Brutální Audi RS Q8 má kompletní české ceny. V rámci mezí jde o výhodnou koupi

ACE  |  19. 12. 2019 08:55

Tak to je výhodná koupě, paráda.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  19. 12. 2019 09:10

Hned zítra ho půjdu koupit do Kauflandu, mají ho tam vystavený .............. v poměru 1:46

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 12. 2019 08:58

Proti Urusu je ta cena skvělá, nezdá se ti?

Odpovědět  |   | 
Fri  |  19. 12. 2019 09:48

S dovolením si teď trochu zabychařím...
Jako dortského zákazníka by mě naprosto a jednou provždy odradil ten paket Ř S Dynamik který obsahuje lepší práci stabilizátoru a diferenciálu. V tom autě nedostanete lepší stabilizátory a diferenciály ty jsou prostě pořád stejné jako v základu, jenom to vám k nim dodají lepší software. to auto to už základu mohlo umět lépe bez jakýkoliv zvýšených nákladů výrobce , ale oni ho úmyslně udělali horší aby vám pak nutili paket.
Nevím jak se cítí člověk který je ochoten utratit za auto nějakých 3,5 mil a zároveň ho tady očividně a úmyslně odrbavaji.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  19. 12. 2019 10:33

nemyslím si že máš pravdu. vycházíš jakoby z toho že software je zadarmo a jeho vývoj a ladění nic nestojí. Pominu-li že to bude pravděpodobně celkově tužšeji nastavené auto (a tedy skutečně relevantní věc na příplatek pouze pro toho kdo tužší nastavení chce), tak vyladit ten SW pro práci podvozku na vyšší rychlost a rychlejší rekace určitě něco stálo - peníze a zejména práci lidí při testování. A to že si za to nechá audi pořádně zaplatit a neúčtuje si za to 20 000 je jasný já bych to neudělal jinak. Každý špičkový produkt je prostě drahý.

Odpovědět  |   | 
fri  |  19. 12. 2019 11:38

Jenže oni už ten podvozek v rámci vývoje ladily. A mohli to rovnou udělat lépe a nahotovo. Takto dokonce dělali dvojí práci, protože jednou ho ladili hůře a podruhé lépe - takže měli dvojí náklady

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 12. 2019 11:53

Nesmysl, podvozek odladěný pro pohodlnou jízdu je něco zcela jiného než ultimativní ladění na NS, obojí stojí vývoj a testování. Rozdíl je ten, že devět lidí z deseti si koupí to ladění pro běžné ježdění a jenom jeden to ultimativní a ten si to holt musí zaplatit, zcela normální u všech automobilek.

Odpovědět  |   | 
inkognito79  |  20. 12. 2019 10:48

Tady jde o ladění pro jiný kola, brzdy a styl jízdy. Sice jsou tyto věci nabízeny zvlášť, ale smysl dávají jen v této kombinaci.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  19. 12. 2019 14:29

V této diskuzi jsem oblíbený a nemám co ztratit. Proto se zeptám. Co znamená slovíčko dortský? Dovedlo mě to na Dortské kánony a dál jsem v ***. Děkuji.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  21. 12. 2019 23:20

Tento prispevok mi dava zmysel.

Odpovědět  |   | 
DS  |  20. 12. 2019 20:40

Možná prvně prolést konfigurátor co obsahuje paket RS Dynamik paket plus

Zvýšení maximální rychlosti na 305 km/h
quattro se sportovním diferenciálem na zadní nápravě Permanentní pohon všech kol se samosvorným středovým diferenciálem a sportovním diferenciálem na zadní nápravě. Klasický zadní diferenciál je zde osazen 2 dalšími superpozičními stupni s elektronicky ovládanými více lamelovými spojkami. Inteligentní strategie pohonu quattro neustále aktivně a variabilně vypočitává ideální rozdělení točivého momentu mezi zadní kola se zameřením na vynikající ovladatelnost. Při zatáčení nebo zrychlování při výjezdu ze zátáčky je točivý moment přenášen na kolo, které je na vnější straně zatáčky. Výsledkem je, že systém může předejít nedotáčivosti vozidla v její rané fázi. Specifické RS přizpůsobení softwaru.
Elektromechanická aktivní stabilizace náklonu karoserie Snižuje náklánění karoserie při zatáčení. Zvyšuje jízdní dynamiku díky aktivnímu rozdělování momentů mezi přední a zadní nápravou.

Že by v základu byly na stabilizátorech ty aktivní členy jen bez kabelu k řídící jednotce se mi taky moc nezdá

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  19. 12. 2019 10:36

Běžné Q8 bude za pár let nejoblíbenější suv, jen co se v Německu zajedou. A to jsem vždy v centru města kroutil hlavou nad nemocnými lidmi s Escalade. Tady bude teprve pacientů.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 12. 2019 08:58

A co takhle přikázat lidem, po čem mají toužit a co si mají za své peníze koupit?
Nebo taky můžeme lidem přidělovat peníze a dělat nákupní seznamy do supermarketu.

Odpovědět  |   | 
kotelník  |  22. 12. 2019 22:36

To víte, invalidní důchodci přece nebudou jezdit velorexem, když si můžou jezdit v Escalade.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  19. 12. 2019 11:29

Vyhodna koupe akorat pro lidi, kteri potrebuji snizit dane (resp. optimalizovat naklady .

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  19. 12. 2019 15:44

Snížení daní je spíše vedlejší (ale příjemný) efekt koupě do firmy. Ale firma si na to musí stále vydělat a musí být v zisku, aby to mělo smysl odečítat z daní.
Obojí je kumšt. Takže není co závidět.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 12. 2019 22:24

Poopravim - vyhodna kupa pre ludi, ktori potrebuju legalizovat prijmy.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 12. 2019 23:42

No ty jsi hlava, jak se dají koupí drahého auta legalizovat příjmy? Koupí drahého auta na své příjmy akorát poukážeš a když je nemáš legální, tak po tobě skočí berňák. Jestli si myslíš, že můžeš přijít do salónu Audi a vyklopit tam 4 mega v igelitce v tisícovkách smotaných do ruličky s vůní trávy (což šlo naposledy někdy v devadesátkách), tak jsi nejspíš v poslední době nikdy nekupoval nové auto.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  22. 12. 2019 18:30

Chlapce zlaty, o svete vies toho strasne malo.

O igelitkach rec nebola. Ale to len vypoveda o tvojej naivite.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 12. 2019 19:51

Klidně se rozepiš, jak se koupí drahého auta dají vyprat peníze. Rád se zasměji.

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 12. 2019 12:49

tole auto a vlastně všecy "prémie" jsou výhodné (někdy i nutné) rp ty, kteří by ohrozili svoji slibnu kariéru kdyby na na parkovišti vedení korporátu zaparkovali Okrávkui vedle Medvěda nebo Porsche..ale pozor na subordinaci!!


Odpovědět  |   | 
Driver  |  19. 12. 2019 13:15

Urus má kapku lepší hodnoty, ale Q8 vypadá, že je buď více odladěná, protože ho na okruhu překonala. O jaký okruh jde všichni ví. Ač má VW AG svůj vlastní širší okruh kde by platit nájem nemuseli, pronajímá si ten nejtěžší nejrespektovanější Audi Sport a 8000hodin ladí techniku RS modelů na ideální hodnoty, je to možná lépe vyzbrojená laboratoř, než je Houton pro vesmírní program! Nic na tom není, tohle mělo dříve už Porsche, je to v podstatě totéž pod jinou značkou. Mimochodem RS Q8 ladili 16000hodin. Takže Urus je silnější papírově ale tohle je ukrutně odladěné daily car. Zbývá otázka, kdo si ho koupí. Ty standartní desetipístové karbonkeramiky budou stát v servise s daní a prací a brzdovkou a olejem a autokosmetikou tak přibližně odhadem asi přesně tolik, jako Audi A1 v základní verzi

Odpovědět  |   | 
ZF  |  19. 12. 2019 20:13

Karbonkeramiky jsou na každodenní ježdění k ničemu. Podobně je to s nízkoprofilovýma pneumatikama, ale všude je cpou. Je třeba si užít sportovní jízdu, na těch rozmlácených silnicích.

Odpovědět  |   | 
Pepa z Depa  |  17. 02. 2020 13:45

Hned po výplatě si jich objednám minimálně 8.
Když najdu výhodné a pohodle body taky kupuju dva páry.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A