TEST Audi RS Q8 4.0 TFSI (441 kW): Velký Gatsby z Bratislavy

44 komentářů

Lotte
1. září • 14:14

Napsat, že to auto není hezké může někdo kdo je naprosto bez vkusu, bez urážky ... to auto je nádherné, skvěle jezdí, celkově Audi jak jí máme rádi. Marc Lichte odvádí skvělou práci.

Michal2
31. srpna • 15:39

Byli jsme na motokárách na M.O a to se vůbec nenaklání v zatáčkách kde by i tohle SUV jelo po 2kolech nebo skončilo na střeše.

WP
1. září • 7:26

Já měl včera rýži s kuřecím a taky nepršelo.

Ivo
30. srpna • 22:14

Nějak nechápu, proč si někdo koupí SUV a pak ho chce mít jako sporťák.

WP
31. srpna • 7:43

Obchodně funguji s majitelem společnosti, kterému je přes 70 let. Do této chvíle jezdil v RS7, ale léta bohužel nelze odpárat, takže si kvůli pohodlnějšímu nastupování objednal RS Q8. Zůstává mu výkon, který má rád a bonusem dostává vyšší posed, který chtěl.
To je samozřejmě jen jeden příklad, ale dalo by se jich najít podobně logických více.

Chacha
31. srpna • 8:03

Takže zakleknout už nemůže ale do prvního patra lézt ano?

WP
1. září • 7:25

Nejde ani tak o nasedání, ale vysedání. Když nevíš, tak se zeptáš. To se mi líbí;-)

Hihi
31. srpna • 10:25

Je vidět, že jsi v tom autě nikdy ani neseděl. U auta s celkovou výškou 169 cm a s výškou sedáku řidiče nad zemí 55 cm, kterou lze navíc výškově seřídit se nikam neleze, ale pro chlapa běžného vzrůstu se prostě jenom usedne jako na kuchyňskou židli a stejně pohodlně se i vstane, takže to není ani o žuchnutí do nízkého křesla ani drápání se na barovou židličku, prostě pro starší a méně ohebné ideál.

Kankunen
31. srpna • 7:52

Tak to přesně je. Škoda je hlavně diesla SQ8 je to dokonalý stroj.

Shimi
31. srpna • 6:51

Ivo: Víš co znamená to "S" v označení SUV? Každý při smyslech sice chápe, že je to protimluv, ale vysvětluj to těm hejlům.

Kosanovič
31. srpna • 10:45

Jenom ukazuješ, že ani netušíš význam základních slov. "S" ve zkratce SUV neznamená sportovní auto, ale auto pro podporu provozování sportovních aktivit, tedy sportovně užitkové vozidlo, které utáhne přívěs s koňmi nebo loď, dokáže s nimi překonat cestu k jezeru nebo projet rozbahněnou louku na závodišti, do kufru nacpat výbavu na paragliding a vyjet s posádkou na skalní útes odkud se skáče, překonat v pohodlí 600 km po dálnicích a silnicích, projet těžší terén k horské chatě etc. Je to tedy auto zaměřené někam mezi pravověrné offroady a běžná silniční auta, se sporťáky to nemá nic dočinění.

Shimi
31. srpna • 11:39

Kosanovič: Co já tuším či netuším je nepodstatné, podstatné je to, že ty nechápeš psaný text. Poposedni si a přečti si to ještě jednou a zaměř se na kontext toho, co psal Ivo a na ty hejly, o kterých jsem psal já. Moje osoba v tom totiž nehraje žádnou roli.PS: Mimochodem s tím tvým popisem SUV naprosto souhlasím.

Joe Doe
31. srpna • 10:25

Povodny vyznam S v skratke SUV bol, ze s tym mozes vyrazit za sportom, resp. robit offroading ako formu 'sportu'.

Kladivo na krásnou X6
30. srpna • 19:38

Obří závodní krabice od dortu. Poměr šířky/délky/výšky se zdá být 1:1:1. A tím je vůz nepříjemný. Z drahých suv se mi líbí Bentayga a i to G má něco do sebe.

.
31. srpna • 0:07

1:1:1? Kup si brýle, poměr je 200:501:169

Rokyta ex Acz
30. srpna • 19:00

Když se může v létě lyžovat v Dubai. Když Koptík může brousit Hanu Gregorovou. Když lidé obdivují Rytmuse. Když mají někteří před garáží lvy z bílého mramoru. Když v dotaznících už je kolonka někdy kolonka pro 3 pohlaví. Tak co by někdo nemohl mít takového "froga" za 5 mega? :-D :-O Ale kdyby vozidlo bylo za 2 mega a v jiné barvě, ... tak proč ne. ;-)

Joe Doe
31. srpna • 10:24

Tretie pohlavie nie je vymysel modernej doby - napr. na indickom subkontinente ma niekolko storocnu tradiciu a to sexualnu (Kamasutra) aj pravnu, vratane osobnych dokumentov a prava na ochranu :)

Stary pes
30. srpna • 21:29

To auto je ovela krajsie ako Hana Gregorova. Koptika som nevidel.

petr r. (petrumr)
30. srpna • 19:58

ano, proč by nemohl, ale sakra co dělá stát a nehlídá je nebo mají k tomu autu speciální řidičák?

WP
30. srpna • 20:26

Proc je stat nehlida? Ty by jsi mel mit lekarskou peci s dohledem a pritom tu neustale pises pivni moudra.

petr r. (petrumr)
31. srpna • 15:10

tak mají VIP řidičák, každý prase pojde a tebe by měli kontaktovat policajti, nebot ty na netu schvaluješ porušování předpisů, pár takových jako si ty už za tohle nesou trest. Teď hledají toho motorkáře, i ty se vychloubáš.

WP
1. září • 7:23

Kde vidíš u RS Q8 nutnost porušování předpisů? Spíš mi to přijde, že tahle šunka pro tebe není cenově dosažitelná, tak smrdí.
Nevím jakého motorkáře kdo hledá a co má společného s tímto Audi a najdi mi kde se vychloubám...

petr r. (petrumr)
30. srpna • 17:43

aby si to hybridní yaris nespletla s elektromobilem, to E na RZ je na pováženou a vůbec jde tam klima, když motor má stopku?

JK
30. srpna • 17:24

Asi budu znít naivně, ale i když je centrum Prahy vesměs ruské, tak je tahle obluda v Pařížské spíš pro ostudu, než pro machrování.

Alias
30. srpna • 16:32

Shrnuto. Jezdi to skvele, vypada to hnusne, cena pet melounu je mimo.

Karel.0
30. srpna • 13:08

Velká paráda. Auto jak stodola a na NS zajede lepší čas než BMW M2 CS.

Pavel
30. srpna • 14:10

Seriová SQ8 ten čas nikdy nezajede, zajela to tovární SQ8 s továtním pilotem, která byla hodně upravená, včetně rámu, samozřejmě bez sedadel s upravným motorem s výkonem přes 515 kw + semi-slick atd...Ale to je celkm běžná praxe na NS v reálu to auto jezdí výborně, ale tyhle rekordní časy je potřeba brát s rezervou.

Karel.0
30. srpna • 14:20

Kecáš.

Kankunen
30. srpna • 15:05

Nebuď naiva.

Karel.0
30. srpna • 19:37

Lepší naiva než úplný debil, který tady blábolí nesmysly o SQ8 a přitom je to celé o RS Q8.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
30. srpna • 20:02

https://www.youtube.com/watch...
Z diskuze je snad jasné, že se jedná o čas zajetý RS Q8, SQ8 je překlep.
Auto s rámem, závodní skořepinové sedadlo, bez zadních sedadel atd... to tedy moc seriově nepůsobí a z akcelerace na videu, je snad každému jasné, že je vůz proti serii o hodně výkonnější, takže zajetý čas má nulovou vypovídající hodnotu.

Karel.0
30. srpna • 21:17

Ještě nám prozraď jak z akcelerace ve videu poznáš, že výkon je přes 515 kW. Na nejdelší rovince se sotva doplazí na 300 km/h, přitom sériová verze má Vmax 305. A pro tvoji informaci, rám má dnes při pokusu o rekord na NS prakticky každý.

Pavel
30. srpna • 21:48

Viděl jsi ten okruh, na tomhle okruhu, při aerodynamice té krabice je 302 km/h, zcela nesrovantelné s maximálkou někde na dalnici.
Pro provnání Porsche Turbo S 580 koní, tam dává 299km/h, dle videa.
Lambo Huracan Performante 640 koní tam dává 304 km/h a to má prakticky o tunu menší hmotnost a akceleraci i aerodynamiku nesrovantelně lepší a BMW M5 competition 625 koní, která je taky v reálu daleko rychlejší na akceleraci, než seriové RS Q8, tam dává dle videa 290 km/h, tak je snad každému jasný, že tohle Audi je hodně upraveno. .
Časy továrních aut s rámem, prostě nemají vypovídající hodnotu, že to tak řeší některé automobilky, je vždy tak trochu podpásovka a jen reklama, že jejich vůz, zajede výborný čas.
V reálu, pak koupíš daný vůz viz. testy auto-motor-und -sport a uvedenému času se nedá zdaleka přiblížit, tak k čemu je pak takové porovnání časů.

Karel.0
30. srpna • 23:58

Jinak samozřejmě, že Frank Stippler, který jezdí řadu závodních sérií počínaje GT1 a DTM konče a na 24h Nürburgringu a už dvakrát vyhrál, naposledy vloni, vytáhne z každého auta na NS o řád lepší čas než novinář z Auto Moto und Sport, to není vada Stipplera, ale amatérských schopností toho novináře..

TVL
31. srpna • 7:59

Stippler DTM nejezdi a série GT1 už řadu let neexistuje.;-)

Karel.0
31. srpna • 9:50

V DTM byl v roce 2004 a 2005. FIA GT1 má řadu nástupců jako FIA GT, Blancpain GT, ale principiálně je to pokračování stejné série.

chacha
1. září • 9:46

Psal si že jezdí, ne že jezdil v minulosti, tak to teď neokecávej

Bican
31. srpna • 10:03

Jj, ve voze #4 předvedli vloni Stippler, Kaffer, Vanthoor, Vervisch na Nurbasu neskutečnou podívanou, tolik soubojů na kudlu se nevidí v F1 za celou sezónu.
https://www.youtube.com/watch...

speedfred
2. září • 11:27

Tie súboje boli fajn ;-)

WP
31. srpna • 7:46

A přesně touto logikou je potřeba přistupovat k tvému originálnímu příspěvku, tedy srovnání s M2 CS. Tím vůbec nezpochybňuji, že je RS Q8 brutálně rychlá a to nejen vzhledem k velikosti, hmotnosti.

Karel.0
30. srpna • 23:46

Jenže pokud si to video pořádně prohlédneš, tak na celé té rovince nepřesáhne RS Q8 nějakých 290-292 km/h a teprve pod mostem v krátkém padáku a v zatáčce dosahuje 302 km/h (čas 7:22), tedy v místě, kde všichni dávají nohu z plynu a klesá jim rychlost někam na 290. Na stejné místě dráhy třeba to Turbo S spadne z 299 před mostem na 292 (čas 7:28),
https://www.youtube.com/watch...
Řidič RS Q8 drží podlahu a díky klesání dráhy v té zatáčce naopak nabere onu maximální rychlost 302. Následně také má hodně práce se korigováním směru, ale auto udrží. Proč ostatní dávají nohu z plynu za mostem kde by mohli dosáhnout maximální rychlosti má jen dvě vysvětlení, jsou to sralbotkové a nejedou hranu nebo ta auta by to skutečně nezvládla.

Pavel
31. srpna • 22:13

Je to marné, je to marné, je to marné ....
Od začátku poukazuji na naprostou nesrovnalost mezi akcelerací RS Q8 seriová vs ta upravená, co zajela rekordní čas na NS. To, že je Frank Stippler, špičkový pilot, je bez debat.
Pro porovnání:
Seriová Audi RS Q8 má např 0-250 km/h za 24,18 sec a dál už prostě moc nejede, velký odpor vzduchu a hmotnost zabíjí výkon motoru viz. https://www.youtube.com/watch...
Pro porovnání BMW M5 Competition, které je na té rovince přesto pomalejší, má 0- 250 17,57 sec, což je propastných 6,61 sec rychlejší a od 250 km/h nahorů, je rozdíl ještě daleko větší viz. https://www.youtube.com/watch... o zmíněném Porsche Turbo S nebo Huracan Performante se ani nebavím.

Allamarein
30. srpna • 12:50

Přes všechny impozantní parametry to auto pořád není a není hezké. A zejména zepředu vypadá jako už bourané, zapracování masky, rámečku kolem a světel je ohyzdné.

jano
30. srpna • 16:17

Je to hnus.

Doporučujeme

Články odjinud