Audi RS Q8 se už prohání na Ringu. Nejspíše dostane V8 z Lamborghini

Karel.  |  23. 08. 2018 18:11

650 koní to bude slušně splašená bestie.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:05

s nádrží velkolepých 85l to bude mít dojezd jako elektromobil první generace

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 08. 2018 18:42

To je majitelům srdečně jedno, za 5 min. je znovu natankováno.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 21:56

to jo.... a za 45 minut může zas..

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  25. 08. 2018 00:49

A co? Elektra s 650hp a 100kWh baterkou by vydržela v takovém tempu 15 minut a pak by 4hodiny dobíjela. Navíc elektru, která by dokázala trvale 15 min. vyvíjet 650 koní bych chtěl vidět (20 sekundové drag race je něco jiného než dávat špičkový výkon trvale a hulit to s SUVčkem 300plus kopec nekopec).

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  25. 08. 2018 23:27

....mám na mysli spíš dálkový přesun po noční dálnici mezi Düsseldorfem a Mnichovem...SQ7 to dá za plusminus stejný čas tam a zpět na jednu nádrž, tohle bude tankovat dvakrát.... chápu, že za benzínovou srandu je potřeba něco obětovat, ale 120l nádrž tam dát mohli, tím spíš, že se to na blbnutí na okruzích stejně moc nehodí a na 30kg navíc dole u silnice zas tak moc nezáleží. Nakonec tam není nádrž na Adblue, takže místo by se našlo.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  26. 08. 2018 00:18

No uvedená trasa je něco kolem 1200km, to by ta SQ7 musela mít spotřebu 7 litrů aby to ujela na jednu nádrž. Když se bude courat 80-90, tak bude mít průměr 8 litrů, pokud pojede normální dálniční tempo s průměrem 130-140 tak jde spotřeba někam k 10 a pokud povalí na noční německé dálnici, tak spotřeba půjde někam sem
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/936-... ...

Takže SQ7 bude tankovat jednou, RS dvakrát. Jinak nic proti, větší nádrž by se uživila, ale počkal bych si na finální ceník s příplatkovými položkami, je klidně možné, že se tam jako u jiných modelů objeví větší nádrž, to že u naftových modelů není nemusí nic znamenat.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  26. 08. 2018 12:40

May be....jen oprava.. RSQ8 třikrát, v lepším případě...
Navíc to máte nějak podivně filtrované:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/0-Al... ...

Odpovědět  |   | 
méďa  |  23. 08. 2018 19:41

a možná bude dokonce rychlejší než dosud nejrychlejší velké SUV - KODIAQ!!!
Kdyby test probíhal řekněme v Mostě, tak určitě ne. A pokud by přece jen Audi bylo rychlejší, tak náš povoz má větší kufr!!! A to je to hlavní!!!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  24. 08. 2018 11:06

ten ale vyhrál kategorii SUV na červených kolech, což se pro RSQ8 neplánuje

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  23. 08. 2018 22:00

Q8 RS nebude mít pohon z Urusu, ale plug-in hybrid s V8 vyvinutý společně s Porsche s výkonem 670hp.

Odpovědět  |   | 
George  |  24. 08. 2018 08:09

to určitě ne,bude mít motor z Urusu podladěný na rovných 600 koní.Věř mě...

Odpovědět  |   | 
Cikrt.  |  24. 08. 2018 10:20

No motor z Urusu je nová V8 vyvinutá společně Audi a Porsche (tak jako vyvinuli i novou V6, oba pod hlavičkou projektu KoVoMo),
https://www.digitaltrends.com/cars/new-audi-and-porsche... ...
který Audi dalo mimo jiné do Urusu. Jako první jej měla nová Panamera, takže motor je to v každém případě Audi/Porsche. Jenže v Q8 bude kombinován navíc s baterkami jako třeba v Panameře, na to klidně vem jed, německé weby toho vědí o dost více než zdejší redaktoři, kteří hádají a odhadují.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  24. 08. 2018 08:44

max 250k a 4 valec jak u skodovky RS krabice

Odpovědět  |   | 
JH  |  27. 08. 2018 08:16

Je to tak ako píše Cikrt, aj posledné vydanie Auto Moto & Sport to tak píše. Urus je nad Q8 a zachová si čistý motor kvôli zákazníkom ktorý nechcú v aute žiadne el.súčasti. Audi ide zasa inou cestou a vie, že predá aj takéto auto s el.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A