TEST Audi RS Q8 4.0 TFSI (441 kW): Velký Gatsby z Bratislavy

Allamarein  |  30. 08. 2020 12:50

Přes všechny impozantní parametry to auto pořád není a není hezké. A zejména zepředu vypadá jako už bourané, zapracování masky, rámečku kolem a světel je ohyzdné.

Odpovědět  |   | 
jano  |  30. 08. 2020 16:17

Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
Karel.0  |  30. 08. 2020 13:08

Velká paráda. Auto jak stodola a na NS zajede lepší čas než BMW M2 CS.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 08. 2020 14:10

Seriová SQ8 ten čas nikdy nezajede, zajela to tovární SQ8 s továtním pilotem, která byla hodně upravená, včetně rámu, samozřejmě bez sedadel s upravným motorem s výkonem přes 515 kw + semi-slick atd...Ale to je celkm běžná praxe na NS v reálu to auto jezdí výborně, ale tyhle rekordní časy je potřeba brát s rezervou.

Odpovědět  |   | 
Karel.0  |  30. 08. 2020 14:20

Kecáš.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 08. 2020 15:05

Nebuď naiva.

Odpovědět  |   | 
Karel.0  |  30. 08. 2020 19:37

Lepší naiva než úplný debil, který tady blábolí nesmysly o SQ8 a přitom je to celé o RS Q8.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 08. 2020 20:02

https://www.youtube.com/watch...
Z diskuze je snad jasné, že se jedná o čas zajetý RS Q8, SQ8 je překlep.
Auto s rámem, závodní skořepinové sedadlo, bez zadních sedadel atd... to tedy moc seriově nepůsobí a z akcelerace na videu, je snad každému jasné, že je vůz proti serii o hodně výkonnější, takže zajetý čas má nulovou vypovídající hodnotu.

Odpovědět  |   | 
Karel.0  |  30. 08. 2020 21:17

Ještě nám prozraď jak z akcelerace ve videu poznáš, že výkon je přes 515 kW. Na nejdelší rovince se sotva doplazí na 300 km/h, přitom sériová verze má Vmax 305. A pro tvoji informaci, rám má dnes při pokusu o rekord na NS prakticky každý.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 08. 2020 21:48

Viděl jsi ten okruh, na tomhle okruhu, při aerodynamice té krabice je 302 km/h, zcela nesrovantelné s maximálkou někde na dalnici.
Pro provnání Porsche Turbo S 580 koní, tam dává 299km/h, dle videa.
Lambo Huracan Performante 640 koní tam dává 304 km/h a to má prakticky o tunu menší hmotnost a akceleraci i aerodynamiku nesrovantelně lepší a BMW M5 competition 625 koní, která je taky v reálu daleko rychlejší na akceleraci, než seriové RS Q8, tam dává dle videa 290 km/h, tak je snad každému jasný, že tohle Audi je hodně upraveno. .
Časy továrních aut s rámem, prostě nemají vypovídající hodnotu, že to tak řeší některé automobilky, je vždy tak trochu podpásovka a jen reklama, že jejich vůz, zajede výborný čas.
V reálu, pak koupíš daný vůz viz. testy auto-motor-und -sport a uvedenému času se nedá zdaleka přiblížit, tak k čemu je pak takové porovnání časů.

Odpovědět  |   | 
Karel.0  |  30. 08. 2020 23:46

Jenže pokud si to video pořádně prohlédneš, tak na celé té rovince nepřesáhne RS Q8 nějakých 290-292 km/h a teprve pod mostem v krátkém padáku a v zatáčce dosahuje 302 km/h (čas 7:22), tedy v místě, kde všichni dávají nohu z plynu a klesá jim rychlost někam na 290. Na stejné místě dráhy třeba to Turbo S spadne z 299 před mostem na 292 (čas 7:28),
https://www.youtube.com/watch...
Řidič RS Q8 drží podlahu a díky klesání dráhy v té zatáčce naopak nabere onu maximální rychlost 302. Následně také má hodně práce se korigováním směru, ale auto udrží. Proč ostatní dávají nohu z plynu za mostem kde by mohli dosáhnout maximální rychlosti má jen dvě vysvětlení, jsou to sralbotkové a nejedou hranu nebo ta auta by to skutečně nezvládla.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  31. 08. 2020 22:13

Je to marné, je to marné, je to marné ....
Od začátku poukazuji na naprostou nesrovnalost mezi akcelerací RS Q8 seriová vs ta upravená, co zajela rekordní čas na NS. To, že je Frank Stippler, špičkový pilot, je bez debat.
Pro porovnání:
Seriová Audi RS Q8 má např 0-250 km/h za 24,18 sec a dál už prostě moc nejede, velký odpor vzduchu a hmotnost zabíjí výkon motoru viz. https://www.youtube.com/watch...
Pro porovnání BMW M5 Competition, které je na té rovince přesto pomalejší, má 0- 250 17,57 sec, což je propastných 6,61 sec rychlejší a od 250 km/h nahorů, je rozdíl ještě daleko větší viz. https://www.youtube.com/watch... o zmíněném Porsche Turbo S nebo Huracan Performante se ani nebavím.

Odpovědět  |   | 
Karel.0  |  30. 08. 2020 23:58

Jinak samozřejmě, že Frank Stippler, který jezdí řadu závodních sérií počínaje GT1 a DTM konče a na 24h Nürburgringu a už dvakrát vyhrál, naposledy vloni, vytáhne z každého auta na NS o řád lepší čas než novinář z Auto Moto und Sport, to není vada Stipplera, ale amatérských schopností toho novináře..

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 08. 2020 07:46

A přesně touto logikou je potřeba přistupovat k tvému originálnímu příspěvku, tedy srovnání s M2 CS. Tím vůbec nezpochybňuji, že je RS Q8 brutálně rychlá a to nejen vzhledem k velikosti, hmotnosti.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  31. 08. 2020 07:59

Stippler DTM nejezdi a série GT1 už řadu let neexistuje.

Odpovědět  |   | 
Karel.0  |  31. 08. 2020 09:50

V DTM byl v roce 2004 a 2005. FIA GT1 má řadu nástupců jako FIA GT, Blancpain GT, ale principiálně je to pokračování stejné série.

Odpovědět  |   | 
Bican  |  31. 08. 2020 10:03

Jj, ve voze #4 předvedli vloni Stippler, Kaffer, Vanthoor, Vervisch na Nurbasu neskutečnou podívanou, tolik soubojů na kudlu se nevidí v F1 za celou sezónu.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  02. 09. 2020 11:27

Tie súboje boli fajn

Odpovědět  |   | 
chacha  |  01. 09. 2020 09:46

Psal si že jezdí, ne že jezdil v minulosti, tak to teď neokecávej

Odpovědět  |   | 
Alias  |  30. 08. 2020 16:32

Shrnuto. Jezdi to skvele, vypada to hnusne, cena pet melounu je mimo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  30. 08. 2020 17:24

Asi budu znít naivně, ale i když je centrum Prahy vesměs ruské, tak je tahle obluda v Pařížské spíš pro ostudu, než pro machrování.

Odpovědět  |   | 

aby si to hybridní yaris nespletla s elektromobilem, to E na RZ je na pováženou a vůbec jde tam klima, když motor má stopku?

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  30. 08. 2020 19:00

Když se může v létě lyžovat v Dubai. Když Koptík může brousit Hanu Gregorovou. Když lidé obdivují Rytmuse. Když mají někteří před garáží lvy z bílého mramoru. Když v dotaznících už je kolonka někdy kolonka pro 3 pohlaví. Tak co by někdo nemohl mít takového "froga" za 5 mega? Ale kdyby vozidlo bylo za 2 mega a v jiné barvě, ... tak proč ne.

Odpovědět  |   | 

ano, proč by nemohl, ale sakra co dělá stát a nehlídá je nebo mají k tomu autu speciální řidičák?

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 08. 2020 20:26

Proc je stat nehlida? Ty by jsi mel mit lekarskou peci s dohledem a pritom tu neustale pises pivni moudra.

Odpovědět  |   | 

tak mají VIP řidičák, každý prase pojde a tebe by měli kontaktovat policajti, nebot ty na netu schvaluješ porušování předpisů, pár takových jako si ty už za tohle nesou trest. Teď hledají toho motorkáře, i ty se vychloubáš.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 09. 2020 07:23

Kde vidíš u RS Q8 nutnost porušování předpisů? Spíš mi to přijde, že tahle šunka pro tebe není cenově dosažitelná, tak smrdí.
Nevím jakého motorkáře kdo hledá a co má společného s tímto Audi a najdi mi kde se vychloubám...

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  30. 08. 2020 21:29

To auto je ovela krajsie ako Hana Gregorova. Koptika som nevidel.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 08. 2020 10:24

Tretie pohlavie nie je vymysel modernej doby - napr. na indickom subkontinente ma niekolko storocnu tradiciu a to sexualnu (Kamasutra) aj pravnu, vratane osobnych dokumentov a prava na ochranu :)

Odpovědět  |   | 
Kladivo na krásnou X6  |  30. 08. 2020 19:38

Obří závodní krabice od dortu. Poměr šířky/délky/výšky se zdá být 1:1:1. A tím je vůz nepříjemný. Z drahých suv se mi líbí Bentayga a i to G má něco do sebe.

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 08. 2020 00:07

1:1:1? Kup si brýle, poměr je 200:501:169

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  30. 08. 2020 22:14

Nějak nechápu, proč si někdo koupí SUV a pak ho chce mít jako sporťák.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  31. 08. 2020 06:51

Ivo: Víš co znamená to "S" v označení SUV? Každý při smyslech sice chápe, že je to protimluv, ale vysvětluj to těm hejlům.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 08. 2020 10:25

Povodny vyznam S v skratke SUV bol, ze s tym mozes vyrazit za sportom, resp. robit offroading ako formu 'sportu'.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  31. 08. 2020 10:45

Jenom ukazuješ, že ani netušíš význam základních slov. "S" ve zkratce SUV neznamená sportovní auto, ale auto pro podporu provozování sportovních aktivit, tedy sportovně užitkové vozidlo, které utáhne přívěs s koňmi nebo loď, dokáže s nimi překonat cestu k jezeru nebo projet rozbahněnou louku na závodišti, do kufru nacpat výbavu na paragliding a vyjet s posádkou na skalní útes odkud se skáče, překonat v pohodlí 600 km po dálnicích a silnicích, projet těžší terén k horské chatě etc. Je to tedy auto zaměřené někam mezi pravověrné offroady a běžná silniční auta, se sporťáky to nemá nic dočinění.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  31. 08. 2020 11:39

Kosanovič: Co já tuším či netuším je nepodstatné, podstatné je to, že ty nechápeš psaný text. Poposedni si a přečti si to ještě jednou a zaměř se na kontext toho, co psal Ivo a na ty hejly, o kterých jsem psal já. Moje osoba v tom totiž nehraje žádnou roli.

PS: Mimochodem s tím tvým popisem SUV naprosto souhlasím.

Odpovědět  |   | 
WP  |  31. 08. 2020 07:43

Obchodně funguji s majitelem společnosti, kterému je přes 70 let. Do této chvíle jezdil v RS7, ale léta bohužel nelze odpárat, takže si kvůli pohodlnějšímu nastupování objednal RS Q8. Zůstává mu výkon, který má rád a bonusem dostává vyšší posed, který chtěl.
To je samozřejmě jen jeden příklad, ale dalo by se jich najít podobně logických více.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  31. 08. 2020 07:52

Tak to přesně je. Škoda je hlavně diesla SQ8 je to dokonalý stroj.

Odpovědět  |   | 
Chacha  |  31. 08. 2020 08:03

Takže zakleknout už nemůže ale do prvního patra lézt ano?

Odpovědět  |   | 
Hihi  |  31. 08. 2020 10:25

Je vidět, že jsi v tom autě nikdy ani neseděl. U auta s celkovou výškou 169 cm a s výškou sedáku řidiče nad zemí 55 cm, kterou lze navíc výškově seřídit se nikam neleze, ale pro chlapa běžného vzrůstu se prostě jenom usedne jako na kuchyňskou židli a stejně pohodlně se i vstane, takže to není ani o žuchnutí do nízkého křesla ani drápání se na barovou židličku, prostě pro starší a méně ohebné ideál.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 09. 2020 07:25

Nejde ani tak o nasedání, ale vysedání. Když nevíš, tak se zeptáš. To se mi líbí

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  31. 08. 2020 15:39

Byli jsme na motokárách na M.O a to se vůbec nenaklání v zatáčkách kde by i tohle SUV jelo po 2kolech nebo skončilo na střeše.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 09. 2020 07:26

Já měl včera rýži s kuřecím a taky nepršelo.

Odpovědět  |   | 
Lotte  |  01. 09. 2020 14:14

Napsat, že to auto není hezké může někdo kdo je naprosto bez vkusu, bez urážky ... to auto je nádherné, skvěle jezdí, celkově Audi jak jí máme rádi. Marc Lichte odvádí skvělou práci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

dnes | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster