Audi RS Q8 se už prohání na Ringu. Nejspíše dostane V8 z Lamborghini

Karel.  |  23. 08. 2018 18:11

650 koní to bude slušně splašená bestie.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:05

s nádrží velkolepých 85l to bude mít dojezd jako elektromobil první generace

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 08. 2018 18:42

To je majitelům srdečně jedno, za 5 min. je znovu natankováno.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 21:56

to jo.... a za 45 minut může zas..

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  25. 08. 2018 00:49

A co? Elektra s 650hp a 100kWh baterkou by vydržela v takovém tempu 15 minut a pak by 4hodiny dobíjela. Navíc elektru, která by dokázala trvale 15 min. vyvíjet 650 koní bych chtěl vidět (20 sekundové drag race je něco jiného než dávat špičkový výkon trvale a hulit to s SUVčkem 300plus kopec nekopec).

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 08. 2018 23:27

....mám na mysli spíš dálkový přesun po noční dálnici mezi Düsseldorfem a Mnichovem...SQ7 to dá za plusminus stejný čas tam a zpět na jednu nádrž, tohle bude tankovat dvakrát.... chápu, že za benzínovou srandu je potřeba něco obětovat, ale 120l nádrž tam dát mohli, tím spíš, že se to na blbnutí na okruzích stejně moc nehodí a na 30kg navíc dole u silnice zas tak moc nezáleží. Nakonec tam není nádrž na Adblue, takže místo by se našlo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 08. 2018 00:18

No uvedená trasa je něco kolem 1200km, to by ta SQ7 musela mít spotřebu 7 litrů aby to ujela na jednu nádrž. Když se bude courat 80-90, tak bude mít průměr 8 litrů, pokud pojede normální dálniční tempo s průměrem 130-140 tak jde spotřeba někam k 10 a pokud povalí na noční německé dálnici, tak spotřeba půjde někam sem
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/936-... ...

Takže SQ7 bude tankovat jednou, RS dvakrát. Jinak nic proti, větší nádrž by se uživila, ale počkal bych si na finální ceník s příplatkovými položkami, je klidně možné, že se tam jako u jiných modelů objeví větší nádrž, to že u naftových modelů není nemusí nic znamenat.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  26. 08. 2018 12:40

May be....jen oprava.. RSQ8 třikrát, v lepším případě...
Navíc to máte nějak podivně filtrované:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/0-Al... ...

Odpovědět  |   | 
méďa  |  23. 08. 2018 19:41

a možná bude dokonce rychlejší než dosud nejrychlejší velké SUV - KODIAQ!!!
Kdyby test probíhal řekněme v Mostě, tak určitě ne. A pokud by přece jen Audi bylo rychlejší, tak náš povoz má větší kufr!!! A to je to hlavní!!!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:06

ten ale vyhrál kategorii SUV na červených kolech, což se pro RSQ8 neplánuje

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  23. 08. 2018 22:00

Q8 RS nebude mít pohon z Urusu, ale plug-in hybrid s V8 vyvinutý společně s Porsche s výkonem 670hp.

Odpovědět  |   | 
George  |  24. 08. 2018 08:09

to určitě ne,bude mít motor z Urusu podladěný na rovných 600 koní.Věř mě...

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  24. 08. 2018 10:20

No motor z Urusu je nová V8 vyvinutá společně Audi a Porsche (tak jako vyvinuli i novou V6, oba pod hlavičkou projektu KoVoMo),
https://www.digitaltrends.com/cars/new-audi-and-porsche... ...
který Audi dalo mimo jiné do Urusu. Jako první jej měla nová Panamera, takže motor je to v každém případě Audi/Porsche. Jenže v Q8 bude kombinován navíc s baterkami jako třeba v Panameře, na to klidně vem jed, německé weby toho vědí o dost více než zdejší redaktoři, kteří hádají a odhadují.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  24. 08. 2018 08:44

max 250k a 4 valec jak u skodovky RS krabice

Odpovědět  |   | 
JH  |  27. 08. 2018 08:16

Je to tak ako píše Cikrt, aj posledné vydanie Auto Moto & Sport to tak píše. Urus je nad Q8 a zachová si čistý motor kvôli zákazníkom ktorý nechcú v aute žiadne el.súčasti. Audi ide zasa inou cestou a vie, že predá aj takéto auto s el.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A