Hned po výplatě si jich objednám minimálně 8.Když najdu výhodné a pohodle body taky kupuju dva páry.
Urus má kapku lepší hodnoty, ale Q8 vypadá, že je buď více odladěná, protože ho na okruhu překonala. O jaký okruh jde všichni ví. Ač má VW AG svůj vlastní širší okruh kde by platit nájem nemuseli, pronajímá si ten nejtěžší nejrespektovanější Audi Sport a 8000hodin ladí techniku RS modelů na ideální hodnoty, je to možná lépe vyzbrojená laboratoř, než je Houton pro vesmírní program! Nic na tom není, tohle mělo dříve už Porsche, je to v podstatě totéž pod jinou značkou. Mimochodem RS Q8 ladili 16000hodin. Takže Urus je silnější papírově ale tohle je ukrutně odladěné daily car. Zbývá otázka, kdo si ho koupí. Ty standartní desetipístové karbonkeramiky budou stát v servise s daní a prací a brzdovkou a olejem a autokosmetikou tak přibližně odhadem asi přesně tolik, jako Audi A1 v základní verzi :-D
Karbonkeramiky jsou na každodenní ježdění k ničemu. Podobně je to s nízkoprofilovýma pneumatikama, ale všude je cpou. Je třeba si užít sportovní jízdu, na těch rozmlácených silnicích.
tole auto a vlastně všecy "prémie" jsou výhodné (někdy i nutné) rp ty, kteří by ohrozili svoji slibnu kariéru kdyby na na parkovišti vedení korporátu zaparkovali Okrávkui vedle Medvěda nebo Porsche..ale pozor na subordinaci!!:-D
Vyhodna koupe akorat pro lidi, kteri potrebuji snizit dane (resp. optimalizovat naklady ;-) .
Poopravim - vyhodna kupa pre ludi, ktori potrebuju legalizovat prijmy.
No ty jsi hlava, jak se dají koupí drahého auta legalizovat příjmy? Koupí drahého auta na své příjmy akorát poukážeš a když je nemáš legální, tak po tobě skočí berňák. Jestli si myslíš, že můžeš přijít do salónu Audi a vyklopit tam 4 mega v igelitce v tisícovkách smotaných do ruličky s vůní trávy (což šlo naposledy někdy v devadesátkách), tak jsi nejspíš v poslední době nikdy nekupoval nové auto.
Chlapce zlaty, o svete vies toho strasne malo.O igelitkach rec nebola. Ale to len vypoveda o tvojej naivite.
Klidně se rozepiš, jak se koupí drahého auta dají vyprat peníze. Rád se zasměji.
Snížení daní je spíše vedlejší (ale příjemný) efekt koupě do firmy. Ale firma si na to musí stále vydělat a musí být v zisku, aby to mělo smysl odečítat z daní.Obojí je kumšt. Takže není co závidět.
Běžné Q8 bude za pár let nejoblíbenější suv, jen co se v Německu zajedou. A to jsem vždy v centru města kroutil hlavou nad nemocnými lidmi s Escalade. Tady bude teprve pacientů.
To víte, invalidní důchodci přece nebudou jezdit velorexem, když si můžou jezdit v Escalade.
A co takhle přikázat lidem, po čem mají toužit a co si mají za své peníze koupit?Nebo taky můžeme lidem přidělovat peníze a dělat nákupní seznamy do supermarketu.
S dovolením si teď trochu zabychařím...Jako dortského zákazníka by mě naprosto a jednou provždy odradil ten paket Ř S Dynamik který obsahuje lepší práci stabilizátoru a diferenciálu. V tom autě nedostanete lepší stabilizátory a diferenciály ty jsou prostě pořád stejné jako v základu, jenom to vám k nim dodají lepší software. to auto to už základu mohlo umět lépe bez jakýkoliv zvýšených nákladů výrobce , ale oni ho úmyslně udělali horší aby vám pak nutili paket.Nevím jak se cítí člověk který je ochoten utratit za auto nějakých 3,5 mil a zároveň ho tady očividně a úmyslně odrbavaji.
Možná prvně prolést konfigurátor co obsahuje paket RS Dynamik paket plusZvýšení maximální rychlosti na 305 km/hquattro se sportovním diferenciálem na zadní nápravě Permanentní pohon všech kol se samosvorným středovým diferenciálem a sportovním diferenciálem na zadní nápravě. Klasický zadní diferenciál je zde osazen 2 dalšími superpozičními stupni s elektronicky ovládanými více lamelovými spojkami. Inteligentní strategie pohonu quattro neustále aktivně a variabilně vypočitává ideální rozdělení točivého momentu mezi zadní kola se zameřením na vynikající ovladatelnost. Při zatáčení nebo zrychlování při výjezdu ze zátáčky je točivý moment přenášen na kolo, které je na vnější straně zatáčky. Výsledkem je, že systém může předejít nedotáčivosti vozidla v její rané fázi. Specifické RS přizpůsobení softwaru.Elektromechanická aktivní stabilizace náklonu karoserie Snižuje náklánění karoserie při zatáčení. Zvyšuje jízdní dynamiku díky aktivnímu rozdělování momentů mezi přední a zadní nápravou.Že by v základu byly na stabilizátorech ty aktivní členy jen bez kabelu k řídící jednotce se mi taky moc nezdá :-))
V této diskuzi jsem oblíbený a nemám co ztratit. Proto se zeptám. Co znamená slovíčko dortský? Dovedlo mě to na Dortské kánony a dál jsem v ***. Děkuji.
Tento prispevok mi dava zmysel.
nemyslím si že máš pravdu. vycházíš jakoby z toho že software je zadarmo a jeho vývoj a ladění nic nestojí. Pominu-li že to bude pravděpodobně celkově tužšeji nastavené auto (a tedy skutečně relevantní věc na příplatek pouze pro toho kdo tužší nastavení chce), tak vyladit ten SW pro práci podvozku na vyšší rychlost a rychlejší rekace určitě něco stálo - peníze a zejména práci lidí při testování. A to že si za to nechá audi pořádně zaplatit a neúčtuje si za to 20 000 je jasný já bych to neudělal jinak. Každý špičkový produkt je prostě drahý.
Jenže oni už ten podvozek v rámci vývoje ladily. A mohli to rovnou udělat lépe a nahotovo. Takto dokonce dělali dvojí práci, protože jednou ho ladili hůře a podruhé lépe - takže měli dvojí náklady
Tady jde o ladění pro jiný kola, brzdy a styl jízdy. Sice jsou tyto věci nabízeny zvlášť, ale smysl dávají jen v této kombinaci.
Nesmysl, podvozek odladěný pro pohodlnou jízdu je něco zcela jiného než ultimativní ladění na NS, obojí stojí vývoj a testování. Rozdíl je ten, že devět lidí z deseti si koupí to ladění pro běžné ježdění a jenom jeden to ultimativní a ten si to holt musí zaplatit, zcela normální u všech automobilek.
Tak to je výhodná koupě, paráda.
Proti Urusu je ta cena skvělá, nezdá se ti?
Hned zítra ho půjdu koupit do Kauflandu, mají ho tam vystavený .............. v poměru 1:46
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.