešení. Pro aktuální verzi Audi RS3 nabízí hned čtyři stupně posílení pětiválcového přeplňovaného motoru s objemem 2,5 l. V prvním dostanete díky modifikaci programu řídicí jednotky výkon 410 koní (302 kW) a točivý moment 560 Nm, v druhém jsou k mání 425 koní (313 kW) a 580 Nm a ve třetím 450 koní (331 kW) a 600 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vrcholem se stává modifikace dosahující výkonu 510 koní (375 kW) a točivého momentu 680 Nm, která ale dostala také větší turbodmychadlo a novou výfukovou soustavu z nerezové oceli. Nejvýkonnější Audi RS3 od &B Automobiltechnik zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,5 s a bez omezovače dosáhne rychlosti 310 km/h. U B&B Automobiltechnik proto vbízejí také sportovní podvozek v odladění Comfort, nebo Sport  snižující světlou výšku o 20 mm, výkonnou brzdovou soustavu a litá kola s průměrem až 20 palců. A cena? Přestavba na nejvýkonnější úroveň vás přijde v přepočtu na nemalých 390 000 Kč…

Tip 1: U B&B Automobiltechnik nedávno přestavěli Audi Q7 V12 TDI na 595 koní a 1 270 Nm
Tip 2: Audi A4 B&B 3,0 TDI dosahuje výkonů srovnatelných se standardní Audi S4

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků