Audi RS Q8 se už prohání na Ringu. Nejspíše dostane V8 z Lamborghini

Karel.  |  23. 08. 2018 18:11

650 koní to bude slušně splašená bestie.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:05

s nádrží velkolepých 85l to bude mít dojezd jako elektromobil první generace

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 08. 2018 18:42

To je majitelům srdečně jedno, za 5 min. je znovu natankováno.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 21:56

to jo.... a za 45 minut může zas..

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  25. 08. 2018 00:49

A co? Elektra s 650hp a 100kWh baterkou by vydržela v takovém tempu 15 minut a pak by 4hodiny dobíjela. Navíc elektru, která by dokázala trvale 15 min. vyvíjet 650 koní bych chtěl vidět (20 sekundové drag race je něco jiného než dávat špičkový výkon trvale a hulit to s SUVčkem 300plus kopec nekopec).

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 08. 2018 23:27

....mám na mysli spíš dálkový přesun po noční dálnici mezi Düsseldorfem a Mnichovem...SQ7 to dá za plusminus stejný čas tam a zpět na jednu nádrž, tohle bude tankovat dvakrát.... chápu, že za benzínovou srandu je potřeba něco obětovat, ale 120l nádrž tam dát mohli, tím spíš, že se to na blbnutí na okruzích stejně moc nehodí a na 30kg navíc dole u silnice zas tak moc nezáleží. Nakonec tam není nádrž na Adblue, takže místo by se našlo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 08. 2018 00:18

No uvedená trasa je něco kolem 1200km, to by ta SQ7 musela mít spotřebu 7 litrů aby to ujela na jednu nádrž. Když se bude courat 80-90, tak bude mít průměr 8 litrů, pokud pojede normální dálniční tempo s průměrem 130-140 tak jde spotřeba někam k 10 a pokud povalí na noční německé dálnici, tak spotřeba půjde někam sem
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/936-... ...

Takže SQ7 bude tankovat jednou, RS dvakrát. Jinak nic proti, větší nádrž by se uživila, ale počkal bych si na finální ceník s příplatkovými položkami, je klidně možné, že se tam jako u jiných modelů objeví větší nádrž, to že u naftových modelů není nemusí nic znamenat.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  26. 08. 2018 12:40

May be....jen oprava.. RSQ8 třikrát, v lepším případě...
Navíc to máte nějak podivně filtrované:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/0-Al... ...

Odpovědět  |   | 
méďa  |  23. 08. 2018 19:41

a možná bude dokonce rychlejší než dosud nejrychlejší velké SUV - KODIAQ!!!
Kdyby test probíhal řekněme v Mostě, tak určitě ne. A pokud by přece jen Audi bylo rychlejší, tak náš povoz má větší kufr!!! A to je to hlavní!!!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:06

ten ale vyhrál kategorii SUV na červených kolech, což se pro RSQ8 neplánuje

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  23. 08. 2018 22:00

Q8 RS nebude mít pohon z Urusu, ale plug-in hybrid s V8 vyvinutý společně s Porsche s výkonem 670hp.

Odpovědět  |   | 
George  |  24. 08. 2018 08:09

to určitě ne,bude mít motor z Urusu podladěný na rovných 600 koní.Věř mě...

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  24. 08. 2018 10:20

No motor z Urusu je nová V8 vyvinutá společně Audi a Porsche (tak jako vyvinuli i novou V6, oba pod hlavičkou projektu KoVoMo),
https://www.digitaltrends.com/cars/new-audi-and-porsche... ...
který Audi dalo mimo jiné do Urusu. Jako první jej měla nová Panamera, takže motor je to v každém případě Audi/Porsche. Jenže v Q8 bude kombinován navíc s baterkami jako třeba v Panameře, na to klidně vem jed, německé weby toho vědí o dost více než zdejší redaktoři, kteří hádají a odhadují.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  24. 08. 2018 08:44

max 250k a 4 valec jak u skodovky RS krabice

Odpovědět  |   | 
JH  |  27. 08. 2018 08:16

Je to tak ako píše Cikrt, aj posledné vydanie Auto Moto & Sport to tak píše. Urus je nad Q8 a zachová si čistý motor kvôli zákazníkom ktorý nechcú v aute žiadne el.súčasti. Audi ide zasa inou cestou a vie, že predá aj takéto auto s el.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 49 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A