Audi RS3 již v Paříži, spolu s konceptem Q3

Na konec nadpisu tohoto článku by se hodilo přidat otazník, neboť jde zatím pouze spekulaci. Navíc představení RS3 vám už slibujeme docela dlouho, sebekriticky se musíme přiznat k tomu, že jsme ji již před celým rokem očekávali ve Frankfurtu. A neviděli jsme ji dodnes.

Podle posledních špionážních snímků však přípravy nejostřejší A3 vrcholí, život současné generace tohoto modelu se navíc neodvratně chýlí ke svému konci. Audi tedy podle nás již nemá na co čekat - uvádění RS verzí se závěrem života toho kterého modelu je u Audi obvyklé, ale udělat to spolu se skončením jeho výroby? To by asi velký smysl nedávalo.

Věřme tedy, že RS3 nyní v Paříži konečně uvidíme, na superostrý kompakt s motorem z modelu TT RS bychom se podívali tuze rádi. Podle informací od dealerů se vůz má začít prodávat ještě letos v omezené edici 2 700 kusů a pod kapotou přivítat zmíněný motor s nesníženým výkonem 340 koní. Uvidíme.

Podle zákulisních informací by se ve Francii měl ukázat i koncept modelu Q3, konkurenta bavorského BMW X1, a také produkci bližší koncept modelu R4. V tomto případě ale nemáme věrohodné informace již žádné a po zkušenostech vám raději nechceme nic slibovat - Audi pro Paříž i oficiálně avizovalo premiéru S1 a ač zatím nemůžeme vyloučit, že ji tam opravdu přiveze, dost možná se u Seiny ukáže „jen” nejrychlejší A1 bez S v názvu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi RS3 při testech na Severní smyčce Nürbrugringu

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků