Nové Audi RS Q8 poprvé naživo: Levný brácha Lamborghini Urus musí být trhák!

Rolf  |  20. 11. 2019 16:07

Tohle je porno, naprostá dominance. Lichte válí!

Odpovědět  |   | 
Puk  |  20. 11. 2019 16:41

Je to pekne, ale na to, jak je to velke auto jsou ty sedacky moc uzke. Myslim si, ze trochu urostlejsi clovek nebude mit pod zadkem moc pohodli.

Odpovědět  |   | 
XiXao  |  20. 11. 2019 18:55

Je to hnus, jako celá kategorie SUV. Nechápu, jak se u toho může někdo ukájet.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 11. 2019 22:20

Normální asi bude jen to, co se líbí tobě. Ostatní jsou debilové, ze?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  21. 11. 2019 11:48

Tak s tím pornem bych souhlasil, ale to je asi tak všechno.
Jinak abych i chválil, ze všech "SUV kupé" vypadá nejlíp.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  20. 11. 2019 17:40

Slušné dělo, dnes představený DBX vedle toho vypadá jak chudý příbuzný.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  21. 11. 2019 10:21

Pobavil, viděl jsem videa obou interiérů a Audi je prostě Audi, neurazí - nenadchne, zítra si nepamatujete. To Aston je jinde, má duši, ale to pochopí zase jenom někdo s duší...

Odpovědět  |   | 
gx  |  20. 11. 2019 17:48

Paráda, jenom si mohli ušetřit eko buzerace jako vypínání válců.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  20. 11. 2019 20:49

Vypínají se jen když je nepotřebujete, v reálu kromě výrazně nižší spotřeby vůbec nic nepoznáte.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  20. 11. 2019 17:50

Taaak konecne nejen brutalne vykonne ale i - podle fotografii - KRASNE SUV

Odpovědět  |   | 
Assire Var Anahid  |  20. 11. 2019 19:00

Co je na tom krásného? Jen další přerostlá almara.

Odpovědět  |   | 
Frajer  |  20. 11. 2019 19:17

Zkus se s tim svezt par tisic km .....pak promluvíš jinak

Odpovědět  |   | 
.  |  20. 11. 2019 19:21

Nevypadá to špatně, ale už je moc široký.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  20. 11. 2019 19:34

Totálny gýč. A tá predná obrovská maska hnus.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  21. 11. 2019 07:57

Po svezení se almara snad zmenší? Ne, zůstane pořád ošklivou, přerostlou almarou.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 11. 2019 08:14

Tak určitě se nezmenší, ale spíše jde o pocity. Budeš si připadat jako za volantem silného hot-hatch. Pokud máš zbytek objektivity a rozumného pohledu na věc, pak to mohu téměř garantovat. Ona mi stačila projížďka s SQ8, abych podobné pocity prožil...

Odpovědět  |   | 
Inkvizitor  |  21. 11. 2019 08:28

Věřím, že se Audi podařilo postavit ultimátní káru a majitelé nebudou mít sebemenší problém s řízením. Zároveň je fakt, že tento automobil je výrazně širší než všechny dodávky na trhu, výrazně širší než S klasse, Bentley Continental. Je to nutné? S tímhle vozem by se majitel vůbec neměl ukazovat na veřejných parkovištích. Jsem zvědav, kolik řidiček uvázne a zašpuntuje podzemní parking. Vozy těchto rozměrů řadím do kategorie trapna pro malopindíky. V Evropě není pro taková hovada místo.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  21. 11. 2019 11:49

Šířka S Class 2130 mm
Šířka Q8 2190 mm

Na každé straně 3 centimetry (slovy tři centimetry) je fakt výrazně širší a nepoužitelné?
O řidičky bych se nestaral, nemyslím ze by to byl jakýkoliv problém. Ještě jsem neviděl řidiče SUV který by nedokázal vyparkovat nebo naopak zajet na místo.

Odpovědět  |   | 
Inkvizitor  |  21. 11. 2019 12:24

No pochopitelně, že to je problém. Největší hovado S klasse, které se hlavně využívá, jako repre vůz, většinou je i postaráno o parking. Ok. Q8 je koncipovaný jako vůz denního využití a o dalších 6cm širší, které na parkovacím místě nejsou. V EVROPĚ se nevejde. Moskva, Peking, Dubaj, L.A., tam se můžeš rozvalovat v čem chceš.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2019 12:32

Možnosti majitele RS Q8 a S-klasse budou velmi podobné, takže není problém ani ten parking, stačí se podívat na vyhrazená stání po VIP klienty v různých pražských parkovacích domech, VIP myčka a stání o velikosti dvou normovaných, jestli tam stojí S klasse, nebo Q8 je úplně jedno, ta Q8 díky kratší délce a natáčecí zadní nápravě bude dokonce daleko mrštnější v pravých vinglech než ta S-klasse.

Odpovědět  |   | 
Inkvizitor  |  21. 11. 2019 13:47

Nejde o finanční, ale duševní možnosti. Zkus si někdy stoupnout poblíž O2 arény a uvidíš co vyvádí lidé s možnostmi, jen aby ušetřili za parkování. Ne všichni, abych negeneralizoval.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2019 14:16

Nevšiml jsem si, že by majitelé aut za cca 4 mio. někde hledali jak ušetřit na parkování.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2019 14:16

Nevšiml jsem si, že by majitelé aut za cca 4 mio. někde hledali jak ušetřit na parkování.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2019 12:50

Ono to je ale i o úzkých silničkách, kde to už je někdy problém když protijedoucímu se nechce moc ke kraji. Už s dvojkovým Tiguanem mám někdy problém, např. silnička kolem přehrady Souš kudy často jezdím. S tímhle bych tam už nejel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 13:51

Tohle je věc, které jsem si dnes taky všiml. Kdekdo má SUV, ale vlastně s ním neumí pořádně jezdit, nevidí z něj, není ochotný zajet ke kraji. Na horších cestách se jim pak nechce už vůbec, jak kdyby si tu nádheru snad měli rozbít.
Auta nenarostla zase o tolik, aby se na silnice sama o sobě nevešla. Ale vlivem neschopnosti lidí je ovládat ten prostor ubyl výrazně více.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2019 15:49

O protijedoucím SUV jsem nic nepsal. A naposled to byl nějaký umělec s naleštěným Cliem a půl metru od krajnice.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  21. 11. 2019 16:06

Důchodci v Cliu jsou nejhorší, blbě vidí, tak jedou po prostředku a uhýbat nestíhají.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 11. 2019 16:49

Tak to já v SUV jako skorodůchodce jsem asi obecné ohrožení.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 11. 2019 16:29

Jasně, všichni kromě mě jsou neschopní řidiči. Taková klasika v názorech.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 19:35

Zase čteš věci, které tam nejsou? Dotkl jsem se tvého ega, že bys jezdil stejně blbě jako mnou popsaní exoti?

Odpovědět  |   | 
Kužílek  |  21. 11. 2019 23:34

Hele neztrácej tady čas s lidmi, kteří s podobným autem nikdy nejeli ani nepojedou a koukej připravit na svém kanále testík tohoto krasavce. Už se těším

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 13:49

Tak to já takové experty potkávám každý týden v CČM.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  21. 11. 2019 21:45

Ne ze bych chtel tady propagovat at si lide povinne kupuji auta velikosti Mini jako predrecnik, ale ciste z praktickeho hlediska, ano sest centimetru rozdil v sirce je u osobniho auta docela hodne. Jako bez centaku 2.2 metru na sirku je na osobni auto v Evrope opravdu dost a bude to prinaset spoustu problemu i v beznem praktickem zivote.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2019 22:18

Na cestach no problem, ve vlastni garazi (resp vlastni pozemek) no problem, komercni parkovani (firmy, nakupni centra apod) no problem. Kde je tedy problem?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  22. 11. 2019 06:43

Ja jsem zatím naprosto v pohodě v jakémkoliv prostoru. Úzké uličky, parkování na extrémně omezeném prostoru v garážích. Subjektivně nevnimam rozdíly mezi sedanem střední třídy a velkým SUV. Samozřejmě bez kamer a senzorů bych si tak jistý nebyl.

Odpovědět  |   | 
Inkvizitor  |  21. 11. 2019 08:28

Věřím, že se Audi podařilo postavit ultimátní káru a majitelé nebudou mít sebemenší problém s řízením. Zároveň je fakt, že tento automobil je výrazně širší než všechny dodávky na trhu, výrazně širší než S klasse, Bentley Continental. Je to nutné? S tímhle vozem by se majitel vůbec neměl ukazovat na veřejných parkovištích. Jsem zvědav, kolik řidiček uvázne a zašpuntuje podzemní parking. Vozy těchto rozměrů řadím do kategorie trapna pro malopindíky. V Evropě není pro taková hovada místo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 08:46

No vidíš. A kdybys techniku SQ8 nacpal do hothatche, máš z něj závodní auto blízké úrovni okruhových speciálů a zážitek bude zase jinde. A v placatém sporťáku zase jinde...
Tvým popisům pocitů věřím. Ale pak si řeknu - když to umí hothatch, k čemu potřebuju třítunovou obludu?

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  21. 11. 2019 11:45

Myslim, ze jako člověk s kličky od R8 nepotřebuji vysvětlovat už po sté těžiště a podobně.
V té obludě je to úplně o něčem jiném. Prostor, komfort a bezpečí jsou na trochu jiné úrovni než v hot hatchi. Měl jsem Golf GTI a nacpat tam celou rodinu s mými dvěma metry bylo fakt dost obtížné a znamenalo to řadu kompromisů. Tady neděláš kompromisy. Není a nebude to sportovní auto, ale v podstatě se v něm tak citis.
Plus nikdy normální hot hatch nebude mít takovou akustickou pohodu, ticho léčí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 13:17

Už to, jako obvykle, otáčíš jinam. Nejdřív jde o jízdu, za kterou SQ8 vděčí přebujelé technice a elektronice. Bez ní by to bylo neřiditelné auto, protože v podstatě ji už řídí jen ty počítače. V té R8 taky nemáš tolik pomocníků, které jsou v Q8, že?
Ke sportovnímu autu patří i ten zvuk a pocit práce s ním. Ne to, že auto jede za tebe a ty se jen vezeš. Takhle máš jen přemotorovanou, rychlou bestii, která ale skutečně není a nebude sportovní. A už vůbec ne hezká.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  22. 11. 2019 08:19

Pokud nejsi skutečný ignorant všeho, co je vyšší než 1m, tak musíš vědět, že je to nesmysl. SUV je pro většinu situací zcela dostačující svým projevem a jízdními vlastnostmi a že by bylo bez elektroniky neřiditelné je jen sci-fi ve Tvé hlavě.
Asi už nemám zájem o tom diskutovat, nikdo z velkých SUV nedělá supersporty, ale fakt, že na severní smyčce je RS Q8 stejně rychlá jako Radical SR3, Corvette Z06 nebo Murciealago a fakt, že R8 V10 ztrácí se svou lehkou konstrukcí a stejnou dynamikou 2 sekundy, jen mluví ve prospěch této bestie.
Mnoho lidí ji zvolí vůči supersportu právě pro daleko větší použitelnost ve všech situacích.

Odpovědět  |   | 
Hulk  |  20. 11. 2019 20:12

Líbí se mi hlavně jako perfektní nasírač zelených hlávek, proletářů všech zemí a dalších hňupů.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  21. 11. 2019 00:11

Ty jsi úplně vypatlaný. On si určitě někdo koupí výkonné auto kvůli tvému debilnímu názoru. Se zavři přes noc do garáže s puštěným motorem, tak Bursíka určitě vytočíš doběla, demente.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  21. 11. 2019 07:58

Tomu říkám nazor... hodný pitomce.

Odpovědět  |   | 
Hulk  |  21. 11. 2019 11:30

Á potrefení proletáři už kejhají.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2019 13:19

Ty budeš asi docela jednoduchý mozeček, co? Každý, kdo neslintá nad podobnou úchylárnou a nehaní EU a ekologii je proletář, jo?
Ty máš fakt dobře nasráno v palici.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  21. 11. 2019 20:54

Krasne auto a ta zelena, to je nieco. Audi v poslednej dobe robi skvele auta. Vsetci testovaci jazdi v testoch, ktore som videl boli nadseni z jazdneho prejavu tohto modelu. A je jedno ci ide o podvozok, motor, brzdy. Mam rad velke SUV a je mi jedno ze sa to niekomu nepaci.

Odpovědět  |   | 
Wikidy  |  22. 11. 2019 01:59

jako kus techniky luxus, ale jako auto je to jen přerostlá nepraktická bouda, ve které si zbohatlíci budou kompenzovat své mentální nebo fyzické nedostatky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 11. 2019 07:11

Nic lepsiho na sklade nemate? Tridni boj neskoncil?

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  22. 11. 2019 08:23

Zbohatlík je kdo? Určitě ti, co si nakradli peníze, to přece nemohli normální prací vydělat, že?
Mentální nedostatky? Mluvil jsi se všemi majiteli těchto aut? Díval se jim na penis, že to všechno střílíš tak hezky od boku?
Z takových lidí s takovými názory je mi fakt nevolno, sorry...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A