Nové Audi RS Q8 poprvé naživo: Levný brácha Lamborghini Urus musí být trhák!

49 komentářů

Wikidy
22. listopadu • 1:59

jako kus techniky luxus, ale jako auto je to jen přerostlá nepraktická bouda, ve které si zbohatlíci budou kompenzovat své mentální nebo fyzické nedostatky.

Stealth01
22. listopadu • 8:23

Zbohatlík je kdo? Určitě ti, co si nakradli peníze, to přece nemohli normální prací vydělat, že?
Mentální nedostatky? Mluvil jsi se všemi majiteli těchto aut? Díval se jim na penis, že to všechno střílíš tak hezky od boku?
Z takových lidí s takovými názory je mi fakt nevolno, sorry...

bzzz
22. listopadu • 7:11

Nic lepsiho na sklade nemate? Tridni boj neskoncil?

Stary pes
21. listopadu • 20:54

Krasne auto a ta zelena, to je nieco. Audi v poslednej dobe robi skvele auta. Vsetci testovaci jazdi v testoch, ktore som videl boli nadseni z jazdneho prejavu tohto modelu. A je jedno ci ide o podvozok, motor, brzdy. Mam rad velke SUV a je mi jedno ze sa to niekomu nepaci.

Hulk
20. listopadu • 20:12

Líbí se mi hlavně jako perfektní nasírač zelených hlávek, proletářů všech zemí a dalších hňupů.
;-)

Assire var Anahid
21. listopadu • 7:58

Tomu říkám nazor... hodný pitomce.

Hulk
21. listopadu • 11:30

Á potrefení proletáři už kejhají. :-D

mpolan
21. listopadu • 13:19

Ty budeš asi docela jednoduchý mozeček, co? Každý, kdo neslintá nad podobnou úchylárnou a nehaní EU a ekologii je proletář, jo?
Ty máš fakt dobře nasráno v palici.

Jan
21. listopadu • 0:11

Ty jsi úplně vypatlaný. On si určitě někdo koupí výkonné auto kvůli tvému debilnímu názoru. Se zavři přes noc do garáže s puštěným motorem, tak Bursíka určitě vytočíš doběla, demente.

bzzz
20. listopadu • 17:50

Taaak konecne nejen brutalne vykonne ale i - podle fotografii - KRASNE SUV ;-)

Assire Var Anahid
20. listopadu • 19:00

Co je na tom krásného? Jen další přerostlá almara.

Frajer
20. listopadu • 19:17

Zkus se s tim svezt par tisic km .....pak promluvíš jinak

Assire var Anahid
21. listopadu • 7:57

Po svezení se almara snad zmenší? Ne, zůstane pořád ošklivou, přerostlou almarou.

stealth01
21. listopadu • 8:14

Tak určitě se nezmenší, ale spíše jde o pocity. Budeš si připadat jako za volantem silného hot-hatch. Pokud máš zbytek objektivity a rozumného pohledu na věc, pak to mohu téměř garantovat. Ona mi stačila projížďka s SQ8, abych podobné pocity prožil...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
21. listopadu • 8:46

No vidíš. A kdybys techniku SQ8 nacpal do hothatche, máš z něj závodní auto blízké úrovni okruhových speciálů a zážitek bude zase jinde. A v placatém sporťáku zase jinde...
Tvým popisům pocitů věřím. Ale pak si řeknu - když to umí hothatch, k čemu potřebuju třítunovou obludu?

Stealth01
21. listopadu • 11:45

Myslim, ze jako člověk s kličky od R8 nepotřebuji vysvětlovat už po sté těžiště a podobně.
V té obludě je to úplně o něčem jiném. Prostor, komfort a bezpečí jsou na trochu jiné úrovni než v hot hatchi. Měl jsem Golf GTI a nacpat tam celou rodinu s mými dvěma metry bylo fakt dost obtížné a znamenalo to řadu kompromisů. Tady neděláš kompromisy. Není a nebude to sportovní auto, ale v podstatě se v něm tak citis.
Plus nikdy normální hot hatch nebude mít takovou akustickou pohodu, ticho léčí.

mpolan
21. listopadu • 13:17

Už to, jako obvykle, otáčíš jinam. Nejdřív jde o jízdu, za kterou SQ8 vděčí přebujelé technice a elektronice. Bez ní by to bylo neřiditelné auto, protože v podstatě ji už řídí jen ty počítače. V té R8 taky nemáš tolik pomocníků, které jsou v Q8, že?
Ke sportovnímu autu patří i ten zvuk a pocit práce s ním. Ne to, že auto jede za tebe a ty se jen vezeš. Takhle máš jen přemotorovanou, rychlou bestii, která ale skutečně není a nebude sportovní. A už vůbec ne hezká.

Stealth01
22. listopadu • 8:19

Pokud nejsi skutečný ignorant všeho, co je vyšší než 1m, tak musíš vědět, že je to nesmysl. SUV je pro většinu situací zcela dostačující svým projevem a jízdními vlastnostmi a že by bylo bez elektroniky neřiditelné je jen sci-fi ve Tvé hlavě.
Asi už nemám zájem o tom diskutovat, nikdo z velkých SUV nedělá supersporty, ale fakt, že na severní smyčce je RS Q8 stejně rychlá jako Radical SR3, Corvette Z06 nebo Murciealago a fakt, že R8 V10 ztrácí se svou lehkou konstrukcí a stejnou dynamikou 2 sekundy, jen mluví ve prospěch této bestie.
Mnoho lidí ji zvolí vůči supersportu právě pro daleko větší použitelnost ve všech situacích.

Inkvizitor
21. listopadu • 8:28

Věřím, že se Audi podařilo postavit ultimátní káru a majitelé nebudou mít sebemenší problém s řízením. Zároveň je fakt, že tento automobil je výrazně širší než všechny dodávky na trhu, výrazně širší než S klasse, Bentley Continental. Je to nutné? S tímhle vozem by se majitel vůbec neměl ukazovat na veřejných parkovištích. Jsem zvědav, kolik řidiček uvázne a zašpuntuje podzemní parking. Vozy těchto rozměrů řadím do kategorie trapna pro malopindíky. V Evropě není pro taková hovada místo.

Inkvizitor
21. listopadu • 8:28

Věřím, že se Audi podařilo postavit ultimátní káru a majitelé nebudou mít sebemenší problém s řízením. Zároveň je fakt, že tento automobil je výrazně širší než všechny dodávky na trhu, výrazně širší než S klasse, Bentley Continental. Je to nutné? S tímhle vozem by se majitel vůbec neměl ukazovat na veřejných parkovištích. Jsem zvědav, kolik řidiček uvázne a zašpuntuje podzemní parking. Vozy těchto rozměrů řadím do kategorie trapna pro malopindíky. V Evropě není pro taková hovada místo.

Stealth01
21. listopadu • 11:49

Šířka S Class 2130 mm
Šířka Q8 2190 mmNa každé straně 3 centimetry (slovy tři centimetry) je fakt výrazně širší a nepoužitelné?
O řidičky bych se nestaral, nemyslím ze by to byl jakýkoliv problém. Ještě jsem neviděl řidiče SUV který by nedokázal vyparkovat nebo naopak zajet na místo.

Dusan
21. listopadu • 21:45

Ne ze bych chtel tady propagovat at si lide povinne kupuji auta velikosti Mini jako predrecnik, ale ciste z praktickeho hlediska, ano sest centimetru rozdil v sirce je u osobniho auta docela hodne. Jako bez centaku 2.2 metru na sirku je na osobni auto v Evrope opravdu dost a bude to prinaset spoustu problemu i v beznem praktickem zivote.

stealth01
22. listopadu • 6:43

Ja jsem zatím naprosto v pohodě v jakémkoliv prostoru. Úzké uličky, parkování na extrémně omezeném prostoru v garážích. Subjektivně nevnimam rozdíly mezi sedanem střední třídy a velkým SUV. Samozřejmě bez kamer a senzorů bych si tak jistý nebyl.

bzzz
21. listopadu • 22:18

Na cestach no problem, ve vlastni garazi (resp vlastni pozemek) no problem, komercni parkovani (firmy, nakupni centra apod) no problem. Kde je tedy problem?

mpolan
21. listopadu • 13:49

Tak to já takové experty potkávám každý týden v CČM.

.
21. listopadu • 12:50

Ono to je ale i o úzkých silničkách, kde to už je někdy problém když protijedoucímu se nechce moc ke kraji. Už s dvojkovým Tiguanem mám někdy problém, např. silnička kolem přehrady Souš kudy často jezdím. S tímhle bych tam už nejel.

mpolan
21. listopadu • 13:51

Tohle je věc, které jsem si dnes taky všiml. Kdekdo má SUV, ale vlastně s ním neumí pořádně jezdit, nevidí z něj, není ochotný zajet ke kraji. Na horších cestách se jim pak nechce už vůbec, jak kdyby si tu nádheru snad měli rozbít.
Auta nenarostla zase o tolik, aby se na silnice sama o sobě nevešla. Ale vlivem neschopnosti lidí je ovládat ten prostor ubyl výrazně více.

stealth01
21. listopadu • 16:29

Jasně, všichni kromě mě jsou neschopní řidiči. Taková klasika v názorech.

Kužílek
21. listopadu • 23:34

Hele neztrácej tady čas s lidmi, kteří s podobným autem nikdy nejeli ani nepojedou a koukej připravit na svém kanále testík tohoto krasavce. Už se těším :-))

mpolan
21. listopadu • 19:35

Zase čteš věci, které tam nejsou? Dotkl jsem se tvého ega, že bys jezdil stejně blbě jako mnou popsaní exoti?

.
21. listopadu • 15:49

O protijedoucím SUV jsem nic nepsal. A naposled to byl nějaký umělec s naleštěným Cliem a půl metru od krajnice.

Karel.
21. listopadu • 16:06

Důchodci v Cliu jsou nejhorší, blbě vidí, tak jedou po prostředku a uhýbat nestíhají.

.
21. listopadu • 16:49

Tak to já v SUV jako skorodůchodce jsem asi obecné ohrožení. :-D

Inkvizitor
21. listopadu • 12:24

No pochopitelně, že to je problém. Největší hovado S klasse, které se hlavně využívá, jako repre vůz, většinou je i postaráno o parking. Ok. Q8 je koncipovaný jako vůz denního využití a o dalších 6cm širší, které na parkovacím místě nejsou. V EVROPĚ se nevejde. Moskva, Peking, Dubaj, L.A., tam se můžeš rozvalovat v čem chceš.

.
21. listopadu • 12:32

Možnosti majitele RS Q8 a S-klasse budou velmi podobné, takže není problém ani ten parking, stačí se podívat na vyhrazená stání po VIP klienty v různých pražských parkovacích domech, VIP myčka a stání o velikosti dvou normovaných, jestli tam stojí S klasse, nebo Q8 je úplně jedno, ta Q8 díky kratší délce a natáčecí zadní nápravě bude dokonce daleko mrštnější v pravých vinglech než ta S-klasse.

Inkvizitor
21. listopadu • 13:47

Nejde o finanční, ale duševní možnosti. Zkus si někdy stoupnout poblíž O2 arény a uvidíš co vyvádí lidé s možnostmi, jen aby ušetřili za parkování. Ne všichni, abych negeneralizoval.

.
21. listopadu • 14:16

Nevšiml jsem si, že by majitelé aut za cca 4 mio. někde hledali jak ušetřit na parkování.

.
21. listopadu • 14:16

Nevšiml jsem si, že by majitelé aut za cca 4 mio. někde hledali jak ušetřit na parkování.

.
20. listopadu • 19:21

Nevypadá to špatně, ale už je moc široký.

Jano
20. listopadu • 19:34

Totálny gýč. A tá predná obrovská maska hnus.

gx
20. listopadu • 17:48

Paráda, jenom si mohli ušetřit eko buzerace jako vypínání válců.

jogurt
20. listopadu • 20:49

Vypínají se jen když je nepotřebujete, v reálu kromě výrazně nižší spotřeby vůbec nic nepoznáte.

Kamil
20. listopadu • 17:40

Slušné dělo, dnes představený DBX vedle toho vypadá jak chudý příbuzný.

Tomáš
21. listopadu • 10:21

Pobavil, viděl jsem videa obou interiérů a Audi je prostě Audi, neurazí - nenadchne, zítra si nepamatujete. To Aston je jinde, má duši, ale to pochopí zase jenom někdo s duší...

Rolf
20. listopadu • 16:07

Tohle je porno, naprostá dominance. Lichte válí!

OTTO
21. listopadu • 11:48

Tak s tím pornem bych souhlasil, ale to je asi tak všechno.
Jinak abych i chválil, ze všech "SUV kupé" vypadá nejlíp.

XiXao
20. listopadu • 18:55

Je to hnus, jako celá kategorie SUV. Nechápu, jak se u toho může někdo ukájet.

stealth01
20. listopadu • 22:20

Normální asi bude jen to, co se líbí tobě. Ostatní jsou debilové, ze?

Puk
20. listopadu • 16:41

Je to pekne, ale na to, jak je to velke auto jsou ty sedacky moc uzke. Myslim si, ze trochu urostlejsi clovek nebude mit pod zadkem moc pohodli.

Doporučujeme

Články odjinud