Audi RS Q8 se už prohání na Ringu. Nejspíše dostane V8 z Lamborghini

Karel.  |  23. 08. 2018 18:11

650 koní to bude slušně splašená bestie.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:05

s nádrží velkolepých 85l to bude mít dojezd jako elektromobil první generace

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 08. 2018 18:42

To je majitelům srdečně jedno, za 5 min. je znovu natankováno.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 21:56

to jo.... a za 45 minut může zas..

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  25. 08. 2018 00:49

A co? Elektra s 650hp a 100kWh baterkou by vydržela v takovém tempu 15 minut a pak by 4hodiny dobíjela. Navíc elektru, která by dokázala trvale 15 min. vyvíjet 650 koní bych chtěl vidět (20 sekundové drag race je něco jiného než dávat špičkový výkon trvale a hulit to s SUVčkem 300plus kopec nekopec).

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 08. 2018 23:27

....mám na mysli spíš dálkový přesun po noční dálnici mezi Düsseldorfem a Mnichovem...SQ7 to dá za plusminus stejný čas tam a zpět na jednu nádrž, tohle bude tankovat dvakrát.... chápu, že za benzínovou srandu je potřeba něco obětovat, ale 120l nádrž tam dát mohli, tím spíš, že se to na blbnutí na okruzích stejně moc nehodí a na 30kg navíc dole u silnice zas tak moc nezáleží. Nakonec tam není nádrž na Adblue, takže místo by se našlo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 08. 2018 00:18

No uvedená trasa je něco kolem 1200km, to by ta SQ7 musela mít spotřebu 7 litrů aby to ujela na jednu nádrž. Když se bude courat 80-90, tak bude mít průměr 8 litrů, pokud pojede normální dálniční tempo s průměrem 130-140 tak jde spotřeba někam k 10 a pokud povalí na noční německé dálnici, tak spotřeba půjde někam sem
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/936-... ...

Takže SQ7 bude tankovat jednou, RS dvakrát. Jinak nic proti, větší nádrž by se uživila, ale počkal bych si na finální ceník s příplatkovými položkami, je klidně možné, že se tam jako u jiných modelů objeví větší nádrž, to že u naftových modelů není nemusí nic znamenat.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  26. 08. 2018 12:40

May be....jen oprava.. RSQ8 třikrát, v lepším případě...
Navíc to máte nějak podivně filtrované:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/0-Al... ...

Odpovědět  |   | 
méďa  |  23. 08. 2018 19:41

a možná bude dokonce rychlejší než dosud nejrychlejší velké SUV - KODIAQ!!!
Kdyby test probíhal řekněme v Mostě, tak určitě ne. A pokud by přece jen Audi bylo rychlejší, tak náš povoz má větší kufr!!! A to je to hlavní!!!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:06

ten ale vyhrál kategorii SUV na červených kolech, což se pro RSQ8 neplánuje

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  23. 08. 2018 22:00

Q8 RS nebude mít pohon z Urusu, ale plug-in hybrid s V8 vyvinutý společně s Porsche s výkonem 670hp.

Odpovědět  |   | 
George  |  24. 08. 2018 08:09

to určitě ne,bude mít motor z Urusu podladěný na rovných 600 koní.Věř mě...

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  24. 08. 2018 10:20

No motor z Urusu je nová V8 vyvinutá společně Audi a Porsche (tak jako vyvinuli i novou V6, oba pod hlavičkou projektu KoVoMo),
https://www.digitaltrends.com/cars/new-audi-and-porsche... ...
který Audi dalo mimo jiné do Urusu. Jako první jej měla nová Panamera, takže motor je to v každém případě Audi/Porsche. Jenže v Q8 bude kombinován navíc s baterkami jako třeba v Panameře, na to klidně vem jed, německé weby toho vědí o dost více než zdejší redaktoři, kteří hádají a odhadují.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  24. 08. 2018 08:44

max 250k a 4 valec jak u skodovky RS krabice

Odpovědět  |   | 
JH  |  27. 08. 2018 08:16

Je to tak ako píše Cikrt, aj posledné vydanie Auto Moto & Sport to tak píše. Urus je nad Q8 a zachová si čistý motor kvôli zákazníkom ktorý nechcú v aute žiadne el.súčasti. Audi ide zasa inou cestou a vie, že predá aj takéto auto s el.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A